User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: YOL Tutuş?

  1. #1
    Baran^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    5.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    YOL Tutuş?

    Aracımı aldığımdan beri istediğim yol tutuşu yakalayamadım,bu ya aracın özelliklerinden yada yurdumun asfaltından kaynaklanıyor cunku pistte (kaliteli asfaltta) s2k kullananlarla konustuğumda şaşırtıcı derecede iyi olduğunu sölüyorlar.
    Aracımda sertlik ayarlı KONI amortisör kullanıyorum ayrıca bildiğiniz gibi s2k kamber kaster ayarı imkanı sunuyor belli ölçüde.
    Aracımda max yol tutuş için nasıl bir ayar yapmalıyım ön arka için sertlik ve kamber ayarı olarak?

  2. #2
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biraz yumuşatabilirsin arka tarafı.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  3. #3
    Baran^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    5.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz yumuşatabilirsin arka tarafı.
    sağol cok yardımcı oldun kamber kaster amortsör sertliği ön arka nasıl olmalı arkadan itiş arabalarda en iyi yol tutuş için.bunu öğrenmek istiyorum.

  4. #4
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz yumuşatabilirsin arka tarafı.
    Neden önden daha cok kaysın diye mi ? Baran aracım onden yada arkadan kayıyor diye belirtmemis neye gore boyle bi tavsiye de bulundun merak ettim?
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  5. #5
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baran bir ara rot balansa gittiğinde camber, caster , toe in-out değerlerini not alıp yazsana buraya. Birde Gökhanın söylediği gibi hangi tepkilerden memnun değilsin ?

  6. #6
    PROMINENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.204
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s2000 lerin vtec açtığı zaman viraj içerisindeki arkadan kayma eğilimi mi rahatsız eden yoksa kaymadan ziyade istem dışı yada rahatsız edici kopuşlarmı? ömer belki buna dayanarak mı söyledi acaba?
    kafadan kayma s2000 lerde rahatsız edici boyuttamı? yoksa senin yaptığın ayarlardan sonramı rahatsız edici oldu?
    bilmediğimden soruyorum...
    Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...

  7. #7
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GökhanOluk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden önden daha cok kaysın diye mi ? Baran aracım onden yada arkadan kayıyor diye belirtmemis neye gore boyle bi tavsiye de bulundun merak ettim?
    Öncelikle yollar türkiyede biraz fazla tümsekli. yani düz yüzeyler bile dalgalanma yapıyor. o yüzden arka tarafın daha affedici davranması için yola temasın sürekliliğini daha yumuşak bir amortisör tepkisi ile sağlayabilir diye düşünüyorum.

    özellikle çekişin olduğu tekerleklerde kaygan zeminde kullanılması düşünülüyorsa ayarlar daha yumuşak seçilir yüksek tutunmalı yüzeylere göre.

    bir de aracınız makyajlı bir s2000 sanırım. o yüzden makyaj öncesi versiyonlara göre daha az sert bir arka viraj demiriniz var. hondanın da bu güncellemeyi yapmasının sebebi budur diye düşünüyorum. burdan yola çıkarak söyledim.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  8. #8
    Baran^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    5.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracım kafadandanda kayma eğilimi gösteriyor arkadanda cok zorlayınca gelmek istiyor.Şu anda KONI ler en yumuşakta ve ön kamberler standart arkalar -2.5 açık. bunda bir yanlışlık olduğu kesin.Benim istediğim arkadan itişli bir otomobilde en iyi yol tutuşu nasıl yakalayacağım.
    Konıleri nası ayarlamalım sertliğini yada kamber olarak ön arka hangisi az fazla olmalı v.s

  9. #9
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    koniyi en yumuşağa alarak pek bi yol tutuş sağlayamazsın bence orta sert ii olabilir

    bide türkiye yollarında hiçbir arabanın max yol tutabilceğini sanmıorum 200+süratlarde bile zıplaya zıplaya gidiliyor iğrenç bi durum

    son olarakta s2000 zor bir araba direksiyonda çok aktif olmak lazım her zmn kopabilir arkası gelebilir ters tarafa anlamsız kopabilir

    bunlar s2000 de gördüğüm durumlardı

  10. #10
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu lanet olası yollarda hicbir sekilde iyi yol tutulmaz.

    Yol kazarlar, acık bırakırlar icine düsersin...

    Yol kazarlar, kapatırlar bu sefer normal asfalt seviyesinden 20cm yüksek olur, tümsek hesabı ucarsın...

    Bu yollarda en temizi 14 jant 70 yanak yol tutar.
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  11. #11
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O kadar alcak araba kullanmak ıstıyorsan yol tutusla ugrasman tatamen mantıksız ya yukseltıceksın yada boyle kullanmaya devam edıceksın , arka kamberı kapat dıycem zaten kapatamazsın cunkı jantın surtuyor o yuzden bu sorunun cevabı yok ...
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halka kapılarımız sonuna kadar açık Ama bu demek değilki evimize misafir gelen adamın salona sıçmasına izin veiririz .
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +35 doktorunki kısmı parasaldır doktor tripod değil reklam olmasın

  12. #12
    Baran^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    5.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O kadar alcak araba kullanmak ıstıyorsan yol tutusla ugrasman tatamen mantıksız ya yukseltıceksın yada boyle kullanmaya devam edıceksın , arka kamberı kapat dıycem zaten kapatamazsın cunkı jantın surtuyor o yuzden bu sorunun cevabı yok ...
    Aracımda su anda stock jantlar var ve yaylar söküldü,benım amacım aracı alcaltmadan fabrika cıkışı yuksekliğinde yol tutturmak zaten.Arabanın basıkken yol tutmıyacağını bende biliyorum.KONI lerle ve kamberle oynayarak doğru bir setup tutturmak istiyorum.

  13. #13
    tolgahan ures - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orjinal süspansiyon oldukça iyi , cadde kullanım şartlarında daha iyisini yapmak zor. iyi bi yol tutuş istiyosan bence orjinal süspansiyonu geri tak.

  14. #14
    Baran^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    5.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolgahan ures Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orjinal süspansiyon oldukça iyi , cadde kullanım şartlarında daha iyisini yapmak zor. iyi bi yol tutuş istiyosan bence orjinal süspansiyonu geri tak.
    Bende öle düşündüğümden bugün orjınal amortisör ve yayları taktım.Kamberleride fabrika ne vermişse onu yaptık..teşekkürler

  15. #15
    emreekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lastik olarakta adrenalin kullanmak biraz olsun degiştirir mi acaba?

  16. #16
    yearone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baran;

    Seninle azda olsa konuştuk.Bence TR yollarından yani hem dalgalı bir yol hem de hafif tozlu.Asfalt kalitesi 0 bence bu yüzden....
    セルカン+レーラ=愛

  17. #17
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en kaliteli lastiği alıp takmaktan başka bişey yapılmaz bence s2000 e

  18. #18
    Baran^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    5.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En kaliteli lastik alınabilir olarak ne şu anda yanı yurt dışından falan getirtmekle değil BRIGHTSONE mu MICHELIN mı evet yenı bir tartışma başlatıyorum.Hangisi daha iyi

  19. #19
    PROMINENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.204
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yokohama parada..
    Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •