ta technix zaten ucuz bi coilover ama sahtesi de var mı ?
fiyatlar çok garip internette.
ta technix zaten ucuz bi coilover ama sahtesi de var mı ?
fiyatlar çok garip internette.
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK
sahtesi yok, sahte ilanlar var![]()
Mesela TR deki "bilmemne Tuning" web sitesinde tüm TA-Technix Coilovera X TL demis, telefon acip veya dükkana gidersen 1 Tane bile yok. O yüzden ilginc ilginc fiyatlarla karsimiza cikabiliyor
Polo GTI owner
anladım.
peki tuning-art diye bi coilover daha var, o nedir ?
amma karışık bu iş.
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK
Arasindaki farki su sekilde anlatmaya calisayim
Kirmizi = TA-Technix
Mavi= Tuning Art
TA= Tuning Art
Türkcesi "Tuning Sanati"
Ikiside TA-Technix tarafindan üretilen Malzemeler, arasindaki fark, Tuning Art in (mavi olan yayli) yaylarindaki inceligi.
simdi hemen gelicek diger sorulari duyar gibiyim.
hangisi daha iyi
elbetteki Kirmizi olanlar.
Bazi araclar icin her iki secenek oldugu gibi, bazi araclarda sadece olani almak zorunda kalmaktayiz
Polo GTI owner
Taner Bey ilginiz için çok saolun..
peki yayları bir kenara bırakırsak, amortisörler aynı mı ?
sertlikleri aynı mı ?
mesela bizde bi fiesta vardı, 2000 model, üzerine FK marka coilover almıştım almanyadan,
araç resmen rayda gidiyor gibi müthiş yol tutuyordu, sağa sola yatmak yoktu.
TA technix veya tuning art bunu saglayabilir mi ?
yoksa bu coiloverlar sadece aracı düşürmek için mi ?
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK
Taner bey sizinle irtibata geçilmesi önerilmiş.Sanırım satışını yapıyorsunuz. C-max için (Focus değil) coil mevcut mu ? Ama focus değil.Daha önce focus coili takan c-max sahibi bir abimden aldğım yorumlar pek hoş değildi.Fiyatı ne kadar ?
şimdi bu tuning artlarda yol tutuş nasıl civicde filan, deneyen kullanan var mı ?
esas merak ettigim bu.
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK
amortisörler ayni
TA dan evel bende FK sattim ama malesef cok cabuk amortisör patlatiyordu
Coiloverda amac araci düsürmek, düsük arac standarti gibi esnememesi gerekmektedir, yoksa alti paso sürter. Bundan dolayi daha serttir ve böyleliklede viraj kabiliyeti artar. bunda aracin agirlik merkezinin daha düsük olmasida en büyük etken.
Polo GTI owner
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)