sert balata malesef öter çünkü içindeki alışımlar soğukken pek işe yaramaazlar ideal sıcaklığında ötmezler
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
hava kanalı onlar değil aslında. diskin ortasındakiboşluklar hava kanalı diye geçer. yüzeydeki kanallar toz için büyük oranda.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
disklerin çapının ve kütlesinin artması tabi ki eylemsizliğinin artmasına neden olacaktır. ancak bunun etkisinin jantlardaki kadar olmayacağını söyleyebilirim. çünkü jant çapı disklerin neredeyse 2 katı ve kütlesi de çok daha fazla.
ancak çok emin olmak istiyorsan 2 farklı ölçü için formüllerden disk için hesap yapıp eylemsizlik momentini bulup bunun hızlanmada ne kadar enerji soğurduğunu hesaplayabilirsin. ya da işlemin ilk kısmını bir çizim programında da halledebilirsin.
bu arada modifiye listesi süper görünüyorbaşarılar dilerim.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
o listedeki parclar grup n araclarda bulunmayan parclar ve alt alta dizdigin zaman bi grup N parası cıkazr ordaki parclardan.
gel sen guzelima racını bozma fren sesi filan hiç ugrasma aynı paraya git al bi grupn arac timetrail yerine tr pist samp kovalasenin gezinti aracını tt ye sokup arabanı hırpalayıp masraf yaptırıcagına yarıs araba sahibi olursun.
benim Z4 te 12 piston TAROX lar vardı efsana ötüyodu nişantaşında falan ınsan ıcıne cıkılır gıbı dııldi =)
ya ötmeyen balata olur ama 2 sıkarsın ısınır tutmaz öter oter ama ısınınca sıkınca tutarr tamamiyl kullanıcı seçimi o ötmeyen balatayı ben1 ayda bitirim benimde işime gelmez içindeki compozitlerin sorunu F1ler ötüyo daha ne![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
hava kanalı diskin ortasındaki boşluktur yani iki diskmiş gibi gorunurya dik olarak baktıgınızda aradada yarım cm lik bi bosluk vardır orası hava kanalıdır sogutmaya yarar diskin yüzeyinde bulunan delikler ise balata fren esnasında ısındığında çıkan gazları tahliye amaclıdır . bu gazları tahliye ettiğinizde balata diske daha iyi yapışır . ufak bi bilgi
ayrıca içinde aspest bulundurmayan ki yeni aracların hepsi boyle fren balatalarına sahip ötme yaparlar . pist için üretilmiş malzemelerin hemen hemen hesi balata konusunda otme yapar üretildikleri malzeme sebebi ile ...
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Benim orjinal Brembo'larım ötmüyordu, ama çok toz atıyorlardı.
Hem çok ses vermeyecek, hem de Brembo pad'lerden daha iyi performans verecek balata aradım. HAWK HPS+ kullanıyorum şu anda, ve çok ender ses geliyor, ve daha tozsuz. Ender olan ötmeyi de, çok sert kombine fren yaptıktan sonra manevra vs gibi durumlarda çok az frene dokunduğumda yapıyor, onun dışında benim için sessiz.
Ama daha da iyi tutsun dersen, track amaçlı balataların hepsi sesli, özellikle metalik veya seramik , hatta kevlar balataların tamamı çok öter, çok tutar.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)