User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: rot-balans derecelerinden anlayan

  1. #1

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    MALATYA
    Mesaj
    1.041
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    rot-balans derecelerinden anlayan





    resim yamuk glb normalde düz ama anlamadım, bi bakmanız mümkün mü aracımda bi sıkıntı var, servis ısrar ediyo sıkıntı yok diye ama sıkıntı var. araç kaza yaptı sağ lastik kamberliymiş gibi açı aldı. sağ tekerin aks taşıyıcısını değiştirmeyi unutmuşlar.kendilerine masraf olmasın diye sıkıntı yok deniyo

  2. #2
    wrcsinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu an veriler normal, söylediğin gibi sağ tekerlekte negatif kamber var ancak çok gözle görülür derecede değil. şu an aracın çok hafif sola çekmesi gerekiyor.

  3. #3

    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Avrupa yakasinda, Sefaköy, Beşyol, Topkapı üçgeninde, rot balans işinin ehli drift muhabbetlerinden anlayan ve ona uygun ayar yapabilecek donanimda bir yer tavsiye edebilir misiniz?
    B.Cekmece'de oldugum icin Maslak yada otesine gitmek gozumde buyuyor.
    Tesekkurler.

  4. #4

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    59
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uygun başlık bulamadığım için sorumu burdan soruyorum;
    megane 1 'de direksiyonu sağa ya da sola tam çevirince tak sesi geliyor. güçlü bi ses ama. sebebi ne olabilir aynı sorunu yaşamış olan var mı ? çözümü nedir ?. usta üstün körü bakıp ya rot başı ya da direksiyon kutusu sorunlu dedi. bu arada sorun motor yağını değiştirmemden sonra başladı. bilgi verebilecek olan varsa sevinirim.

  5. #5
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.713
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lastikler arası yarım santim gibi bi fark var. oda ne gözle görülür nede herhangi bir sorun teşkil eder . hatta fabrıkadan sıfır cıkan araclarda bıle aynı sekılde farklar gorebılırsın.

    Alıntı baranyardimci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uygun başlık bulamadığım için sorumu burdan soruyorum;
    megane 1 'de direksiyonu sağa ya da sola tam çevirince tak sesi geliyor. güçlü bi ses ama. sebebi ne olabilir aynı sorunu yaşamış olan var mı ? çözümü nedir ?. usta üstün körü bakıp ya rot başı ya da direksiyon kutusu sorunlu dedi. bu arada sorun motor yağını değiştirmemden sonra başladı. bilgi verebilecek olan varsa sevinirim.
    tam sag tam sol da gaza basınca tak tak tak tak dıe ses gelıosa aks kafasıdır.

    dıreksıyon tam sag tam solda tak dıe ses gelıyorsa ve sıddetlıyse rot basıdır
    rot bası sorunlu deılse dıreksıyon kutusuda olabılır.
    aracı lıfte kaldırarak cok kolay sorunu gozle gorebılırsınız.
    https://www.instagram.com/maxshineturkiye/

    No coffee!!!

    Hareli köyün polisajcısı !!!

  6. #6

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    59
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ruudvan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lastikler arası yarım santim gibi bi fark var. oda ne gözle görülür nede herhangi bir sorun teşkil eder . hatta fabrıkadan sıfır cıkan araclarda bıle aynı sekılde farklar gorebılırsın.



    tam sag tam sol da gaza basınca tak tak tak tak dıe ses gelıosa aks kafasıdır.

    dıreksıyon tam sag tam solda tak dıe ses gelıyorsa ve sıddetlıyse rot basıdır
    rot bası sorunlu deılse dıreksıyon kutusuda olabılır.
    aracı lıfte kaldırarak cok kolay sorunu gozle gorebılırsınız.
    teşekkür ederim. peki sorun neden kaynaklanmış olabilir, motor yağını değiştirirken servisin bi hatası böyle bişeye sebep olabilir mi ?

  7. #7
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.713
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı baranyardimci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim. peki sorun neden kaynaklanmış olabilir, motor yağını değiştirirken servisin bi hatası böyle bişeye sebep olabilir mi ?
    motor yagıyla alakalı olabılıcegını acıkcası dusunmuyorum . alttan tapayı acarsın kı tapayı acarken aracın altında dokunup bozabılecegın bıusey yok . usttende yagı koyarsın .

    dıreksıyon kutusu yada rot baslarından yada aks kafalarındansa sorun tamamıyle kullanıcı hatasıdır . hıcbır aracın dıreksıyonu tam tur cevrılmemesı gerekır.tam turdan 10 derece eksık cevırın tam tur cevırmeyın.
    dıreksıyon kutusu dıslerıne dıreksıyon kutusu motoruna rot kollarına fln herseye zararı vardır .
    https://www.instagram.com/maxshineturkiye/

    No coffee!!!

    Hareli köyün polisajcısı !!!

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    59
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ruudvan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motor yagıyla alakalı olabılıcegını acıkcası dusunmuyorum . alttan tapayı acarsın kı tapayı acarken aracın altında dokunup bozabılecegın bıusey yok . usttende yagı koyarsın .

    dıreksıyon kutusu yada rot baslarından yada aks kafalarındansa sorun tamamıyle kullanıcı hatasıdır . hıcbır aracın dıreksıyonu tam tur cevrılmemesı gerekır.tam turdan 10 derece eksık cevırın tam tur cevırmeyın.
    dıreksıyon kutusu dıslerıne dıreksıyon kutusu motoruna rot kollarına fln herseye zararı vardır .
    tekrar teşekkür ederim, yarın anlarız sorunun tam olarak ne olduğunu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •