User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Tarox + Feredo + Hose Technik + Motul + H&R + Pirelli

  1. #1
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Tarox + Feredo + Hose Technik + Motul + H&R + Pirelli

    ***** pist günlerinin sayısı son zamalarda bir hayli arttı, bende aracımda buna yönelik geliştirmeler yaptım. Daha pistte deneme fırsatım olmadı fakat otobanda yaptığım ölçümlerde ciddi derecede gelişme olduğunu söyleyebilirim. Yararlı olur diye paylaşmak istedim.

    Parça Listesi:

    Tarox F2000 Diskler

    Feredo DS2500 Balatalar

    Hose Technik Çelik Fren Hortumları

    Motul RBF 660 Fren Hidroliği

    H&R Sway Bar Kit (Ön-Arka)

    Pirelli P-Zero gündelik için + Pirelli P-Zero Trofeo pist için

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]4

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    Lastikler sayesinde 0-100 de 0,2- 0,3 sn iyileşme oldu. Frenler artık eskiye göre çok daha geç yorulur hale geldiler, ayrıca herhangi bi ötme, ses yapma vs de yok. Sway Bar bugüne kadar yaptığım en iyi modlardan biri diyebilirim araba inanılmaz viraj alır hale geldi. 100 ile girdiğim viraja 135 ile girer hale geldim, tabii lastiğin de etkisi var ama cidden çok fark etti, araba rayda gider gibi oldu. Ülkemizde maalesef yol tutuş ve frenaja pek önem verilmiyo daha çok herşey motor üzerine yapılıyo fakat gitmek kadar durmak ta bir o kadar önemli. İlk pist günündeki izlenimlerimide burdan paylaşıcam...

  2. #2
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Guzl upgrade baska nerler yapmayı dusunuyorsun?
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  3. #3
    exca- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tebrik ederim bu tarz değişiklikler çok geri planda kalıyor Türkiye'de.. Sway bar araştırıyodum ben de kendi aracım için, sizin konunun zamanlaması çok güzel oldu valla ne kadar fark etti hangi parçalar takıldı ( yani ön arka birlikte mi sadece ön sadece arka mı) maliyeti ne oldu ve nereden temin ettiniz pm olarak da alabilirim.

  4. #4
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ChtArdARSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Guzl upgrade baska nerler yapmayı dusunuyorsun?
    Valla bunların dışında spacer ve yay da var, onlarda tabii fark etti, coilover olabilir ama kw dcc çok pahalı değer mi onu düşünüyorum..

    Alıntı exca- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tebrik ederim bu tarz değişiklikler çok geri planda kalıyor Türkiye'de.. Sway bar araştırıyodum ben de kendi aracım için, sizin konunun zamanlaması çok güzel oldu valla ne kadar fark etti hangi parçalar takıldı ( yani ön arka birlikte mi sadece ön sadece arka mı) maliyeti ne oldu ve nereden temin ettiniz pm olarak da alabilirim.
    Bencede öyle. Sway bar ön-arka olmak üzere takıldı önde de arkada da iki sertlik ayarı mevcuttu ikisindede daha sert olanı tecih ettim. Valla gece ile gündüz gibi fark etti diyebilirim Golf R ların kafası hep kayar, bu sorun tamamen ortadan kalktı, ayrıca viraj içinde çok daha stabil hale geldi, gerçekten yapılması gereken bi mod, sizede tavsiye ederim. Powershoptan aldım ben 1950 TL de fiyatı vardı montaj dahil...

  5. #5
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok yerinde olmuş yapılanlar. Çoğu kişi modifiye konusunda düz yolda hızlı gitmek için eklemeler yapıyor ama arabanın sağa sola döndüğünü ve durması gerektiğini de unutmamak lazım Pzero nero gt yi ben de Gti ima taktım, üstündeki dunlop sp sport maxx larla dünya kadar fark oldu.

  6. #6
    therev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bushingler yapilabilir. rear strut bar ve underbrace de yapilabilir. bushingler asiri farkediyo yeni bir arabaya binmissiniz gibi oluyo
    Alıntı doncarlo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elin oğlu mars için tarih veriyor biz halen kesicide honda yürütüyoruz.
    RUH CZT

  7. #7
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Adaş değişiklikler güzel, ben de bir soru sorayım konusu gelmişken. Pist ve yol için 2 farklı set lastiğin var fakat aynı jant üzerine mi takılıp sökülüyorlar veya pist için hangi jant (marka model) yol için hangi jant (marka model) kullanıyorsun?

    Pist üzerinde güzel lastik, hafif jant, f-r arb ler ile ciddi fark edersin tepkisel anlamda Bir de coiloverlara kesinlikle değeceğini düşünüyorum ben, önce bu haliyle çık daha sonra coilover lı haliyle çıkınca daha net anlayacaksın durumu bence, tabi optimuma yakın bir ayar ile

    http://www.techturkey.com/forum/pist...-hersey-5.html

    Şu konuda da gözlem / yorum / fikirleri alabiliriz

  8. #8
    HCN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    65
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu tarz yol tutuş-fren geliştirmeleri keşke yaygınlaşsa. Çok güzel bi setup olmuş coilover daha da artı katacaktır
    Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere

  9. #9
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Adaş değişiklikler güzel, ben de bir soru sorayım konusu gelmişken. Pist ve yol için 2 farklı set lastiğin var fakat aynı jant üzerine mi takılıp sökülüyorlar veya pist için hangi jant (marka model) yol için hangi jant (marka model) kullanıyorsun?

    Pist üzerinde güzel lastik, hafif jant, f-r arb ler ile ciddi fark edersin tepkisel anlamda Bir de coiloverlara kesinlikle değeceğini düşünüyorum ben, önce bu haliyle çık daha sonra coilover lı haliyle çıkınca daha net anlayacaksın durumu bence, tabi optimuma yakın bir ayar ile

    http://www.techturkey.com/forum/pist...-hersey-5.html

    Şu konuda da gözlem / yorum / fikirleri alabiliriz
    Valla düz pirelli p-zero ları o.z superturismo ile kullanıyorum, trofeo için advan bakıyorum şu sıralar. Böylece hem sök yapmıycam hemde daha hafif olucak. O.Z Superturismo tam 10,0 kg advanlar ise 7,5 ciddi fark var yüzde 25.

    Coilover an itibariyle 10.000 tl, illaki fark olur, belki çok daha iyi olur ama fiyat çok yüksek. İnşallah denk getirip bi piste çıkarsam yorumlarımı oradan paylaşırım

  10. #10
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok yerinde olmuş yapılanlar. Çoğu kişi modifiye konusunda düz yolda hızlı gitmek için eklemeler yapıyor ama arabanın sağa sola döndüğünü ve durması gerektiğini de unutmamak lazım Pzero nero gt yi ben de Gti ima taktım, üstündeki dunlop sp sport maxx larla dünya kadar fark oldu.
    Aynen öyle hem araba çok stabil oluyo hemde insan bu sayede kendini güvende hissediyor. Bende de oem dunlop vardı rezillerdi bence, pirelli den şaşmamak lazım

    Alıntı therev Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bushingler yapilabilir. rear strut bar ve underbrace de yapilabilir. bushingler asiri farkediyo yeni bir arabaya binmissiniz gibi oluyo
    Evet onlara bende baktım fakat bushingler arabayı inanılmaz sertleştiriyo, gündelik kullandığım için şuan için onlardan vazgeçtim

    Alıntı HCN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu tarz yol tutuş-fren geliştirmeleri keşke yaygınlaşsa. Çok güzel bi setup olmuş coilover daha da artı katacaktır
    Evet inşallah onlarda olucak ama ilerde

  11. #11
    therev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Illa 10 milyarlik coil almak zorunda degilsiniz kw v2 ler 4500 v3 ler 5700 civarindaydi
    Alıntı doncarlo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elin oğlu mars için tarih veriyor biz halen kesicide honda yürütüyoruz.
    RUH CZT

  12. #12
    HUSNU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf R için bu parçaları görmek gerçekten sevindirici. Pist performansı için sabrısızlandım. Güle güle kullanın.

  13. #13
    onurgoyunc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok mantıklı olmuş, inşallah memnun kalırsınız pistte. sway barı bende kendi aracım için düşüyorum

  14. #14

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sway barlar cidden fena farkettiriyor heleki pistte

    ben de kullaniyorum cidden cok memnunum

  15. #15
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar evet haklisiniz, malesef ulkemizde bu isi yapan insanlarin cogu aracin durmasi ve yol tutusu konusunu goz ardi ediyor.

    AMA bence bunun asil nedeni, pist yarislarinin ulkemizde revasta olmamasiydi.

    Son birkac senede daha cok organizasyon olmaya basladi, ondan artik bu gibi upgradelere ihtiyac duyulucaktir, ister istemez.

    Konuya donersek;

    Tarox Discler guzel ama bu calismalari piste yonelik yaptigin icin bir dahaki sefer 2 parca disc almani oneririm, kilo avantajin olur.

    Hafif jantlarlada farki kesinlikle olcumlerimde gorursun diye dusunuyorum.

    Bu konuda fren malzemesi ureten iyi bir firma war, istersen bidahaki sefere disclerin bittiginde bu elemanlari deneyebilirsin ama ne olursa olsun 2 Parcaya gec baska marka kullansan dahi.

    https://www.racingbrake.com/ProductD...oductCode=2299

    Two-piece rotor (Open Slot) - MK5 R32 REAR

  16. #16

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok guzel degisiklikler

    sway barda sadece demirmi degisiyor yaninda baska parcalarinda degismesi gerektimi,
    bozuk yollarda filan sertlesme sekme hissi oldumu
    diger soruda onden arkadan kayma tepkisi neydi ne sekilde oldu tabi burada kac mmden kac mme ciktigida onemli barlarin

  17. #17
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hort
    Aracına benzer bir setup uyguladım.
    Tarox G88 disk, ds2500 balata, Goodrich çelik fren hortumu, Motul 5.1
    Konuları araştırdığımda pistte 1-2 tur sonrasında balatalar gider demişler. Bu setup ile piste çıktınız mı hiç ? Çıktıysanız fren performansı ve finaldeki balata durumu hakkında bilgi verirseniz sevinirim.

  18. #18
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Durango Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hort
    Aracına benzer bir setup uyguladım.
    Tarox G88 disk, ds2500 balata, Goodrich çelik fren hortumu, Motul 5.1
    Konuları araştırdığımda pistte 1-2 tur sonrasında balatalar gider demişler. Bu setup ile piste çıktınız mı hiç ? Çıktıysanız fren performansı ve finaldeki balata durumu hakkında bilgi verirseniz sevinirim.
    Selam,

    Acikcasi yeterli olmadi pist icin. Frenler cabuk yoruldu, balatalar da ekstra bi asinma yoktu ama fren performansi bir kac hot lap ten sonra dusuyodu. Gunluk sehir ici ve ya otoban kullaniminda faydasini gordum ama pist icin paraya kiyip bbk almak gerekli. Onda da maliyet performans acisindan en mantiklisi forge bence rsulam in leon cuprasinda olan...

  19. #19
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BBK kesın cozum ama pıst kullanımında sogutma ve oncesı rodaj cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk onemlı.
    Yoksa performansı cıddı dusuyor.Yada endless balata...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •