mitubishi evo 8 için önerilecek en iyi coilover hangisidir kullanan tecrübeli arkadaşların görüşlerini alabilirmiyim araçta şuan h&r yay var ve çok sekiyor çok tatsız görüş ve değerlendirmeleri bekliyorum şimdiden herkese teşekkürler
mitubishi evo 8 için önerilecek en iyi coilover hangisidir kullanan tecrübeli arkadaşların görüşlerini alabilirmiyim araçta şuan h&r yay var ve çok sekiyor çok tatsız görüş ve değerlendirmeleri bekliyorum şimdiden herkese teşekkürler
bütçe 2. planda çok abartı olmaması kaydıyla araç genelde cadde kullanımında belki çok nadir istanbul parka çıkar ama yaylar cadde kullanımındada çok rahatsız edici amortisör yada coilover şart
tein bilstein kw gibi önerebileceğiniz varmı? öhlins kaç lira tein için düşünceleriniz neler kullanan varmı
Evo 9 orjinal bilstein amortisoru ve orjinal yayini al, temiz temiz bin bosuna da parcalanma coilover'a sehir icinde kullanacagin arac icin.
You call it turbo lag , i call it foreplay ...
arabada advan racing jantlar olduğu için alçak olması hoş görünüyor ama sadece yay keyifsiz tt quattro aracım varken orjinal yaylarını söküp eibach takmıştım aracın bütün ayarı kaçmıştı 4 çeker araçlarda bence amortisör yada coilover şart
araçta evo 9 turbo yazılım egzoz methanol vs vs var şehiriçi kullanılacak ama stok bir araç değil
Alcaltmak icin coilover kullanmak, yay takmaktan cok daha "dogru" bir yontem. HKS hypermax sporttan'den uzak dur, kw alacaksan v3 al ama pillow ball upper mount denen parcalarin orjinal olsun.
Yanliz aracini alcaltirken butun suspansyon geometrisinin degisecegini ve bunu duzeltmek icin gerekli ek parcalari alip duzenlemeleri yapmadan sadece coilover ile aracini alcaltmanin yol tutusunu kotu yonde etkileyecegini hatirlatirim.
You call it turbo lag , i call it foreplay ...
En azindan bu alttakiler lazim bozulanlari duzeltmek icin.
Roll center adjuster kit
Aracin degisen karakterine gore secilecek olan sway bar setupi
Yeni setup'a gore yapilacak "uygun" rot ayari
Bunlar ezbere olmaz, alacagin coilovera gore, aracin yuksekligine gore rolatif olarak degisiklik gosteren parcalar ve ayarlar.
Bu kadar derinlere girmeye gerek yok bunu basta da soyledim, al yumusak karakterli bir coilover devam et bence![]()
You call it turbo lag , i call it foreplay ...
bu seti yavaş yavaş toparlarım ama şuan derdim coilover bu durumda tein kw bilstein arasından hangisini seçmeliyim evo için
2. seçenek önceki söylenen gibi orjinal evo 9 yay ve amortisörleri evo tanıdığım bir araç olmadığı için orjinalden gitmekmi mantıklı güzel bir coilover ile devam etmekmi ? evo 9 un orjileri coilover ile aynı rakamlara gelicekse seçim ne olmalı ?
sekmeyen ve stabil bir evo amaç.
Ben şuan evo 9 oem bilstein+tein yay ikilisiyle kullanıyorum ve konfor olarak gayet memnunum. Bu karşılaştırma için hangi coilover- hangi yay sertlik derecesinde olduğuna bağlı ama dediğin gibi birşey olacağını sanmıyorum.
Bugün kendim için coilover alcaksam önce öhlins almaya çalışırım, ikincil olarak kw, tein, cusco, hks bakarım. Megan racing, buddyclub vs lere üçüncül olarak bakarım. Yurtdışında stance ve ark markalarından memnun olduklarını söyleyenlerde var fakat ben arabama takmam açıkçası. Racing only olmayan street tipi orta kalite bi coilover maliyet-kazanç olarak mantıklı olacaktır.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)