User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
29 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: mitsubishi evo için coilover önerisi

  1. #1
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    mitsubishi evo için coilover önerisi + lastik problemi

    mitubishi evo 8 için önerilecek en iyi coilover hangisidir kullanan tecrübeli arkadaşların görüşlerini alabilirmiyim araçta şuan h&r yay var ve çok sekiyor çok tatsız görüş ve değerlendirmeleri bekliyorum şimdiden herkese teşekkürler

  2. #2
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kullanim amaci nasil aracin? Butce nedir?
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  3. #3
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bütçe 2. planda çok abartı olmaması kaydıyla araç genelde cadde kullanımında belki çok nadir istanbul parka çıkar ama yaylar cadde kullanımındada çok rahatsız edici amortisör yada coilover şart

  4. #4
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En iyisi diyorsan street/track olarak öhlins alacaksın, biraz tuzlu olsa da
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen cok fonksiyonlu incpection a girmissin 3 5 kere uyandirmak zorunda kalicaz seni belli

  5. #5
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tein bilstein kw gibi önerebileceğiniz varmı? öhlins kaç lira tein için düşünceleriniz neler kullanan varmı

  6. #6
    cembozbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurdestan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tein bilstein kw gibi önerebileceğiniz varmı? öhlins kaç lira tein için düşünceleriniz neler kullanan varmı
    ohlins cok para kanka =)

    bora ciftciye sorabilirsin bu konularda gereksiz fazla bilgiye sahip
    BOZBEY

  7. #7
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evo 9 orjinal bilstein amortisoru ve orjinal yayini al, temiz temiz bin bosuna da parcalanma coilover'a sehir icinde kullanacagin arac icin.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  8. #8
    turbogsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben evomda orjinal yay amortisör kullanıyorum sehir içi kullanımda gayet memnunum

  9. #9
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cembozbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ohlins cok para kanka =)

    bora ciftciye sorabilirsin bu konularda gereksiz fazla bilgiye sahip
    niki nedir kanka ?

  10. #10
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evo 9 orjinal bilstein amortisoru ve orjinal yayini al, temiz temiz bin bosuna da parcalanma coilover'a sehir icinde kullanacagin arac icin.
    arabada advan racing jantlar olduğu için alçak olması hoş görünüyor ama sadece yay keyifsiz tt quattro aracım varken orjinal yaylarını söküp eibach takmıştım aracın bütün ayarı kaçmıştı 4 çeker araçlarda bence amortisör yada coilover şart

    araçta evo 9 turbo yazılım egzoz methanol vs vs var şehiriçi kullanılacak ama stok bir araç değil

  11. #11
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hks hypermax 3 al,net işin, görür konforuda harikadır.yanlız düz hypermax 3 sport olanı deil..

  12. #12
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurdestan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabada advan racing jantlar olduğu için alçak olması hoş görünüyor ama sadece yay keyifsiz tt quattro aracım varken orjinal yaylarını söküp eibach takmıştım aracın bütün ayarı kaçmıştı 4 çeker araçlarda bence amortisör yada coilover şart

    araçta evo 9 turbo yazılım egzoz methanol vs vs var şehiriçi kullanılacak ama stok bir araç değil
    Alcaltmak icin coilover kullanmak, yay takmaktan cok daha "dogru" bir yontem. HKS hypermax sporttan'den uzak dur, kw alacaksan v3 al ama pillow ball upper mount denen parcalarin orjinal olsun.

    Yanliz aracini alcaltirken butun suspansyon geometrisinin degisecegini ve bunu duzeltmek icin gerekli ek parcalari alip duzenlemeleri yapmadan sadece coilover ile aracini alcaltmanin yol tutusunu kotu yonde etkileyecegini hatirlatirim.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  13. #13
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı öskür Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hks hypermax 3 al,net işin, görür konforuda harikadır.yanlız düz hypermax 3 sport olanı deil..
    antalyadan bir ilan var hks hypermax rs ama antalyada olması ve ikinci el olması yüzünden uzak durduk benim aklım tein e takıldı ama yinede tecrübe edenlerin yardımlarını bekliyorum

  14. #14
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alcaltmak icin coilover kullanmak, yay takmaktan cok daha "dogru" bir yontem. HKS hypermax sporttan'den uzak dur, kw alacaksan v3 al ama pillow ball upper mount denen parcalarin orjinal olsun.

    Yanliz aracini alcaltirken butun suspansiyon geometrisinin degisecegini ve bunu duzeltmek icin gerekli ek parcalari alip duzenlemeleri yapmadan sadece coilover ile aracini alcaltmanin yol tutusunu kotu yonde etkileyecegini hatirlatirim.
    bahsettiğiniz gerekli ek parçalar nelerdir? aracın tamamen sağlıklı olması en baştaki amaç yoksa alçaklık falanda ikinci planda orjinal jantlar olsa orjinal amortisör yay olsun isterdim ama hem yol tutuşu geliştirip hemde alçaklık sağlamak istiyorum

  15. #15
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurdestan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bahsettiğiniz gerekli ek parçalar nelerdir? aracın tamamen sağlıklı olması en baştaki amaç yoksa alçaklık falanda ikinci planda orjinal jantlar olsa orjinal amortisör yay olsun isterdim ama hem yol tutuşu geliştirip hemde alçaklık sağlamak istiyorum

    En azindan bu alttakiler lazim bozulanlari duzeltmek icin.
    Roll center adjuster kit
    Aracin degisen karakterine gore secilecek olan sway bar setupi
    Yeni setup'a gore yapilacak "uygun" rot ayari

    Bunlar ezbere olmaz, alacagin coilovera gore, aracin yuksekligine gore rolatif olarak degisiklik gosteren parcalar ve ayarlar.

    Bu kadar derinlere girmeye gerek yok bunu basta da soyledim, al yumusak karakterli bir coilover devam et bence
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  16. #16
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurdestan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    antalyadan bir ilan var hks hypermax rs ama antalyada olması ve ikinci el olması yüzünden uzak durduk benim aklım tein e takıldı ama yinede tecrübe edenlerin yardımlarını bekliyorum
    hypermax rs lerden uzak dur hepsı evo 9 cup arablarının suspansıyonları beton ötesi kullanmazsın zate yolda..

  17. #17
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En azindan bu alttakiler lazim bozulanlari duzeltmek icin.
    Roll center adjuster kit
    Aracin degisen karakterine gore secilecek olan sway bar setupi
    Yeni setup'a gore yapilacak "uygun" rot ayari

    Bunlar ezbere olmaz, alacagin coilovera gore, aracin yuksekligine gore rolatif olarak degisiklik gosteren parcalar ve ayarlar.

    Bu kadar derinlere girmeye gerek yok bunu basta da soyledim, al yumusak karakterli bir coilover devam et bence
    bu seti yavaş yavaş toparlarım ama şuan derdim coilover bu durumda tein kw bilstein arasından hangisini seçmeliyim evo için

    2. seçenek önceki söylenen gibi orjinal evo 9 yay ve amortisörleri evo tanıdığım bir araç olmadığı için orjinalden gitmekmi mantıklı güzel bir coilover ile devam etmekmi ? evo 9 un orjileri coilover ile aynı rakamlara gelicekse seçim ne olmalı ?

    sekmeyen ve stabil bir evo amaç.

  18. #18
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    coiloverın bile orjinal evo 9 yay amortisöründen yumuşak kaldığını söyleyen var doğrumudur

  19. #19
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurdestan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    coiloverın bile orjinal evo 9 yay amortisöründen yumuşak kaldığını söyleyen var doğrumudur
    Ben şuan evo 9 oem bilstein+tein yay ikilisiyle kullanıyorum ve konfor olarak gayet memnunum. Bu karşılaştırma için hangi coilover- hangi yay sertlik derecesinde olduğuna bağlı ama dediğin gibi birşey olacağını sanmıyorum.

    Bugün kendim için coilover alcaksam önce öhlins almaya çalışırım, ikincil olarak kw, tein, cusco, hks bakarım. Megan racing, buddyclub vs lere üçüncül olarak bakarım. Yurtdışında stance ve ark markalarından memnun olduklarını söyleyenlerde var fakat ben arabama takmam açıkçası. Racing only olmayan street tipi orta kalite bi coilover maliyet-kazanç olarak mantıklı olacaktır.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen cok fonksiyonlu incpection a girmissin 3 5 kere uyandirmak zorunda kalicaz seni belli

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •