yarın arkalara jant bakacam vossen cvt , alınca fotoları paylaşırım arkadaşlar, büyük ihitmalle önlerle aynı ofsette olur , sanırım sorun ofsetten kaynaklanıyor
yarın arkalara jant bakacam vossen cvt , alınca fotoları paylaşırım arkadaşlar, büyük ihitmalle önlerle aynı ofsette olur , sanırım sorun ofsetten kaynaklanıyor
Vossen cvt kadar cirkin bi janti kaynattirip duruyorsunuz ve kullanmaya devam ediyorsunuz ya bence gerisi yorumsuz
18 bmw oem bi jant alin hem kendi hemde baskalarini riske atmayin
56 basmasina basilirsa lastigin tabani tam deymez yere
Bide jantlarin offseti ne 8.5 9.5 mu ?
Edit vossen cvt yi cv3 ile karistirmisim
senin sorununun nedeni arka taraflardaki kamber olayı buna bide jantın dandik malzemeden oluşu biraraya gelince jantın encok baskı gören yeri çatlama yapıyor önlerde olmamasının sebebi ön lastikler yere eşit basıyor doğal olarak merkezkaç kuvveti eşit dagılıyor. sende ayakkabının yanına basarak koşbakalım nasıl kırıyosun ayağı burdan anlayabilirsin başka bi replika jant kullanabilirsin bence bu sorunla karşılasmazsın kullandığın jantın dökümünde problem olabilir sonuçta replika yani bütün replikalar kırılacak die bişey yok.
kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...
arkadaşlar ben sizden eleştiri yada vs almak için bu konuyu açmadımbir fikri olan yazsın diye açtım kimisi demiş replika jant mı kullanılır ,piyasanın %90 ı şuanda bu şekilde dönüyor ben mi yanlış biliyorum ayrıca onu mu sorduk arkadaşlar ? . Çözüm fikri olan yoksa boş muhabbet yapmayın . bende biliyorum daha dayanıksız olduğunu sadece daha önce 18 kullananların deneyimini alalım . makara yapmıyoruz burda
sorun ofsette değil jantta bütün araçlarda kamberi dibine kadar kullanıyorlar ve yüzde doksanı replika jant onlarınkide ofsetli onlarınki nie kırılmio jantını değiştir bence sorunun ortadan kalkar
kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...
kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...
O zaman neymiş 9.5 offset jant takılmaması gerekiyormuş
Dünyanı standartlarında offsetlere göre olması gereken lastik tabanları
5.0 " 155 mm 165mm 175 mm 185 mm
5.5 " 165 mm 175mm 185 mm 195 mm
6.0 " 175 mm 185mm 195 mm 205 mm
6.5 " 185 mm 195mm 205 mm 215 mm
7.0 " 195 mm 205mm 215 mm 225 mm
7.5 " 205 mm 215mm 225 mm 235 mm
8.0 " 215 mm 225mm 235 mm 245 mm
8.5 " 225 mm 235mm 245 mm 255 mm
9,0 " 235 mm 245mm 255 mm 265 mm
9.5 " 245 mm 255mm 265 mm 275 mm
10.0 " 255 mm 265mm 275 mm 285 mm
10.5 " 265 mm 275mm 285 mm 295 mm
11.0 " 275 mm 285mm 295 mm 305 mm
11.5 " 285 mm 295mm 305 mm 315 mm
12.0 " 295 mm 305mm 315 mm 325 mm
12.5 " 305 mm 315mm 325 mm 335 mm
yazdigin dunya standarti bu aracin standartinin disinda kalio malesef standarta gore hangi 3.18 bmwye takmis bi vak bakim google amcana
kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...
E46 316ci m paketlerin orjinal lastik ölçüleri 225/45/17 önlerde 245/40/17 arkalarda yani motor hacmi küçük diye geniş janta dar lastik takılmaz 8.5 - 9.5 x 18 jant kullanıncada en az önlere 225/40/18 arkalara 255/35/18 lastik takmak gerekiyor jantın etsi uygunsa sürtmede yapmaz![]()
yanlis jant lastik olcusu baska sebebi yok bana gore ofseti daha az bir jant almalisin o lastikle kurtarma sansi yok
psn&Live id: onursumer
135
├┼┼╕
246R
art niyetli yorumlar varadam gelmiş burda rencide etmeye çalışıyor , benim buna karşı çıkmam atarlanma mı oluyor? Amacım polemik yaratmak değil benim.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)