Bir iki kişi dışında kimse bu iyi yada kötü dedikleri araçların üstündeki lastikleri yazmamış ? Ben hothatch'ciyim bana göre diğer binek araçlar pek yol tutuyor gelmiyor. Hepsi ürkütüyor bir yerden sonra. Ama aynı arabanın farklı motor versiyonları arasında neredeyse bütün markalarda farklı viraj denge çubukları kullanılırken Golf gibi araçlarda komple arka dingil (tam bağımsız gibi) bile değişiyor. O yüzden araçların donanım paketleri bile fark ediyor yol tutuşlarında. Uzun süre kullanmadan alışmadan kolay kolay zorlamam ben. Ama VW'lerin abartıldığını düşünüyorum. Direksiyon hisleri bir kere çok kötü. Arabayı tanıdıktan sonra ezbere kullanmak gerekiyor. Sürücü ile çok konuşmuyor. 2.0 TDI DSG Passat'ın direksiyonu 2000 li yıllardaki Microsoft Sidewinder direksiyon gibi. Oyuncak gibi hissiz.
Bazı araçlar yalan söyler. Yol tutmuyorum ben der hemen salıcam bak zorlama der. Aceleniz vardır yada birisine hırs yaparsınız zorlarsınız aa oda ne. Ne salıyordur ne bırakıyor. Gui ile aynı platform Fiat Bravo 1.4 TJET en boş paket ESP'siz 15 teneke jantlı araç ile C63 AMG'ye inat yüzünden bembeyaz bir surat ile 6-7 dk ciddi limit zorlamış ve hayatta kalmışlığımdan sonra bir aracı hemen silip atmamak gerektiğini düşünüyorum.
Bazı arabalarda yol tutuyorum hissi veriyor ama tutmuyor. A160 Mercedes misal. Direksiyonu tutup ışıklardan sona dönerken bile offf nasıl döndüm ama diye size dikizden göz kırpan bir karakteri var. Aşırı güven veriyor sokak. Otobana çıkıp seri hareketlerde Allah Allah bi terslik var dedirten araç 140'ı geçince nasıl Mercedes lan bu dedirtiyor birazdan takla atıcak dedirtiyor. Tamam Baby Benz sonuçta ama e hani sokak arasında 50 ile giderken ben kingim diyordun. Neyse.
BMW ve Mercedes konu dışı burada. Onlarla özellikle Mercedes ile çok tecrübem yok birbirleri ile kıyaslamak üzere. Ama E60 5 kasa 525D'yi hiç beğenmemiştim 140'a kadar. 200'lerde güzel araç ama 150 altında çok kötüydü bence. Yol tutuş istiyorsanız İtalyan (çoğu Fiat hariç) yada Fransız araçları seçin. :P