204 Hp CaraVella

Thread: 204 Hp CaraVella

  1. 220T's Avatar

    220T said:
    Konu 204 hp Caravelle değil de 106 gti gibi.Sırf merakımdan birçok video izledim,böyle şikayet edilecek bir sarma görmedim.

    Konu sahibi yanlış anlamasın.Lastik ve ayar sıkıntısı gibi duruyor.
    Modifiye parayla yapılır ama parayla yaptırılmaz.
     
  2. RafetAraç's Avatar

    RafetAraç said:
    bencede dikkat çekme amaçlı açılan bir konu. o ağırlıkta karavelin için şikayet edecek kadar sarması için en az 400hp lere yakın olması lazım.
     
  3. RafetAraç's Avatar

    RafetAraç said:
    1sn belki sarıyor belkide sarmıyor. dizginleyemeyecek durum nedir burada )
     
  4. levent's Avatar

    levent said:
    El yapımı coilleri sök, spor yay tak. Yok değil var ve coilover dan uygun fiyatı.

    Tabi önce amortisörleri oem e dönüp dene, ön lastik basıncını biraz düşünebilirsin ayrıca.
     
  5. erh's Avatar

    erh said:
    Quote Originally Posted by levent View Post
    El yapımı coilleri sök, spor yay tak. Yok değil var ve coilover dan uygun fiyatı.

    Tabi önce amortisörleri oem e dönüp dene, ön lastik basıncını biraz düşünebilirsin ayrıca.
    Ama arabada goylovir olmamis oluyooo...
     
  6. HaKo's Avatar

    HaKo said:
    bu yamyam gibi her yere dalan siyah transporterlerden caravellerden bıktım yolda , bende konuya başka bir boyut getireyim madem sarmıyor.

    Hayatında güç elde etmemiş adamların altına veriyolar bunları , herif kendini kral sanıyor.
    .
     
  7. levent's Avatar

    levent said:
    Quote Originally Posted by erh View Post
    Ama arabada goylovir olmamis oluyooo...
    Hem görüntü hem işlev için para harcamak şart

    Bu arada Ankara’ya bi sonraki gelişte çay içmeye gelicem
     
  8. Ormanci's Avatar

    Ormanci said:
    Quote Originally Posted by HaKo View Post
    Hayatında güç elde etmemiş adamların altına veriyolar bunları , herif kendini kral sanıyor.
    Bir ara turbo dizeller ilk yaygınlaşmaya başladığında da aynı şey olmuştu. Hala bile turbo hissiyatıyla ilk defa bunların direksiyonuna geçen manyak gittiğini sanıyor.

    Ama aynı kitle, gidip 1.0 Turbo motora "çeker mi bu?" kafasında yaklaşıyor.
     
  9. erh's Avatar

    erh said:
    Quote Originally Posted by levent View Post
    Hem görüntü hem işlev için para harcamak şart

    Bu arada Ankara’ya bi sonraki gelişte çay içmeye gelicem
    Beklerim kardesim herzaman
     
  10. AliDogukan's Avatar

    AliDogukan said:
    2011 den beri 180 HP Caravelle kullanan biri olarak konu sahibinin yazısında samimi olduğunu düşünüyorum.Ticari minibüs sahibinin dikkat çekme amacı güdeceğine inanmıyorum.

    Caravelle dediğimiz araç torku,gücü lineer bir şekilde vermiyor.Resmen böğürerek kusar gibi bir anda geliyor.Biraz ıslak olsun veya parlak asfalt olsun abartısız samimi söylüyorum 1-2-3 Typer misali redline a gidiyor.Bu video kuru zemin ve beton asfalt diye tabir edilen bana göre tutmayan bir zemin,izleyip görebilirsiniz gücün gelişini.1500 rpmde 400+ tork geliyor.


     
  11. GRAFTT's Avatar

    GRAFTT said:
    Tüm yazılanları okudum arkadaşlar.
    Fakat benim dikkat ilgi yada başkalarından ooo 204 hp Caravella gibi ilgi alaka heleki forum gibi sanal ortamdan beklemiyorum. Trafikte olsun yakıt alırken, arabamı yıkatırken çok çok ilgi görüp sorulara maruz kalıyorum. Tek bir yazımda dahi arabamın yol tutmadığı yada frenleri alakalı bir zerzenişim olmadıki. Dönüp dolaşıp yol tutuşu ve frenlere getiriliyor mevzu. Benim sorunum S modunda gaz pedalına biraz fazla bastığımda 3. vitese kadar patiye kalması. Şuan Şehir dışındayım 1200 km yol ön yargıyaptım arabamın görünümü şık olduğu için ışıklarda kalkış yapmak istiyenlerle kalktım fakat arabam sarmasın diye ilk kalkışta gaz pedalına kontrollü basıp sonrasında abanıyorum.

    Coilover sistemindeki kafa hoplatma zıplatmadan dolayı patiye kalksa bunu anlayabilirim, aklımda iki soru var ya lastiklerin kalitesinden kaynaklı yada 245-45-18 yerine 245-50-18 lastikler ile değiştirsem bu patinaj durumu ortadan kalkarmı ?
    Caravella Highline
     
  12. BARR's Avatar

    BARR said:
    Kumho yerine Michelin Supersport 4 takarsan sarmazsın sorun lastiğinde.
    25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
    23" Fiat 500e LaPrima
    23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
     
  13. GRAFTT's Avatar

    GRAFTT said:
    Quote Originally Posted by Bar35 View Post
    Kumho yerine Michelin Supersport 4 takarsan sarmazsın sorun lastiğinde.
    Teşekkürler, ama dediğiniz lastiğin adeti 1.250 tl bu rakamdaki lastiği almam açıkcası
    Caravella Highline
     
  14. 204 Hp CaraVella

    MK8800 said:
    Doğru düzgün sormuş konu sahibi ne diye dalgaya alınmış anlamadım .

    Hitap şekli dizginleyemiyorum diyince abartı kaçmış ya da uymamış olabilir ama bu araçlar da bu güçler ülkemizin gereksiz asfaltında gerçekten ciddi kontrol kaybına yol açıyor .

    190'lık 2016 Vito'muz vardı Mersin'de dip gaza bile gerek yok hava sıcakken neredeyse her kalkışta esp ışıgı yakıyordu . Kaldı ki evet dizginleme olarak nitelendirmesek de bu araçların çok hatrı sayılır gidişi var kalıbına göre , burada bir çok kişi de bilir Ankara-Mersin gidiş gelişlerimizi 200 civarı git/gel sedan 2.0 dizel araçlardan hiç geri kalır yanı da yok . ( en azından yeni nesiller için tecrübe ettim böyle düşünüyorum )

    Herkes bir tripte konu açmaya çekinir oldu millet
     
  15. KoramiraL's Avatar

    KoramiraL said:
    O zaman sarmaya devam dolma sarar gibi A6 quattro kullanıyorum o bile sarıyor 245/45/18 pzero nero gt var o yüzden çok fazla şaaapmaya gerek yok
     
  16. levent's Avatar

    levent said:
    Quote Originally Posted by GRAFTT View Post
    Coilover sistemindeki kafa hoplatma zıplatmadan dolayı patiye kalksa bunu anlayabilirim, aklımda iki soru var ya lastiklerin kalitesinden kaynaklı yada 245-45-18 yerine 245-50-18 lastikler ile değiştirsem bu patinaj durumu ortadan kalkarmı ?
    Yanak kalınlaştırmanın tutunmaya pek + sı olmaz malesef.
     
  17. 204 Hp CaraVella

    gcapraz said:
    Bence coil ayarlarinda sorun olabilir. milimetrik olcup takmak yerine, aracin lastiklerinin yere basma kuvvetlerini esitlemen ( hassas bir tarti ile) cok daha kolay bir cozum olabilir.
    Araclarin yere basan 4 tekerleginden birinde fazla yere basma kuvveti olsun aracin tum dinamikleri ayarlari gidisi durusu vs degismekte. Bence hassas bir tarti ile aracinizin lastiklerini tek tek kontrol edin.
    Gökhan ÇAPRAZ

    34 BYC 099 civic sport plus
     
  18. BARR's Avatar

    BARR said:
    Çözümü sölüyorum fiyatı şu kadar almam diyip boşa para harcayıp sonra cebinden daha fazla para çıkarmış olacaksın. Seçim senin.
    25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
    23" Fiat 500e LaPrima
    23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
     
  19. CanBasel's Avatar

    CanBasel said:
    Orjinal coilover ve iyi lastikler pahalı geliyor bu paraları vermem diyorsanız sarmaya devam edersiniz. Coilover olmasa bile lastikte iyisine geçin ciddi fark göreceksiniz. Good Year Eagle F1 Asymmetric 3 serisini inceleyin varsa alın ısındığında patinaj çekmediğini göreceksiniz. 3.20d yanlamaz oldu
    Can BAŞEL Elek-Elektronik Müh.
    0 rh +