Her kullanıcı kendisine göre bir fikir paylaşmış sağolsun.
Bende konuya biraz daha teknik yaklaşayım; H&R Markası şuanda dünya piyasasında ürettiği ürünün ve mühendisliğinin arkasında durmak için *her bir ürününü tek tek* TÜV testine tabi tutup ordan teknik analiz ve rapor alıyor. Bu lafda değil TÜV tarafından yazılı bir şekilde *Doğru kodulu* ürünü kullandığınızda ne olacağını kullanıcı ile paylaşıyor.
Ve yine hiçbir markada göremiyeceğimiz gibi bu test analizleri sonucu *doğru ürünü kullanıdığınız sürece* konfor bozulmasını bir yana bırakın, yol tutuş, sürüş dinamikleri, ve aracın dengesinin ne şekilde kurulup kaç mm düşeceğini net belirtiyor.
Neden *Doğru kodlu ürün* diye takıntılı oldugunuda şöyle izah edeyim; H&R Mühendisliği öyle bir seviyede ki, hemen hemen birçok aracın motoruna özel yay üretiyor firma, örnek Bmw F30 un 3.16 modeli için ayri 3.20 modeli ayrı 3.20d modeli ayrı xd modeli apayrı ürün çıkartıyor..
Yani sonuca bakmak gerekirse konforu bozar mı yada araba çok konforlu olur mu sorusu aslında bir kere yanlış, neden mi ? ; Bir araç yayı taktıkdan sonra standart halinden daha konforlu oluyorsa da zaten araç üzerindeki fiziki denge bozuldu demektir konfor hissediyorsunuz ama araba yol tutuşunu kaybetmek için görev yapacak anlamına gelir..
Yani Eibach yumuşak, Apexi sert, Kw fena değil falan neye göre ?
Siz alman mühendisliğine güvenin, doğru bilgiye sahip yetkililer ile muhattap olun süpriz yaşamazsınız..