User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
30 sonuçtan 20 ile 30 arası

Konu: Şase=Kaynak/Güçlendirme?

  1. #20
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bildiğim kdrıyla roll cage de kullanılan borular dikişsiz çekme boru

    babamın sölediği :

    eskiden biz çift şase yapardık aynı sacından kullanıp biri bunu okuyup daha açıklayıcı bişi söleyebilir belki

    bu arada argon kaynakmış oda

    parmak sürçmesinden argın yazmışım : edit
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  2. #21
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atatürk oto sanayide 1.kısımda hemen büfelerin arkasında bir yer var, 2.kısımda 36sokakta var gene. roll-cage için iskender ustayla konuşabilirsin, bilgi alırsın. ama roll-cage çok önemli birşey muffy kaynak kısımları , açısı, kullanılan malzemesi çok çok önemli. hem ağırlık açısından hem güvenlik açısından sanayi yapımı bir malzemenin çok güvenli olabilceğini düşünmüyorum açıkçası. allah korusun yan taraftan bir kaza yaptığında, en ufak hatalı bir bağlantı sana veya yolcuya zarar verebilir.
    Sakin güç...

  3. #22
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gorke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atatürk oto sanayide 1.kısımda hemen büfelerin arkasında bir yer var, 2.kısımda 36sokakta var gene. roll-cage için iskender ustayla konuşabilirsin, bilgi alırsın. ama roll-cage çok önemli birşey muffy kaynak kısımları , açısı, kullanılan malzemesi çok çok önemli. hem ağırlık açısından hem güvenlik açısından sanayi yapımı bir malzemenin çok güvenli olabilceğini düşünmüyorum açıkçası. allah korusun yan taraftan bir kaza yaptığında, en ufak hatalı bir bağlantı sana veya yolcuya zarar verebilir.
    +dikişsiz boru olması gerekio ki kaza anında dikişlerden ezilme yapmasın basınç noktası oluşmasın die bide kaynak yapan kişininde çok düzgün kaynak yapması gerekio
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  4. #23
    Muvaffak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    roll cage ayri bir konu benim asil merak ettigim 1. sirada olan sase ve esneme
    tabiki görkemin dedigi gibi kafamiza gore yapamayiz o ince detaylari ogrenmek istiyordum yada gidebilecegimiz usta yada yerleri bilmek istiyorum..
    draglara ralli lere arac hazirlayan abilerimiz arkadaslarimiz var yada daha çok işin içinde onlar da birseyler yazarsa güzel olur aslinda....
    http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg

    JDMWorks
    PHOTOWORKS
    Etme eşşekle muhabbet küstürürsün...

  5. #24
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    argon kaynağı ile birlikte komple bir roll cage yapmanın şasi direnci açısından baya faydası olacaktır. komple derken ön kuleler dahil bir roll cage.

    ayrıca grup n ya da daha üst seviye homologasyonlu birşey de yapılabilir. 20 belki daha fazla senedir araç hazırlayan atölyeler var ülkemizde umarım sonuç istediğiniz gibiolur.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  6. #25
    Muvaffak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o ustalara ulaştik mi sonuc istedigimiz gibi olacaktir tesekkurler
    http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg

    JDMWorks
    PHOTOWORKS
    Etme eşşekle muhabbet küstürürsün...

  7. #26
    toonch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanayiye gidiyorsun illaki küçük bütçeli tırmanma yada ralli ile ilgilenen bir garaj vardır oralarda. Adamlara soruyosun nekadar çok yardımcı olduklarına şaşırıyosun.Artık Tig mi yaparlar mig mi bilmiyorum.
    Sen iyice koptun ama diffe kaynak şaseye kaynak direksiyona kaynak lastiklere kaynak

  8. #27
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Muvaffak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o ustalara ulaştik mi sonuc istedigimiz gibi olacaktir tesekkurler
    Muffy Harun abi rallilere araba hazırlıyor biliosun bence bi danış

  9. #28
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.slide.com/r/NOCLozRi3j-wJ...hFA2RDRV?cy=bb

    böle bişi buldum sahibisine sordum valla bunlar var dedi

  10. #29
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Palio kitcar lar hazırlanırken çamurluklarının sökülüp çamurluk arkası panellere oranın şekline benzer olarak kesilmiş tek parça kalın bir sacın kaynaklandığını gösteren fotoğraflar görmüştüm. Şase güçlendirme diye geçiyo. Çünkü toprak kullanımında kapıların ayarları çamurluk ayarları bile oynuyo şaselermi laçka olmayacak. Bence güzel bi nokta ama ne kadar güçlendirsende arabalar düz gitmek için yapılmış. D1 araçları bile belli yarışlardan sonra araçları bi kenara koyup o motorları yeni araçlara koymuyorlarmı ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #30
    Muvaffak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d1 araclarinin belli yarislardan sonra kenara konuldugu konu hakkinda tam bilgim yok ama illaki elden geciyordur kazalar ve yipranma paylari...
    kenara atma konusu en son secenektir diye dusunuyorum
    http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg

    JDMWorks
    PHOTOWORKS
    Etme eşşekle muhabbet küstürürsün...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •