User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
33 sonuçtan 20 ile 33 arası

Konu: vtec şanzıman için

  1. #20
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    takıldı diye biliyorum 5.vites (%85 eminim)

    şanzıman oranları

    Y80/S80 B18B 1:3.230 2:1.900 3:1.269 4:0.966 5:0.714 R:3.000 F.D:4.266

    S1/YS1/A1 USDM B18A 1:3.166 2:1.857 3:1.259 4:0.935 5:0.742 R:3.000 F.D:4.400

    F.D. farklı olarak bu da olabilir.
    Failure is not an option.

  2. #21
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  3. #22
    H.bilgili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Türkiye de bulunan 91 model teg lerde Q1 sanzıman var onun oranları hıcbıryerde yazmıyor ben yıllar once sokmustum saymıstım ama hatırlamıyorum kac dıs oldugunu fınal drıve 4 400 du ona emınım 92 93 teglerde ıse ys1 cıkıyor

  4. #23
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    HONDA İntegra 1,8 LS 1991 1155kg 1834cc 9,2/1 118hp 4,4000/1 3.166 1.875 1.259 0.935 0.742 *** 195/60/14 16V sedan
    ECUTECH İstanbul

  5. #24
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.545
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saolun teşekkrler ayna 4,40 ise 5 kesin daha uzundur

  6. #25
    SİNANN007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    manavgat/ANTALYA
    Mesaj
    316
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yav ben hala anlayamadım bu herkesın taktıgı ve ii dediği kısa bı anda nıye kötü oldu

  7. #26
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    murat sorunu başka yerlerde ara bence eski araban hızlıydı
    Team PAŞAOĞLU

  8. #27
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kasnak al yukarı taşırsın devir bandını.
    B16'da kasnak takınca vtec özelliği iptal oluyormu Olmuyorsa nasıl olmuyo. Çünkü 206 RC ve Clio RS gibi VVT içeren araçlarda kasnak takınca VVT iptal oluyo.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #28
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    B16'da kasnak takınca vtec özelliği iptal oluyormu Olmuyorsa nasıl olmuyo. Çünkü 206 RC ve Clio RS gibi VVT içeren araçlarda kasnak takınca VVT iptal oluyo.
    vvti kullanmiyor b16 ondan iptal olmuyor;

    DOHC VTEC sistemi, yüksek devirli bir DOHC motorunda hem gücü hem de torku optimize etmek için geliştirilmiştir. Her iki supap için, 3 kam profili bulunur. Dış taraflardaki profiller düşük devirlerde, ortadaki profil ise yüksek devirlerde kullanılır

    Düşük devirlerde, supaplar düşük kam profillerinde hareket eden külbütörler tarafından açılır. Bu kam profilleri, düşük devirlerde silindirin emişinin iyi ve yakıt tüketiminin düşük olmasını sağlamak için kısa supap liftiyle ve kısa açılma süresiyle hareket ederler. Kısa supap lifti ve açılma süresiyle düşük ve orta devirlerde yüksek tork ve yakıt tasarrufu sağlanır. Motorun hızı arttıkça, motorun elektronik kontrol ünitesi kam mili takipçilerinin pimlerine basınçlı yağ gönderen hidrolik sürgülü valfi çalıştırır (5850 d/d’de). Basınçlı yağ pimleri, düşük devirde çalışması için tasarlanan takipçileri 3. takipçiye kilitleyecek bir pozisyona hareket ettirir. O ana kadar 3. takipçi herhangi bir supabı hareket ettirmemektedir. Kam mili takipçilerinin birbirine kilitlenmesiyle birlikte, düşük devirde çalışan takipçiler yüksek devirde çalışan takipçilerle aynı oranda çalışmaya zorlanırlar. Supapların hem lift miktarı artmış hem de açık kalma süreleri uzamıştır. Silindirin içine daha fazla dolgu alınmaktadır ve artan devir sayısıyla birlikte motorun gücü de artmaktadır.özellikle 5500 devirden sonrasına dikkat etmek gereklidir.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/VTEC

    http://www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3F0k
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  10. #29
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vvti kullanmiyor b16 ondan iptal olmuyor;
    VVT ile Vtec arasındaki temel farkları teorik olarak biliyorum ama gözümde canladıramadığım kısım kasnak olduğu zamanki hali.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #30
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.545
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .CeM. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    murat sorunu başka yerlerde ara bence eski araban hızlıydı
    ah be cem yanlış yorum yapmışın soruyu kendi arabam icin sormadım ben arac n/a deil diye belirttim sonraki mesajımda

  12. #31
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ah be cem yanlış yorum yapmışın soruyu kendi arabam icin sormadım ben arac n/a deil diye belirttim sonraki mesajımda
    ben direk bu sayfanın ilk mesajını okudumda ondan öle oldu sorry
    Team PAŞAOĞLU

  13. #32
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Failure is not an option.

  14. #33

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    277
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo yada scli vtı da 4785 cok mantıksız orj sanzıman cok cok daaha mantıklı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •