takıldı diye biliyorum 5.vites (%85 eminim)
şanzıman oranları
Y80/S80 B18B 1:3.230 2:1.900 3:1.269 4:0.966 5:0.714 R:3.000 F.D:4.266
S1/YS1/A1 USDM B18A 1:3.166 2:1.857 3:1.259 4:0.935 5:0.742 R:3.000 F.D:4.400
F.D. farklı olarak bu da olabilir.
takıldı diye biliyorum 5.vites (%85 eminim)
şanzıman oranları
Y80/S80 B18B 1:3.230 2:1.900 3:1.269 4:0.966 5:0.714 R:3.000 F.D:4.266
S1/YS1/A1 USDM B18A 1:3.166 2:1.857 3:1.259 4:0.935 5:0.742 R:3.000 F.D:4.400
F.D. farklı olarak bu da olabilir.
Failure is not an option.
Türkiye de bulunan 91 model teg lerde Q1 sanzıman var onun oranları hıcbıryerde yazmıyor ben yıllar once sokmustum saymıstım ama hatırlamıyorum kac dıs oldugunu fınal drıve 4 400 du ona emınım 92 93 teglerde ıse ys1 cıkıyor
HONDA İntegra 1,8 LS 1991 1155kg 1834cc 9,2/1 118hp 4,4000/1 3.166 1.875 1.259 0.935 0.742 *** 195/60/14 16V sedan
ECUTECH İstanbul
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
vvti kullanmiyor b16 ondan iptal olmuyor;
DOHC VTEC sistemi, yüksek devirli bir DOHC motorunda hem gücü hem de torku optimize etmek için geliştirilmiştir. Her iki supap için, 3 kam profili bulunur. Dış taraflardaki profiller düşük devirlerde, ortadaki profil ise yüksek devirlerde kullanılır
Düşük devirlerde, supaplar düşük kam profillerinde hareket eden külbütörler tarafından açılır. Bu kam profilleri, düşük devirlerde silindirin emişinin iyi ve yakıt tüketiminin düşük olmasını sağlamak için kısa supap liftiyle ve kısa açılma süresiyle hareket ederler. Kısa supap lifti ve açılma süresiyle düşük ve orta devirlerde yüksek tork ve yakıt tasarrufu sağlanır. Motorun hızı arttıkça, motorun elektronik kontrol ünitesi kam mili takipçilerinin pimlerine basınçlı yağ gönderen hidrolik sürgülü valfi çalıştırır (5850 d/d’de). Basınçlı yağ pimleri, düşük devirde çalışması için tasarlanan takipçileri 3. takipçiye kilitleyecek bir pozisyona hareket ettirir. O ana kadar 3. takipçi herhangi bir supabı hareket ettirmemektedir. Kam mili takipçilerinin birbirine kilitlenmesiyle birlikte, düşük devirde çalışan takipçiler yüksek devirde çalışan takipçilerle aynı oranda çalışmaya zorlanırlar. Supapların hem lift miktarı artmış hem de açık kalma süreleri uzamıştır. Silindirin içine daha fazla dolgu alınmaktadır ve artan devir sayısıyla birlikte motorun gücü de artmaktadır.özellikle 5500 devirden sonrasına dikkat etmek gereklidir.
http://tr.wikipedia.org/wiki/VTEC
http://www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3F0k
Experience is what you get when you don't get what you want.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
http://www.vtunnel.com/index.php/101...9db67438a15315
www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3F0k
http://www.youtube.com/watch?v=stJM9EvZRgQ
Comparison mivec vtec vvti
http://www.youtube.com/watch?v=mgDdbrMh6bo
Vtec çalışma prensibi ile ilgili video.
Failure is not an option.
turbo yada scli vtı da 4785 cok mantıksız orj sanzıman cok cok daaha mantıklı
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)