peugeot 106 yol tutuş yardım :s

Thread: peugeot 106 yol tutuş yardım :s

  1. 106arts's Avatar

    106arts said:

    peugeot 106 yol tutuş yardım :s

    arkadaşımda 106 xs war arac kazasız boyasız bi arac
    biraz sert viraja hafif hızlı girse frene dokunsa arabanın arkadası yanımıza gelıyor acayıp kayıyor arkası spın atıcaz nerdeyse toplamasak neden olur bu olay arka taraf bom boş hafıflıktenmı yoksa arka lastıklerın durumu cok iyi degıl o yuzdenmı yapıyor yoksa frenlerle alakalı bi sorunu war?_
     
  2. tool's Avatar

    tool said:
    fren dagiticisi ve lastikler;
    lastiklerin disi olmasina ragmen hamur gittiyse ise yaramaz..
    Experience is what you get when you don't get what you want.
     
  3. 106arts's Avatar

    106arts said:
    dönerken frene dokunuyor arabanın arkası yanımıza gelıyor arkadan çekiş gibi yanlıyo araba
     
  4. SifirinciMurat said:
    çok mu alçalttınız?
     
  5. 106arts's Avatar

    106arts said:
    evet 6lık yaylar war önde arkalarda ona göre düşürülmüş
     
  6. SifirinciMurat said:
    Quote Originally Posted by 106arts View Post
    evet 6lık yaylar war önde arkalarda ona göre düşürülmüş
    alçalttığınız için proportioning valve arabanın arkası yüklü zannedip arkaya daha fazla fren basıncı uyguluyordur bu sebep olabilir.

    sertlik ayarlı amortisör varsa önü biraz sertleştirin veya arkayı biraz yumuşatın.

    lastiklerinizi kontrol edin, ne kadar hava basıyorsunuz?
     
  7. yiit's Avatar

    yiit said:
    arabanın viraj içi frenajda arkasının kopması normal ne kadar kopuyor aşırı bi kopmamı spin atmaya yaklaşık bi kopmamı
     
  8. 106arts's Avatar

    106arts said:
    sola dönuyoruz frene basıyorum arkası sağa dogru atıyo tam sağ yapıyorum anca toplayabılıyorum
     
  9. 106arts's Avatar

    106arts said:
    önlerde 13inc sac jant
    arkalarda 14inc celık jant war
     
  10. yaşar said:
    Quote Originally Posted by 106arts View Post
    önlerde 13inc sac jant
    arkalarda 14inc celık jant war
    Şehir içi kullanımdamı ?
     
  11. asmisinsan's Avatar

    asmisinsan said:
    fren limitöründen dir ayarını biraz yumuşatın yukarıdaki arkadaşında yazdıgı gibi arka tarafı yüklü sanıp fazla başınç uyguluyodur
     
  12. 106arts's Avatar

    106arts said:
    Quote Originally Posted by yaşar View Post
    Şehir içi kullanımdamı ?

    evet şehir içi
     
  13. ibooo's Avatar

    ibooo said:
    kaza yaptırıcak kadar kopuyosa %80 torsyion bilyalarındandır
     
  14. M3CSL said:
    on fazla alcaktır agırlık dagılımı bozuktur yada arkanın havaları fazladır, fren dagıtıcısı tabı onemlı frende oluo demıssın, normal sag soldada yapıosa ılk 2 dedıgım olaydır..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
     
  15. Emir_b16a's Avatar

    Emir_b16a said:
    muhtemelen torsiyonlar az düşürülmüştür önlere göre eyer arkalar önlere göre yüksekse büyük tehlike demektir frenleriniz sittin sene eskisi gibi tutmaz eski haline getirin arabayı
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.
     
  16. 16v's Avatar

    16v said:
    1.Lastigin imalat tarihlerine bak
    2.Standart amortisörmü var ?(sertlik ayarlıysa yumusat)
    3.Limitör ayarını kontrol et
    4.Torksiyon bilyalarına bak.(lastigin krsısına geç ustten tut lastıgı salla hissedersin.)
    5.Kampana ayarlarına baktır biri fazla tutuyorsada dönersin.
     
  17. mur_84's Avatar

    mur_84 said:
    Quote Originally Posted by asmisinsan View Post
    fren limitöründen dir ayarını biraz yumuşatın yukarıdaki arkadaşında yazdıgı gibi arka tarafı yüklü sanıp fazla başınç uyguluyodur
    %100 bundandır!!
     
  18. sinan-s's Avatar

    sinan-s said:
    Lastiklerden ve fren ana merkezlerinden kaynaklanıyor olabilir..
    2003 BMW E46 330 Cİ Topassss
    2006 BMW E46 318 Cİ SİYAH (SOLD)
    ]2001 PEUGEOT 106 GTI SARI SOLD)
    1998 DOĞAN SLX 1.6.İE BORDO (SOLD)
    2008 PORSCHE 911 TURBO S SiYAH (SOLD)
     
  19. tunceR's Avatar

    tunceR said:
    Quote Originally Posted by SifirinciMurat View Post
    alçalttığınız için proportioning valve arabanın arkası yüklü zannedip arkaya daha fazla fren basıncı uyguluyordur bu sebep olabilir.

    sertlik ayarlı amortisör varsa önü biraz sertleştirin veya arkayı biraz yumuşatın.

    lastiklerinizi kontrol edin, ne kadar hava basıyorsunuz?
    sebebı %70 budur.. arakayı bıraz havaya kaldırın..