Ahauhauh olm şuanki haliyle ben zaten kullanıyorum öyle demek istedim. Teinler çok sert evet ben bi orjinal yaylarımı takayım duruma bakayım geri kedi köpek olar biliyorsun ama keyfim gelecek yapacam yani. Anladın
Ahauhauh olm şuanki haliyle ben zaten kullanıyorum öyle demek istedim. Teinler çok sert evet ben bi orjinal yaylarımı takayım duruma bakayım geri kedi köpek olar biliyorsun ama keyfim gelecek yapacam yani. Anladın
Konuyu açtıktan 10 ay sonra 3,5'luk teinlerim ile Orjinal gazlı amortisörleri taktım yok böyle bi dünya. Tabi ön arka takım komple yenilendi onunda faydası var.
Bu tabla ayarlarıyla alakalı benimde ufak bir sıkıntım var açıkçası..
Sarı Koni ile Orjinal VTI helezonu kullanıyorum 1.4is aracımda..
Yumuşaklıkla alakalı sıkıntım yokta önlerin biraz daha düşmesini istiyorum.. (Önler %50'de arkalar ise %25'te..)
Ön sol 3. sekmanda diğer tüm taraflar 4. sekmanda.. Hepsini 4'e aldığımda araç sol öne doğru hafif yatık duruyordu.. Basıklığı çok hoştu ancak ön solu 3'e almaktan başka çarem kalmamıştı aracın stabil durması için..
Nitekim alınca araç düzlendi ve hafif yükseldi.. Hepsi 4. sekmandayken olan basıklığı çok hoşuma giderken şu anda en azından önleri birazcık daha aşşağıya indirmek istiyorum..
Fikriniz varmıdır? İlginiz için şimdiden teşekkürler..
(Bu arada bildiğim kadarıyla Koniler de önler 2 sekman arkalarda 3 sekman hazır geliyor.. Ben 2.el aldım ve yakın bir arkımın arabasında kullanılan koniler ve yayları aldım.. Arkadaşım tornacıda önlere +2 yani toplamda 4 sekman, arkalara +1 yine toplamda 4 sekman açtırmış..)
EK Hondalarda sol tarafın düşük olma hastalığı var zaten hepimizin arabası soldan biraz daha basık duruyor.
En alt tablada biraz daha basmak istiyorsanız 3,5 luk veya 5 lik yay koyun ama tavsiye etmem daha düşüğünü heleki istanbulda.
peki benimde bir sorum olacak bende şimdi 50mm eibach var takmakla takmamak arasındayım takarsamda orj. amortisorle takacağım nasıl olacak ne kadar basar ne kadar sağlıklı olur.?
40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)
Yavuz güzel basarda sağlıklı olmaz orjinal amortisör için 3,5 luk bile fazlada işte kullanıyoruz.
5 lik veya Kesik yay ile orjinal amortisörün ömrünü 1 yıl düşünebilirsin.
40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)
Lastik ne yavuz söyle söyliyeyim orjinal amortisör tablası ile 5 lik yay takarsan 55 yanak lastik çamurluğun içine 1 bilemedin 2 cm giriyor. Öyle dip tarzı bişey olmuyor yani. Ama amortisörün sertliğini ayarlayamadığın için örneğin köprüden geç e-5 den kadıköye inerken o esnemelerde ne davlunbaz kalıyor nede iştahın yol bildiğin dalgalı deniz.
abi bende şuan 175/65 yanak lastik var 14 sac jantla bende bunu öğrenmek istiyordum 55 yanak lastik almak istiyorum bu durumda görülüyorki lastik değişiminde koni şart
40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)
Koniler bende sol ön 3. sekmanda diğer sağ ön, sol ve sağ arka ise 4. sekmanda araç düz duruyor şu anda ancak sol önüde 4.sekmana alınca bariz belli oluyor aracın duruşu yatık olarak..
Bunun akabininde 3.5luk pro-kit eibach yay bu ayarla ne kadar basar çok merak ediyorum şuanki haline göre.. Çok fazlasını tabi İstanbul şartlarından bende istemiyorum.. Sadece şu andaki halinden biraz daha düşmesini istiyorum..
yeni konu acmadan sormak istedim,
konilerde ideal sertlik ayarlariniz nasil? bende eibach pro kit ile beraber kullaniyorum
yani cenk tam sert konumdayken, 2 tur yumusaga cevir odur gibi diyebileceginiz bi yontem var mi![]()
00' Civic 1.6IES
Yine konu kirliliği olmadan koni sarı önler ve arkalar en üstte eibach sportline var davlumbaz sorunum var ne yapabilirim![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)