User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Önemli....

  1. #1
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Önemli....

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Bolt-...QQcmdZViewItem

    bu linkteki parçalar bir honda civic e ne katar yol tutuş konusunda ? Bu parçaların teker teker faydaları nelerdir ...? bide kamber kitleri ve viraj çubuğunun amacı nedir ? bilgiler için şimdiden teşekkürler

  2. #2
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    he bide unutmadan lower control arm war

  3. #3
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu linke bi bak istersen. Ancak bu tür kitlerle yerle bir olduğunu ve arabanın çok sert olduğunu biliyorum.

    http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=7035

  4. #4
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alt gergıler yol tutusa ıyı etkı edıyo fakat dusuk aracta kullanamıyosun. ben aldım taktım fakat şişekıranda fren yaptırdı bıraz ban cıkardım bende

  5. #5
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayrıca o ilanda bak ne var.

    US $255.95 Turkey UPS Worldwide ExpressSM
    Gümrük Koy bide

    İyi para.

  6. #6
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    OH oh iimiş ... daha daha kullanan edenlerden bilgi alalım fikirleri ne yönde

  7. #7
    aliyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    okan, camber kitler arabayı basınca tekerlekerin içe doğru aldığı kavisi düzeltiyo yani " / " şekil yatan lastik yol tutuşunu kötüleştirdiği için bu parça takılarak tabanın yere düz basması sağlanıyo..

  8. #8
    VSO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aliyo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    okan, camber kitler arabayı basınca tekerlekerin içe doğru aldığı kavisi düzeltiyo yani " / " şekil yatan lastik yol tutuşunu kötüleştirdiği için bu parça takılarak tabanın yere düz basması sağlanıyo..
    Negatif kamberle ( / / \ \ ) yol tutuş kötüleşmez;aksine daha iyi olur.Ön tarafta bu yüzden genelde negatif kamber kullanırız.Arka tarafta negatif kamber yüksek süratte stabilite sağlar,negatif kamberin tek kötü yanı lastiğin iç taraftan aşınmasıdır.Kamber ayar vidaları lastiğin yere düz basmasını sağlamıyor,kamberin rahat ayarlanmasına imkan veriyor.

    Bunun dışında linkteki zımbırtılar, ön arka kule gergileri, arka alt gergi bi de türkçe manasını bilmediğim parçalar..Parçaların yol tutuşa ve arabanın rijitliğine + direksiyon tepkisine ve kararlılığına olumlu etki ettiğini söyleyebilirim.

  9. #9
    aliyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VSO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Negatif kamberle ( / / \ \ ) yol tutuş kötüleşmez;aksine daha iyi olur.Ön tarafta bu yüzden genelde negatif kamber kullanırız.Arka tarafta negatif kamber yüksek süratte stabilite sağlar,negatif kamberin tek kötü yanı lastiğin iç taraftan aşınmasıdır.Kamber ayar vidaları lastiğin yere düz basmasını sağlamıyor,kamberin rahat ayarlanmasına imkan veriyor.

    Bunun dışında linkteki zımbırtılar, ön arka kule gergileri, arka alt gergi bi de türkçe manasını bilmediğim parçalar..Parçaların yol tutuşa ve arabanın rijitliğine + direksiyon tepkisine ve kararlılığına olumlu etki ettiğini söyleyebilirim.
    camber kit lastiğin yere düz basmasını nasıl sağlamıyor anlamadım, parçanın özelliği bu zaten.. yol tutuşuna nasıl bi etkisi olmuyo bu arada shunk2 ın sitesine girip detaylı bilgi alabilirsin hatta forumdada bunla ilgili topic var

  10. #10
    VSO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dediğini anladım da..kamber kiti denince hazır satılan kamber ayar vidaları vardı onlarla karıştırdım sanırım..Bahsedilen parça ayrı bşi,yine de değişen bşi yok aslında,kamber kitinin maksadı kamber ayarlamak +- 3 derece..İlla düz bastırıcan die bi olay yok,bunu taktığında kamberi sabit 0 dereceye alan bşi gibi konuşmuşsun..Maksadı kamber ayarlamayı sağlamak bu kadar..

    Yol tutuşa etkisi yok dediğimi hatırlamıyorum..Negatif kamber abartı olmadığı sürece daha iyi dönüş kuvveti sağlar..Lastik aşınmasını göz önünde bulundurmazsak her türlü 0 dereceden ve pozitiften daha iyidir..Yüksek hızlarla girdiğin virajlarda çok fazla negatif kamber ani kopmaya sebep olabilir..Fazlası zarar elbette..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •