User Tag List

Sayfa 4/7 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
118 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: tutunma sorunu lastık tavsıyesı :D

  1. #58
    recky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.090
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Michelin Türkiye - Michelin Pilot Exalto
    bu lastık nasıl sızcee

  2. #59
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı recky Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    denemedıgım ıcın bılmıyourm bugun lassa ıcın fıyat aldım 120 lıra 4 tanesı 480 lıraya buldum uygunda geldı bana hayvanı yol tutusu lazım o yuzden arastırmaya devam
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  3. #60
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Toyo T1R. Yağmurda süper. Kuruda iyi.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  4. #61
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Toyo T1R. Yağmurda süper. Kuruda iyi.
    tutunma olayı nasıl ? kuruda
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  5. #62
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.394
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    253 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Meliii al oku kardeşim en detaylı Adrenalin yorumudur aşağıda okuyacakların. Bunu yazanda 15 senelik arkadaşımdır yaşı bizim civarımızda olanlar tanır Ucin'i


    Alıntı Ucin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçen günlerde sitemizin üst kısmında bulunan Bridgestone Adrenalin reklamını hatırlarsınız. Ordaki testin talihlilerinden biri olarak dün (27 Nisan) İstanbul Park'ta yapılan Adrenalin isimli yeni lastiğin tanıtım gününe katıldım. Sizlerle paylaşmak istedim.

    Bir gün önce kurye ile bedenime uygun Adrenalin yazılı gömlek ve şapka yolladıkları için işi baya ciddiye aldıklarını düşünüyordum, ki öyle de yapmışlar. Benim gibi 9 tane daha yarışma talihlisi arkadaş, bir çok basın mensubu, Bridgestone firmasının davetlileri ve çalışanlarıyla birlikte kalabalık sayılabilecek bir insan topluluğu vardı. Önce salonda Potenza RE001 Adrenalin modelinin tanıtımı yapıldı, firmanın lastiklerinin geliştirilmesinden sorumlu eski F1 pilotu Stefano Modena bizlere lastiği nasıl geliştirdiklerini ve test aşamalarını anlattı, görüntüleri izledik. Sonra 5 gruba ayrıldık ve her grup farklı istasyonlara yöneldi.
    Bizim grubumuzun programında ilk sırada karting vardı. 12 kişi 30 dk. boyunca hazırlanmış karting pistinde yarıştık. Araçlar gayet hızlıydı, virajlarda koltukta sabit oturmaya çalışmaktan dolayı herkes için yorucu oldu bu iş.
    Sonrasında slalom parkuruna geçtik. Park alanında slalom için oluşturulan parkurda, Adrenalin lastiği takılı yeni Toyota Corolla araçlarla önce dar sonra geniş slalomlar yaptık ve lastiğin limitlerini test ettik. 30 dakika kadar sürdü bu testimiz de.
    Ardından ıslak zemin parkuruna geçtik ve yine Corollar araçlarla lastiğin ıslak zemindeki yeteneklerini önce test pilotlarının yanında, sonra kendi kullanımımızla inceledik. Bu parkurda da 30 dakika harcadık.
    Ardından kuru pist diye adlandırdıkları parkura geçtik. Yine park alanından bölümlenmiş bi arlanda kukalarla oluşturulmuş dar bir çizgide turlar atarak lastikleri daha yüksek hızlarda sert manevralarla ve frenajla denedik. Yarım saatte burda geçirdikten sonra sıra günün en
    önemli bölümü olan piste çıkmaya geldi.

    Sabah piste geldiğimizde ortalıkta dolanan Adrenalin logolu Evo 8, 350Z, İmpreza gibi araçları görünce epey heyecanlandık ama sonra bütün testleri Corolla'larla yapınca açıkçası biraz hayal kırıklığı yaşadık. Piste de bu araçlarla çıkacağımızı düşünmüştük. Pit alanına geldiğimizde manzara tek kelimeyle süperdi. Arka arkaya sıralanmış birbirinden güzel araçlar. En başta ve sonra güvenlik aracı olarak 2 Alfa 159 3.2 V6 (ki 3.2 kısmını sonradan öğrendim, ilk bakışta 2.0 gibi duruyolardı ) bize ayrılan araçlar da sırayla 350 CLS, 2 tane, 3.20D, 350Z, A4 2.0 TFSI, 2 adet Leon FR, bir adet Mini Cooper ve bir de Mini Cooper S. Ayrıca kenarda duran bir Evo8 ile Impreza da gözden kaçmadı tabi. Ben direk Evoya yapışınca, kenardaki iki aracın, atacağımız turlar sonrası Dream Tur adıyla test pilotlarının yanında oturarak turlayabileceğimizi öğrendim. Kavga dövüş olmasın diye hangi aracı kimin kullanacağını belirlemek için çekiliş yapıldı. Çekilişte Subaruyu çekince uçarak Imprezanın yanına gittim, ama aynı "Dream Tur" cevabını aldım. Benim çektiğim Subaru, sabahki grupta bi arkadaşın vitesi 5'ten 4 diye 2'ye çekmesiyle trigeri sıyrılan İmpreza'ymış ve onun yerine CLK getirdiklerini söylediler. BMW'lerin falan 3.20D olduğunu düşünerek CLK'nın da 200K olacağını varsaydım ve CLK istemem diye tutturdum Organizasyon görevlileri sağolsunlar oldukça anlayışlıydılar ama Subaru'nun imkanı olmadığı için CLS350'yi önerdiler. Piste çıkış sırasında en önde olduğunu da düşünerek kabul ettim. Ve pistte 12 araç arka arkaya 2 tur döndük. Ardından araç değiştirdik, bu sefer benim şansıma Leon FR çıktı, onunla da 2 tur döndüm. Ardından Mini Cooper S ile turlayacak Gökhan Saraçoğlu'nun yanına oturup onunla da 2 tur attım. Ve sonra Dream Tur deinlen aktivite başladı. İlk olarak İmpreza'yı kullanan Bridgestonun 20 küsür yıllık test pilotu Ahmet Bey'in yanına oturdum ve sağolsun inanılmaz 2 tur yaşattı bana Arabanın gücü ve kontrolüyle Ahmet Bey'in pilotajı ve Adrenalin lastikleri birleşince ortaya olağanüstü 2 tur çıktı Ardından Evo ile tur atmak için sıramı beklerken Evonun pistte kaldığı haberi geldi. Debriyajı bitmiş. Sabah İlhan Mansız kardeşimiz araçla kalkış denemesi yaparken debriyajı epey yakmış, ortalığı dumana boğmuş. Sonrasında da
    pistte ömrü bitmiş garibanın. Velhasıl Evo'ya binemedim. Ancak ilk turda kulandığım CLS350 de dream turda yer alıyordu ve kullanan kişi F1 Pilotu Stefano Modena'ydı. Tabiki derhal yanına oturdum Ve F1 pilotu olmanın nasıl bişey olduğunu gösterdi 200 üstü
    hızlarda giderken lastiğin inceliklerini anlatıyor, sorularımı cevaplıyor, bunları yaparken de tüm virajları maks hızda santim hatasız dönüyordu. Bir ara 180 km. ile sola 90 derece viraja girdiğimizde şüphe ettim, acaba bana bakarak konuşurken unuttu mu virajı diye Ama gayet bilincindeymiş herşeyin. Biz turlarken bir ara araba viraj öncesi gerektiği kadar yavaşlayamadı ve apeksi kaçırdık, ufaktan pist dışına çıktık ama çabuk toparlandık. Ordaki açıklaması arabanın frenlerinin artık tutmadığı şeklindeydi. Zaten bilgisayar frenlerle ilgili sürekli uyarı veriyordu, en sonunda frenlerde derman kalmadı Son turumuzu yavaşça bitirip CLS'yi kenara ayırdık. Günün sonunda en başta istemediğim CLK önümden geçip gidince, kendisinin 200K değil CLK 55 AMG olduğunu gördüm ve içim cız etti resmen

    Biraz da lastikten bahsedeyim. Potenza RE001 Adrenalin isimli bu lastiğe tek kelimeyle hayran kaldım. Slalomda ve yüksek süratli geniş dönüşlerdeki tepki süresi, yanakların hiçbir şekilde katlanmadan aracın çizgiden çıkmaması, ve o kadar zorlamaya rağmen çok sessiz oluşu gerçekten takdire şayan. Islak zeminde yaptıklarına ise resmen inanamadım. Test pilotumuz ıslakta yapılmayacak ne varsa yaptı, buna rağmen araç kontrolü hiçbir şekilde kaybetmedi. Suda sert frende ABS neredeyse devreye bile girmiyordu. Virajda gaza yüklendiğimizde kafadan kaymadığı gibi, fren yapınca da arka tarafın kontrolü kaybolmuyordu. Araçların tamamen standart Toyota Corolla olmasına rağmen bu performansı gösterebilmesi beni gerçekten şaşırttı. Hani tüm bunları Evoyla falan yapsalar lastikten ziyade arabanın yeteneği derdim, sanırım bu yüzden sıradan bir aile otomobili seçmişler. Pistte turlarken ise, yine olağanüstü bi başarı gösterdi. Yüksek süratli dönüşlerde çizgisini hiç kaybetmezken, sert ve dar virajlarda direksiyona ne kadar yüklenirsem yükleneyim kontrolü kaybettirmek çok zor oldu. CLS gibi piste ait olmadığını haykıran bir arabayla bile pist keyfini yaşatması sanırım en büyük başarısı Takılacak aracın performansı ve sınıfı ne olursa olsun, kesinlikle düşünülmesi gereken bir lastik. Herşeyden önce kontrol hissini tam vererek insana özgüven aşılıyor. Yarış pistinde fazla özgüven iyi bişey değil elbet ama trafikte kendini güvende ve kontrolün elinde olduğunu hissetmek mutlaka güzel bişey.

    Bridgestone firmasını ortaya çıkardıkları bu harika ürün için tebrik ediyorum, ayrıca hazırladıkları bu süper organizasyonla yaşattığı güzel gün için de teşekkür ediyorum

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  6. #63
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.394
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    253 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Ben kullandım ve son derece memnun kaldım. Hayatımda ıslak'da bu kadar iyi tutunan bir lastik kullanmadım. Kuru performansını zaten söylememe gerek bile yok

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  7. #64
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    potenza s001

  8. #65
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka bir çok kullanıcıdan duyduğum kadarı ile adrenalin almam şahsen çok olumsuz yorumlar geldi bana
    2 takım adrenalin eskittim, ilk taktığın 3 ay semi slick kıvamında sonra giderek sertleşiyor.

  9. #66
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Meliii al oku kardeşim en detaylı Adrenalin yorumudur aşağıda okuyacakların. Bunu yazanda 15 senelik arkadaşımdır yaşı bizim civarımızda olanlar tanır Ucin'i
    kankam cok tesekkurler ama mmustu oyle demıyor bastan sona okudum hosumada gıttı acıkcası daha once potenza serısı kullandum g3 serısı oda guzeldı ama yağmurda ıs gormuyordu kuruda mukemmeldı sonuc olarak ben bu lastıklerı crx e takıcam araba kafasına gore kopup gıdıyor dıreksıyon olmasa patlardım coktan ama ben bu lastıkten alıyım en ıyısı ılgılendıgın ıcın cok tesekkurler kardesım
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  10. #67
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Adrenalin çok güzel bir pist lastiği aslında

    Ama tr yollarına hiç uygun değil, sürekli pistte de gazlamıyoruz

    Isınana kadar canı çıkıyor insanın, ayrıca acayip asfalt seçiyor.

    Islak zeminde de hiç güzel değil, sanırım pistin asfaltındna ötürü tutuyor ama normal tr koşullarındaki ıslak asfaltta bildiğin takoz.

  11. #68
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Adrenalin çok güzel bir pist lastiği aslında

    Ama tr yollarına hiç uygun değil, sürekli pistte de gazlamıyoruz

    Isınana kadar canı çıkıyor insanın, ayrıca acayip asfalt seçiyor.

    Islak zeminde de hiç güzel değil, sanırım pistin asfaltındna ötürü tutuyor ama normal tr koşullarındaki ıslak asfaltta bildiğin takoz.
    haydaa sımdı kafam karıstı
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  12. #69
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    korayın alıntı yaptığı ulaş pistte test etmişti bide istanbul parkta orda tutunması normal korayın 4 çeker arabadada güzel tutmuştur ama olay 2 çeker bi arabada değişiyo lastik resmen kumholardan kötü

    zaten yenisi çıkıcakmış adrenalinlerin

  13. #70
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabriolet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    korayın alıntı yaptığı ulaş pistte test etmişti bide istanbul parkta orda tutunması normal korayın 4 çeker arabadada güzel tutmuştur ama olay 2 çeker bi arabada değişiyo lastik resmen kumholardan kötü

    zaten yenisi çıkıcakmış adrenalinlerin
    ıyıcene kafam karıstı yaaww bızım araba onden ceker cok kacar cınsınden
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  14. #71
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    haydaa sımdı kafam karıstı
    pist ile yol koşulları çok farklı olaylar

    asfalt kalitesi bile %100 farklı

    yeni versiyonu çıkıyor adrenalinin re002 adı altında o denenebilinir bence

  15. #72
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pist ile yol koşulları çok farklı olaylar

    asfalt kalitesi bile %100 farklı

    yeni versiyonu çıkıyor adrenalinin re002 adı altında o denenebilinir bence
    yanı arastıryorum her kafadan bı ses cıktı kafam karıstı ne alıcagımı ıyıcene sasırdım yanı
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  16. #73
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla çokta kafa karışıcak bişey yok ben mesela gpde lastik bulamadığım için geçende idareten kumho ku39 le sport diye bi lastik taktım fena değilmiş bayağı yumuşak bi lastik gerçi sezon açılsın lastikler gelsin değiştiricem ama o zamana kadar sıkıntısız kullanırım gibi geliyo memnunum şuanda

  17. #74
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    120 lıra bedava bı fıyat bende önlerde 4 senelık lassa lar var 5mm diş derınlıgı olmasına ragmen cok cok ıyı yol tutuyor ıslaktada bı yanlışını görmedım ama kuruda slick gıbı yol tutuyor kesinlikle pişman olmazsın bu arada arac saxo vts(chip+filtre+düz boru+kısa)
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

  18. #75
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    120 lıra bedava bı fıyat bende önlerde 4 senelık lassa lar var 5mm diş derınlıgı olmasına ragmen cok cok ıyı yol tutuyor ıslaktada bı yanlışını görmedım ama kuruda slick gıbı yol tutuyor kesinlikle pişman olmazsın bu arada arac saxo vts(chip+filtre+düz boru+kısa)
    kasap mmustu lassa dıyorsa vardır bır bıldıgı full axıon adam ben lassa bakıyım en ıyısı fıyatta cazıp geldı begenırsem 2 ıkı takım alır durur kosede bıottıkce takar kullanırm
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  19. #76
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabriolet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla çokta kafa karışıcak bişey yok ben mesela gpde lastik bulamadığım için geçende idareten kumho ku39 le sport diye bi lastik taktım fena değilmiş bayağı yumuşak bi lastik gerçi sezon açılsın lastikler gelsin değiştiricem ama o zamana kadar sıkıntısız kullanırım gibi geliyo memnunum şuanda
    kumho kullandım ama menmun kalmadım hatta alman plakalı vr6 da vardı kumo lastık vardı uzerınde onun yuzunden pert oldu araba
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •