nihayetinde tüv lü bir ürün. gidip karakantürk , namiştayinspor takacagima raceland takarim ben aracima misal. zaten fiyatlari garip bir şekilde yakin oluyor birbirine=)
Printable View
amortisör sertlik ayarı yokmuş sanırım ta technix te
clio da bu markayı tecrübe edinen varmı acaba?
Bende taner abıyle konustum urun hakkınd bılgı aldım Polo 6r aracım ıcın dusunuyorum.cok sert olurmu dıe sıze danısmak ıstedım...yardımcı olursanız sevınırım
aynen burda kopuyor:D:D o o şekil alçaltır bu bu şekil:D
http://www.youtube.com/watch?v=kuAURNwt7jc
bu 50 kere konusuldu.
Tüv denien zımbırtı insanların saglıgını etkıleyecek maddelere bakar.
mısal coıloverın demırı paslanıodur el degerse kalıcı tahrıbat yapıodur buna onay vermez .
bakar herhangı bır alerjıye maruz bırakmıo dogaya carbondıoksıt salınımı yapmıyor yok ne bıleyım saglıga cevreye dunyaya karsı bı zararı yok onay verıyor.
tuvun olayı bu muayene ıstasyonu gıbı degerlendırmeyın tüv ü istediği kadar tüv logosu olsun muayeneye gıdıp standartlara uymayan tadilat die muayeneden de kalabilirsiniz.
Ürün güvenliği ile ilgili olan bahsettiğin sertifika veya onay CE belgesidir. CE belgesi CE işareti ce nedir ce belgelendirme ce nasıl alınır? ce uygunluk belgesi ce isareti ce işareti direktifleri ce markası CE İşareti (belgesi) CE Sertifikası ce işareti markası CE(Güvenlik Belgesi)
TÜV sertifikası ürünün kalite sertifikasıdır. Ve ürün, türüne göre belirlenen testlere tabi tutulduktan sonra başarılı olursa verilir.
TÜV Rheinland Group - Sertifikalı ürün nedir?
bu testler TÜV test laboratuarlarında gerçekleştirilir .alıntı yaptım verdıgın lınkten dayanıklılık deıldı bahsettıgım .ınsan saglıgına zararı faydası vs olayları.tüv bi yayın 300 kg basınca saglam durdugunu olcmez dolayısıyla coıloverın nerede patlayacagını bılemez tüv onayını herhangı bır tehlıkesı yoktur seklınde verır.
gıdıpte bu yay kırılmaz omur boyu garantılı demez.
Forever 5 cm eibach :))))
aynı şekil devam edicez desenize :)
ta tecnıx coilover dusunenler elımde var bılgınız olsun. golf jetta leon rokko e46 sımdılık bunlar var.fiyat 950 TL.
ta-tecnix olarak farklı marka otomobillerde kullanan arkadaşlarım var.hepsi memnun.fakat bu işler şans... ama yinede tavsiye edilebilecek seviyede bir marka.alınabilir..
leonda tecrübe eden varmı bunu
Merhaba Arkadaslar,
sorularinizi PM den atabilirsiniz
Bende e92 taktiriorum önleri bitirdikte geç oldu arkalar yarına kaldi tecrübe eder yazarım.kullanicagim 4. Farklı coil tein d2 kw ve son olarak ta-technix ortalama bir karsilastirma yaparım.
Fiyat ve kullanislilik konusunda iyi bence kardesim..ilk ta technix coilleri ben getirttim tr ye hatta su an soner abi kullaniyordu..
Ben şu anda en aşağıda kullanıyorum,geçen pazar pistteki tepkileri inanılmaz iyiydi.Bende beklemiyordum açıkçası bu kadar.Fakat şehir içinde inanılmaz sert ve sekiyor.Bir şekilde biraz yumuşatmam lazım nasıl yapıcağımı bilmiyorum,çok az kaldırsam düzelir muhtemelen de bu seferde h&r larla aynı hizaya gelicek,bir esprisi kalmıcak coiloverın.Genel anlamda parasına göre başarılı.
Totalde şu ana kadar en memnun kaldığım coil kw nın...
yorum için teşekkürler.
ben leon'a raceland almıştım.
tepkiler inanılmazdı. resmen araç gövdesiyle hareket ediyordu. ama hergün geçtiğim sokaktan zıp zıp zıplayarak geçtim.şaka değil 30 km hızla, resmen göğüslerim sekerek gidiyordum..18 saat sonra söktürüp koni amortisör + -5 eibach kombinasyonuna geri dönmüştüm.
bunda da aynı hikaye olur mu diye çok korkuyorum.
hem 4 amortisörüm yenilensin hem yol tutuşum artsın, hem görünüşü değişsin istiyorum ama konfor konusunda ciddi şüphelerim var :)
En dipte kullanıcaksan muhtemelen aynı sıkıntıları TA ile de yaşayacaksın. :(
iki alternatifim. var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...81023565/detay
esasında amaç lastiği çamurluk içine sokmak değil.
aracın içine ben oturduğumda, çamurluk tam lastiğin hizzasına gelsin benim için yeterli.
en dip basınca lastik çamurluk içine giriyor mu?
bir diğer alternatifim de
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...84521215/detay
625 TL'ye sertlik yumuşaklık ayarı yok ancak 4 yeni amortisör ve + bir yol tutuş almış oluyorum..zaten -4 yaylarım var.eski usul konileri millerden çok az kısaltıp -4'lük yayları da üzerine takarsam çok konfor kaybı olmadan istediğim görünüşü elde ederim diye düşünüyorum.
Benimkinde girmedi,dediğin gibi çamurluk lastik hızasında ama içine beş kişide otursan aynı çünkü hiç esniyecek düşücek yeri kalmadığından hep aynı seviye araba :)
Bende H&R coiller var yol tutuş inanılmaz iyi fakat önlerde acayip bir ses var :(
Sanırım coil işi şans işi
hort :D
ben de ta technix coil satın aldım. bundan önce eibach yay kullandım otobanda ki dalgalanmalarda ki sarsıntı çok rahatsız ettiği için sattım hele bir de ta technix kullanalım . kullanıcı yorumlarımı bu başlıktan paylaşacağım
9 ay ta-techix kullandim.
Istedigim gibi dusurmustu aracimi ama cok konforsuzdu. Sekme fazlaydi.
Yol tutusu basariliydi ama otoban haric keyifli degildi.
Bazen yay takarsiniz ve o sekme hissi keyif verir ama bu aci cektirtiyordu.
Istanbulun yollarinda yumusaklik ayarli amortisor sart.
H&R ile Ta technix arasında bir kıyaslama olursa hangisi daha iyi konfor/performans açısından. Fiyatları hemen hemen aynı.
kemal bekliyoruz bende meraktayım . Diğer coil lere göre fiyatları uygun perfomans verilerini bekliyorm
piyasa da adı geçen custom coil yerine bunu tercih ettim umarım pişman olmam
merak etme kemal pişman olmicaksın, ben ta-technix li coil olan başka poloya bindim, gayet iyi tepkileri.
şunu unutmamak lazım ; kullanıcıdan kullanıcıya sertlik hissiyatı yada dalgalanma hissiyatı değişir, ben yıllarda 200sx kullandım coilover lı, ama poloya bindiğim zaman bana baya komforlu geldi..
neyse kemal takıp deneyip burda paylaşırsın bilgileri..
paylaşırım Gökhan abim :) inşaallah sükut'u hayale uğramam :D
uğrayacağını pek sanmıyorum.. fiyatına göre gayet mantıklı bi coil over gibi gözüküyo.
tek merakım otobanda ki dalgalanmaları hissetmemem. eğer onu hissetmezsem yere göğe sığdıramam