User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Yola tutunma sorunu.

  1. #1
    trperformance
    Misafir

    Yola tutunma sorunu.

    arkadaslar 106 gti im var motorda kapak taslama godze segman 8250 lik super chip
    1359 ayna mahruti 0,6 barlık valbro benzin pump var 5,5 luk ap yay var arkalar torsyon ama yeri tutamıyorumm neden ?

  2. #2
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oncelikle hosgeldin

    bu yeri tutamiyorumdan kastin belirli bi vitese kadar patibajdan kurtulamamnsa gayet normal bisi fwd araba icin . ha bi baska etkende lastiklerin kotu olabilir
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  3. #3
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lastik dişleri , kaç yıllık olduğu , hava basıncı , ön aksın kamber açıları önemli etkenlerdir.Bunlar hakkında bilgi vermeden yardımcı olamayız.

  4. #4
    PROMINENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.205
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birazdaha açıklarmısın? bu arada sen genede bir lastiklerine bak derim ki yukarıdada açıklanmış 3.vitese kadar sarman normaldir..
    Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...

  5. #5
    trperformance
    Misafir
    lastiklerim toyo tries cf1 185 55 14 1 yıllık filan lastik 6 ay once on arka yaptım bayagıda diş var uzerinde ama cok sarıyor

  6. #6
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cf1 modelini bilmiyorum ama toyo nun performans lastikleri T1S idi eski olarka onların üretimi bitti yeni serisi T1R oluyor. Diğer lastikleri normal kullanım için. Tutunamamak patinaj mı yoksa yol tutuş viraj hakimiyeti felan mı ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #7
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ihtimaller

    lastiklerin ömrünü doldurmuştur ya da uygun değildir.
    camber açısı çok fazla olduğundan(yere çok yaklaştırdıysan) temas alanı daralmıştır.
    amortisörlerin ömrünü doldurmuş olabilir. bu hem çekişe hemde grip e etki edebilir.
    rot ayarlarında bozukluk olabilir.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  8. #8
    azrail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    malesef 14 lerde performans lastiği yok. benim gibi 15 lere geçmeni tavsiye edecem. 195 45 15 toyo proxses t1r mükemmel bir lastik. tabi sadece lastik değişimi yetmiyor. konide takman gerekiyor. ancak ondan sonra şikayet edemeyeceğin yol tutuşu elde edebilirsin.

  9. #9
    trperformance
    Misafir
    ozamn 15 yapacagız peki 306 gti jantı mı gerek
    2, si ise dragda mesela yuklenşnce sar sar makara oluyor:S

  10. #10

    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    adana
    Mesaj
    1.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı trperformance Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ozamn 15 yapacagız peki 306 gti jantı mı gerek
    2, si ise dragda mesela yuklenşnce sar sar makara oluyor:S
    o benden kaynaklanıyor

  11. #11
    trperformance
    Misafir
    yusuf 1 2 3 sardırıyorsun tutanmıoz ben aracda bir bozuklukmu var die soruyorum:S

  12. #12
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sararkan araç ne yapabilir tutunması için. yapabileceğin tek şey kilit koymak olur bir nebze yardım etmesi için. peki kime yardım edicek lastiklere tabiki. lastik asfalta tutunacak bu kadar basit. bence sen sorunu lastiklerinde ara. ayrıca ısınmamış lastikler asfaltla pek içli dışlı olmaz. ısınsın onlar sıcacık olsun
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #13
    trperformance
    Misafir
    arkaları 15 yaptık 195 45 15 biraz daha ii gibi:S

  14. #14
    CanAwaR
    Misafir
    medem sarıyosun sana 3 maddede çözüm o zmn kardeşim
    1- 5,5luk yay war diyorsun bundan kaynaklanan negatif camberi mümkün oldugunca sıfıra yaklaştır
    2- 16" lastik jant we lastik kullan
    3- kilitli difransiyel

    bunlardan sonra problemin şikayet edicegin kdr olmıycaktır:d

  15. #15
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın arkadan itişli değilki ön ve rakalar faklı boyutlarda olsun. canavar'a katılıyorum ama 106 da kamber değiştirilemiyor. pug sport coilover ve kamber kiti lazım eski kit carlardan çıkma.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #16
    ADMISE R1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    G.O.P
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kalıkışlardaki yola tutunma ile ilgili sana tavsiyem yumuşak hamurlu ve çabuk ısınan lastik alman ama virajlarda ya da yüksek hızda ise sorunun tek ve kesin çözümün koni amortisör takıcan ve arabana bi kez daha aşık olucan....

  17. #17
    trperformance
    Misafir
    sadece onlere mi koni alacagız bide klit i sanzıamanamı taktıracagız taktıoran varmı?

  18. #18
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kilit diferansiyellle alakalı öncelikle.. Bu işleme girişmeden önce ön lastiklerini ve jantını bir inç büyük tutup aynı zamanda ADMISE nin dediği gibi çabuk ısınan yumuşak hamurlu lastik kullanmanı tavsiye edicem.. Eğer baktın ki olmuyor(ki sanmıyorum,karşılığını alırsın) kilitli diferansiyel olayına el atarsın.. Kolay gelsin..

  19. #19
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı trperformance Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sadece onlere mi koni alacagız bide klit i sanzıamanamı taktıracagız taktıoran varmı?
    4 amortisorude koni yap . arka lastik ebadini nie buyuttun anlamadim ben ?
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •