arkadaslar 106 gti im var motorda kapak taslama godze segman 8250 lik super chip
1359 ayna mahruti 0,6 barlık valbro benzin pump var 5,5 luk ap yay var arkalar torsyon ama yeri tutamıyorumm neden ?
arkadaslar 106 gti im var motorda kapak taslama godze segman 8250 lik super chip
1359 ayna mahruti 0,6 barlık valbro benzin pump var 5,5 luk ap yay var arkalar torsyon ama yeri tutamıyorumm neden ?
oncelikle hosgeldin
bu yeri tutamiyorumdan kastin belirli bi vitese kadar patibajdan kurtulamamnsa gayet normal bisi fwd araba icin . ha bi baska etkende lastiklerin kotu olabilir
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
Lastik dişleri , kaç yıllık olduğu , hava basıncı , ön aksın kamber açıları önemli etkenlerdir.Bunlar hakkında bilgi vermeden yardımcı olamayız.
birazdaha açıklarmısın? bu arada sen genede bir lastiklerine bak derim ki yukarıdada açıklanmış 3.vitese kadar sarman normaldir..
Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...
lastiklerim toyo tries cf1 185 55 14 1 yıllık filan lastik 6 ay once on arka yaptım bayagıda diş var uzerinde ama cok sarıyor
cf1 modelini bilmiyorum ama toyo nun performans lastikleri T1S idi eski olarka onların üretimi bitti yeni serisi T1R oluyor. Diğer lastikleri normal kullanım için. Tutunamamak patinaj mı yoksa yol tutuş viraj hakimiyeti felan mı ?
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
ihtimaller
lastiklerin ömrünü doldurmuştur ya da uygun değildir.
camber açısı çok fazla olduğundan(yere çok yaklaştırdıysan) temas alanı daralmıştır.
amortisörlerin ömrünü doldurmuş olabilir. bu hem çekişe hemde grip e etki edebilir.
rot ayarlarında bozukluk olabilir.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
malesef 14 lerde performans lastiği yok. benim gibi 15 lere geçmeni tavsiye edecem. 195 45 15 toyo proxses t1r mükemmel bir lastik. tabi sadece lastik değişimi yetmiyor. konide takman gerekiyor. ancak ondan sonra şikayet edemeyeceğin yol tutuşu elde edebilirsin.
ozamn 15 yapacagız peki 306 gti jantı mı gerek
2, si ise dragda mesela yuklenşnce sar sar makara oluyor:S
yusuf 1 2 3 sardırıyorsun tutanmıoz ben aracda bir bozuklukmu var die soruyorum:S
sararkan araç ne yapabilir tutunması için. yapabileceğin tek şey kilit koymak olur bir nebze yardım etmesi için. peki kime yardım ediceklastiklere tabiki. lastik asfalta tutunacak bu kadar basit. bence sen sorunu lastiklerinde ara. ayrıca ısınmamış lastikler asfaltla pek içli dışlı olmaz. ısınsın onlar sıcacık olsun
![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
arkaları 15 yaptık 195 45 15 biraz daha ii gibi:S
medem sarıyosun sana 3 maddede çözüm o zmn kardeşim
1- 5,5luk yay war diyorsun bundan kaynaklanan negatif camberi mümkün oldugunca sıfıra yaklaştır
2- 16" lastik jant we lastik kullan
3- kilitli difransiyel
bunlardan sonra problemin şikayet edicegin kdr olmıycaktır:d
aracın arkadan itişli değilki ön ve rakalar faklı boyutlarda olsun. canavar'a katılıyorum ama 106 da kamber değiştirilemiyor. pug sport coilover ve kamber kiti lazım eski kit carlardan çıkma.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
kalıkışlardaki yola tutunma ile ilgili sana tavsiyem yumuşak hamurlu ve çabuk ısınan lastik alman ama virajlarda ya da yüksek hızda ise sorunun tek ve kesin çözümün koni amortisör takıcan ve arabana bi kez daha aşık olucan....
sadece onlere mi koni alacagız bide klit i sanzıamanamı taktıracagız taktıoran varmı?
Kilit diferansiyellle alakalı öncelikle.. Bu işleme girişmeden önce ön lastiklerini ve jantını bir inç büyük tutup aynı zamanda ADMISE nin dediği gibi çabuk ısınan yumuşak hamurlu lastik kullanmanı tavsiye edicem.. Eğer baktın ki olmuyor(ki sanmıyorum,karşılığını alırsın) kilitli diferansiyel olayına el atarsın..Kolay gelsin..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)