içinden o dönemin bir devlet erkanı inecek gibi duruyor :cool:
Printable View
içinden o dönemin bir devlet erkanı inecek gibi duruyor :cool:
Çok iyi oldu be..Mercedes de küçük motor a tahammülüm yok.
Aynen v8 farklı bi dünya.Sıralı sayesinde tüketim de kabul edilebilir seviyelere geldi.dikkatsiz 55 , sakin 40 kuruşlardayız.hacme göre bedava.
Ahmet kardeşim maşallah ya. Her şeyiyle çok güzel oldu. Emeğine sağlık, kesene bereket.
Allah nazarlardan saklasın,maşallah..
Bugün vites krom çerçevesi , sıfır 560SEL bagaj yazısı , far silecek silgisinin bir adedi:) ve arka kare app temin edildi.logo bagaj boyanmasından sonra takılacak ama diğerlerini gün içinde halledip ekliycem resimleri
Gerçekten çok güzel oldu, tekrar maşallah.
Bu hali mükemmel jantlar ayrı güzel oldu
http://i.hizliresim.com/89ky5Q.png
Kare plakayı taktım , çok değiştirdi arkanın görüntüsünü.
Ben yine döndüm istanbula araç ankarada.Hız sabitleme , klima vs ufak tefek işlemler kaldı.
Son jantlar çok güzel olmuş bence hiç macera aramayın. Araba klasik olduğunu hatırlamış :)
teşekkür ederim arkadaşlar saolun.Ben İstanbuldayım , babam tekrardan gitti Ankaraya.Ben dönmeden önce ekektrikçi ustamıza bırakmıştım.Far sileceği , cruise control , klima , elektrikli yolcu koltuğunun çalışmayan bazı fonksiyonları , gösterge ışığının orjinal renginde güçlendirilmesi gibi işlemleri halletmiş.Bugünde ondan teslim alıp mekanikçi ustamıza teslim etti.Rekorlar ve hortumlardan yağ ve su sızıntıları vardı kullandıkça anlaşılan.Bide termostat değişecek.Hararet olması gerekenin aşağısındaydı Ankaradaki kullanımızda.Onlarada yarın başlanacak.
Konuyu başından beri okuyorum,araç gerçekten muhteşem oldu,orjinal şekilde toplamanız aracı sıfır gibi gösterdi,bence tek kusuru arka plakanın kare olması olmuş,o kadar ağır,klasik bir araçta tuhaf görünüyor şahsi fikrimce..onun dışında 10 numara
Teşekkür ederim.Arka fazla sıradan gelmeye başladı gözüme.4 yıldır alıştığım için değişiklik olsun istedim.Bu hali hoşuma gitti ama orjinal uzun mühürlüler bagajda.Geri dönüşü basit :D
http://i.hizliresim.com/bg5DOV.jpg
buda bagaj logomuz.Etiketler üzerinde sıfır ambalajı açılmamış.Bagaj kapağı çocukların beni yıka yazısından dolayı boyanacak.Sonrasında takıcam inşallah.
http://i.imgur.com/ldWBy6O.jpg
Sabah uçakla Ankaraya gittim.Bikaç işimiz vardı akşama kadar sürdü.Sonrasında akşamüstü yola çıkıp az önce eve girdik çok şükür.karışık kullanımda 450 km yi 160 tl ye kat etti.depom simit olduğu için hep şehirlerarası yolda lpg almak zorunda kaldım ve hepsi 2.5 tl dendi.tank depo olsa ve şehiriçinde indirimli olarak 2.1 den po dan tek depoyla gelsem 28 kuruşlara inecekti ; ki iki kişi + bagaj + bi takım jant lastik ile , kendisi başlınaşına iki ton bi araç için bedava resmen.
Lpg ayari icin wideband kullanildi mi?
Senin sistemde oksijen sensoru yoktur diye tahmin ediyorum, elektronik enjeksiyonlu araclar gibi 14.7:1 afr orani olmayabilir..
14.7:1 yerine 13:1 afr olursa tuketim ciddi artar..
Vakit ayirabilirsen wideband baglayip ayarlari ideallestirebiliriz istersen. tuketime katkisi olabilir vede performansa tabi :)
valla benim picantodan 50tl fazla yakıyor lpg de hiçbişe :D
Aynen iki defa ayar yaptık ikisindede wideband kullandık.Arkadaşım söylüyordu da unuttum rakamı , sürekli onu takip ederek yaptık benzin ayarınıda lpg ayarınıda.Bu hafta içi bi ankara yapıp gelicem tekrar , sonrasında görüşelim hocam.Siz hangi semttesiniz?
Masallah kazasiz belasiz emeklerinize saglik
Mercedes'in sevdiğim kasalarından biridir! Çokta güzel uygulamalarla efsaneyi küllerinden tekrar diriltmişsiniz.
İyi günlerde kullan.
http://www.benzworld.org/forums/atta...1&d=1345869655
Aslında komple lorinser yapılsa tek olur bu araç.
http://jonsibal.com/blog/wp-content/...375&zc=1&q=100
Bu fotodaki jantlar yerine orjinal amg veya yine lorinser jant lazım.
İlk fotodaki araç 81 85 arası ilk jenerasyon.Benimki ikinci jenerasyon 86 , bizimkilerde lorinser veya amg body varmı bilmiyorum ama varsada ateş pahasıdır:D , ikinci fototaki araçla benim body birebir aynı.Sadece jant ve amerikan far var.
Ben de arkaya şu spoileri beğeniyorum ama dışta sade görüntüyü bozmayı pek istemiyorum.
http://i.hizliresim.com/ayXVyg.jpg
http://i.hizliresim.com/D8B1m3.jpg
http://i.hizliresim.com/mr4bp4.jpg
Dün sabah depoyu fulledim, istanbul içinde 180 km yol yaptım tekrar fulledim.Tam manasıyla aşırı bi trafiğe denk gelmedim ama araçta 5 kişiydik ve fazla da dikkatli kullanmadım az yaksın diye.km de 394 krş gibi bi rakama denk geliyor takribi.Hacmine ve teknolojisine göre gayet kabul edilebilir bi değer bence.
Kabul edilebilirden de öte bir değer. Çok iyi. :) Bence bu arabaya spoiler dır body kit tir fazla gitmez, spor araba görüntüsüne gerek yok. İlla birşey yapılacaksa german style yapılmalı ya da orjinal kalmalı. Nazar değmesin.
ahmet valla o ikinci resmi gorunce ofsetli jant çok iyi duruyor :D
Koca oğlana maşallah..
Bir tık alçak olsa daha fena durur..
Benzin israfı 560 SEL ekonomik 560 SEL olmuş :D
Maşallah çok emek var araçta.
İlginç bi triber girdi bugün.Öğleden sonra bauhaustan black&decker ın şarjlılarından aldım arabada kullanırım diye , attım bagaja.Sürücü kapısı içindeki merkezi kilit pompası(motorsuz emme basma bişey) çıktı sanırım , merkezi kilit kilitli kaldı.Kapı anahtardan açılıyor ama merkezi aktif edilemiyor.Öyle olunca merkezi kilit elektrikli pompası da , kapı içini açacağım şarjlı tornavida da bajagın içinde kaldı :D Ofisin altında kapalı garaj var.Yarın sabahtan gidip açiym kapı içini.Basit bişey muhtemelen ama şarjlı oyuncağımızı eve dahi alamadan kitledi bagajda :D
Bu arada ofset olayından çekindim.Sebebi ne jant takarsak takalım flanş gerektirmesi.Flanşı da şimdilik düşünmüyorum.Yürüyene air olmadığı sürece alçaltma adına bişey yapmayı düşünmüyorum.Bu haliyle bile uzun olduğu için ortadan sürtebiliyor bazı yerlerde.
Şuanki hedefim mevcut donanımlardaki ufak eksikleri gidermek , ve arka tampon , bagaj ve bikaç ıvır zıvırdan dolayı boya.
Tüketim oranları gerçekten çok iyi bir noktaya gelmiş, ikinci fotoğraftaki ön farlar çok yakışmış.
Flanş gerektirme sebebi nedir ofsetlide ?
Bir de beylikdüzü yazmışsınız , uygun olursa bir gün tanışıp aracı yakından görmek isterim , cidden emeğiniz büyük , mükemmel bir araç.
ofsetli demeyelimde , hemen hemen her 17 ve yukarısı jant diyelim.Çok ilbinç bi et si var.Orjinal hariç ne takarsak takalım çok içte kalıyor ve sürtüyor.Kromu yeni yapılmış sıfır lastikli şu jantları bile çok kısa süre kullanabildim malesef.Sonra vazgeçip orjinalini alıp orjinale döndüm.
http://i.imgur.com/aXqzyPd.jpg
Dün stopları yeniledik.Düzgün fotosu yok ama arka baya değişti.Geri vitesin beyazları sararmıştı.
Merkezi kilitin pompası bozuldu , açıp temizleyip çalıştırdım ama vakum sismteminde hava kaldı sanırsam , motor çalışmasına ramen merkezi kilit çalışmıyor şuan.Bi o canımı sıktı.Yarın ona kafa yorup kokpitteki ve kapılardaki derilere krem sürücem.Ufak ufak uğraşamya devam.
http://i.hizliresim.com/31zmn0.jpg
Bugün kokpit ve kapı üstündeki deriler yumuşasın diye kremledim.
http://i.imgur.com/qDF7bCE.jpg
Bi saat sonra hemen hemen tamamını emmişti , fazlasınıda ben sildim.kapının bi tarafı sertleşmişti , baya farketti.Demek ara ara yapmak lazım.
http://i.imgur.com/QdYTOZx.jpg
Valla soğuktan ellerim pötür pötür oldu bende bi kremliyim bu arada kullandığın kremin markasını pm atarmısın :D:D
Bildiin el kremi :) Artcar Cem abiye sordum , zaten kendiside yazmıştı bikaç yerde.Kakaoluydu benimki , kokusuda fena deil , deiştirdi içerinin havasını:)
İnsanı W126 almak için cesaretlendiren bir konu olmuş.
Ortalama ne kadarlık bir bütçe ayırmak gerek yürüyen bir w126yı sizin getirdiğiniz kondisyona getirmek için?
maşallah koca oğlana :) krem olayını ben de yapıyodum e36 mda fabrikasyon derileri vardı üzerinde sertleşen yerlerde işe yarıyodu arko kullanıyodum ben :)