Orijinalini görmek için tıklayınız : pejo 106 gtı yaglı kadeh
pejo 106 gtı yaglı kadehler kuru kadeh sistemine döndürmek için gerekli parçalar nelerdir? bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim
KingoAtmo
07-12-2012, 13:32
Hidrolik iticileriniz yerine Mekanik İtici Kullanmanız gereklidir.
pejo 106 gtı yaglı kadehler kuru kadeh sistemine döndürmek için gerekli parçalar nelerdir? bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim
Kendin CNC de kadeh imalatı mı planlıyorsun?
kendin cnc de kadeh imalatı mı planlıyorsun?yok planlamıyorum zaten yaptım da yanlışlık yapmamak adına soruyorum
dragstar
08-12-2012, 13:19
yağlı kadeh kuru kadeh ne ?
yağlı kadeh kuru kadeh ne ?yaglı kadeh subap ayarını kendı yapar , kuru şimde sübap ayarı sentil çakısıyla manuel ıstenen ölçüde yapılır , derecelı egzantrık takıldıgında lıft degerlerıne gore manuel ayar yapılması daha verımlı oldugundan dolayı kuru şimli sisteme geçilmesi daha iyi
yok planlamıyorum zaten yaptım da yanlışlık yapmamak adına soruyorum
Çok güzel umarım başarılı olursun cidden ucuz maliyetli bir parça değil gerekli sertliği ayarladıktan sonra sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum ben.
boosted_pug
09-12-2012, 04:13
Resim de ekleyebilirseniz çok sevinirim bu tarz parçaların tr sınırları içinde üretilebiliyo olması çok sevindirici
dragstar
09-12-2012, 13:07
yaglı kadeh subap ayarını kendı yapar , kuru şimde sübap ayarı sentil çakısıyla manuel ıstenen ölçüde yapılır , derecelı egzantrık takıldıgında lıft degerlerıne gore manuel ayar yapılması daha verımlı oldugundan dolayı kuru şimli sisteme geçilmesi daha iyi
kadeh ne ya :D
hidrolik itici ve mekanik itici asıl adı, hydraulic follower veya mechanic işte neyse konuya gelicek olursak 106 ların hidrolik itcilerinin içine parça kaynatıp mekanik iticiye çeviriyorlardı ama belirli zaman sonra kırılma olabiliyordu,
foto varsa merak ettim güzel olmuştur cnc de billet olarak :D
kadeh ne ya :D
hidrolik itici ve mekanik itici asıl adı, hydraulic follower veya mechanic işte neyse konuya gelicek olursak 106 ların hidrolik itcilerinin içine parça kaynatıp mekanik iticiye çeviriyorlardı ama belirli zaman sonra kırılma olabiliyordu,
foto varsa merak ettim güzel olmuştur cnc de billet olarak :D
Piyasada kadeh deniyo iste onlara :D resimleri eklerim
brkkksln
09-12-2012, 16:12
tebrik ederim. gerekli ölçümler yapılırsa eğer shim kullanmadan yahut ayarlı itici mekanizmasına girmeden direk cnc de yapılır çok ta güzel olur.
şu var.yüksek lift değerlerindenmidir bilmiyorum ama oem hidrolik iticilerde bizim kullandığımız yüksek derece egzatrikleri uygulayınca iticinin üst kısmını kırıyormuş.aman dikkat bu hususa ki deneme usulü yapıyorsunuz bunu.
konu hakkında çok bilgim yok ama bence asıl sorun sertleştirme. işi çok iyi bilen bir ısıl işlemci ve sertlik değerlerini bilmeniz gerekiyor sanırsam.
konu hakkında çok bilgim yok ama bence asıl sorun sertleştirme. işi çok iyi bilen bir ısıl işlemci ve sertlik değerlerini bilmeniz gerekiyor sanırsam.
Isil islem ve malzeme konusunda sikinti yok en iyi sekilde olcum yaptim ve ona gore imal ettim. Isi sansa birakmamak adina
boosted_pug
11-12-2012, 23:15
Ayar kısmıni nasıl yaptınız hondalar gibi vidalı bi sistemmi yoksa şimlimi yaptınız
brkkksln
11-12-2012, 23:30
Ayar kısmıni nasıl yaptınız hondalar gibi vidalı bi sistemmi yoksa şimlimi yaptınız
keşke hondalardaki gibi rocker arm olsaydıda şunlarda uğraşmasaydık kanka.
tam ölçü alınıp aslında direk ayara gerek kalmadan belli subap boşluğuyla üretim yapılırsa tadından yenmez.
Bütün sübaplarıda CNC'de yaparsan evt ayar için shim olmadan direk takılır ama bence o ayarı tutturmak çok zor olur. Hazır alınmayıp yapılan malzemeyi çok seviyorum. Foto olursa çok sevinirim.
Bütün sübaplarıda CNC'de yaparsan evt ayar için shim olmadan direk takılır ama bence o ayarı tutturmak çok zor olur. Hazır alınmayıp yapılan malzemeyi çok seviyorum. Foto olursa çok sevinirim.
Normal supaplarda işli değil mi zaten? ayar işinden nasıl kurtulunur bu durumda?
Ayar kısmıni nasıl yaptınız hondalar gibi vidalı bi sistemmi yoksa şimlimi yaptınızayar için sübapların sap kısmına geçecek şapkalar yaptım 5mm kalınlıgında 2mm si sapı merkezliyor 3mm sıde ayar için kullanılıyor (taşlanarak ayar yapılması için) kadehlerde bu parcalara basıyor
Bütün sübaplarıda CNC'de yaparsan evt ayar için shim olmadan direk takılır ama bence o ayarı tutturmak çok zor olur. Hazır alınmayıp yapılan malzemeyi çok seviyorum. Foto olursa çok sevinirim.valla bende herşeyi resimleme merakı olmadıgından resım cekmedım ama ıkı takım yaptım bır takımı kapaga takıldı dıger takım boşta duruyor onları resımlerım akşama inşallah :D
RafetAraç
14-12-2012, 21:37
bu konuyu bende çok merak ettim aslında resim olsa çok daha iyi olur anlamak açısından
brkkksln
14-12-2012, 22:21
Bütün sübaplarıda CNC'de yaparsan evt ayar için shim olmadan direk takılır ama bence o ayarı tutturmak çok zor olur. Hazır alınmayıp yapılan malzemeyi çok seviyorum. Foto olursa çok sevinirim.
subap yayı takılmadan kapağa subabı takıp,subap kapalıyken üstten itici yerleştirilir onun üstünede egzantrik konup (elle tutularak) subap boşluğu hesaplanır.ona göre direk al tak itici yapılabilir bence.
KingoAtmo
14-12-2012, 22:26
abi ha üstünde torpulemissin ha Cnc de , yapılacak is aynı
abi ha üstünde torpulemissin ha Cnc de , yapılacak is aynı
Orası öylede. Ben hiç törpülemeden al tak şeklini diyorum çok zor onu tutturmak cnc de.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.