Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : civic si hakkında



whiteSİR
29-04-2013, 15:59
herkeze hayırlı günler arkadaşlar.aracımı yazılıma hazırlıyorum.aracımda vti gaz kelebeği,tampon askası filtre ısı yalıtımlı.4-1 dc headers,spor orta susturucu,51mm düz boru,ep3 typer egzoz mevcuttur.sormak istediğim headers seçimim doğrumu yani 4-2-1 e göre.şanzıman orjınal bu şekilda yazılımla güç artışı ne olur.herkeze teşekkürler

kadir jdm civic
29-04-2013, 16:06
maximum 3-5 hp arasında yazımla güç alırsınız fakat size yararı yakıtınız düzenlenir alt devirlerde daha az yakarsınız.

hedears seçimi kullanım amacına göre değişir. ben haftasonları gazlamak için yapıyorum aracı dersenız 4 1 ideal üst devirleriniz çok farklı olur. 4 2 1 e göre üst devirlenmeniz daha iyi olur.

yok ben günlük kullanıyorum dersenızde 4 1 de alt devirleriniz ölü olucaktır rampalara gelince vites küçültme veya fazla devir çevirmek zorunda kalırsınız 4 2 1 e göre.

whiteSİR
29-04-2013, 16:21
bilgilerin için sağol kadir kardeşim.ama benim hayallerimi yıktın yaw.3-5 beygiri gevşek civataları sıksan yine alırsın.saka bi yana radar honda 10-15 arası demisti.oyüzden kafam karısti

kadir jdm civic
29-04-2013, 16:41
bilgilerin için sağol kadir kardeşim.ama benim hayallerimi yıktın yaw.3-5 beygiri gevşek civataları sıksan yine alırsın.saka bi yana radar honda 10-15 arası demisti.oyüzden kafam karısti

aracında sıkıştırma piston olsaydı evet alırdın ama stock makinada 10 hp yazılımla çok zor bence en garantisi yazılımdan önce dynoya girmen sonra yazılımdan sonra dynoya girdiginde nekadar güç aldıgın ortaya çıkar bunu yapan Sİ de uzun zamandır yok yaparsan bizde tam net bir fikir alırız.

pcvirus
29-04-2013, 16:44
si de çok zor
ancak yazılımla düzenleme yapıldıgı zaman
bir miktar devir bandını açıp harita düzene girdiğinde yürüründe ciddi fark oluyor
ben orj şanzumanla stok halde yazılım yaptım
kendi aracıma gerçekten gaz tepkimeleri iyi yönde değişmişti
vites geçişlerinde bayılma payı olmuyordu
2 boy kazanmıştım diyebilirim ancak bunu hp olarak artısı ne oldu yada oldumu olmadımı bilemiyorum ki 10 hp vermez imkanı yok şahsen

pcvirus
29-04-2013, 16:45
birde senin bulundugun şehirin rakımına gore yazılım yapılması gerek istanbuldaki rakım ile aynı ise yada çok fark yok ise yaptırabilirsin

whiteSİR
29-04-2013, 16:54
haklısın kadir.dediğin gibi dyno en garanti olacak.yaptırdığımda paylaşırım sonuçları

whiteSİR
29-04-2013, 17:00
pcvirus en azından gidisinde fark oluyorsa buda iyi.sende crx dişli vardig galiba peki stokla arasindaki fark nekadar oldu

pcvirus
30-04-2013, 12:14
2-3 boy kadar crx in farkı

Günkut
30-04-2013, 12:20
maximum 3-5 hp arasında yazımla güç alırsınız fakat size yararı yakıtınız düzenlenir alt devirlerde daha az yakarsınız.

hedears seçimi kullanım amacına göre değişir. ben haftasonları gazlamak için yapıyorum aracı dersenız 4 1 ideal üst devirleriniz çok farklı olur. 4 2 1 e göre üst devirlenmeniz daha iyi olur.

yok ben günlük kullanıyorum dersenızde 4 1 de alt devirleriniz ölü olucaktır rampalara gelince vites küçültme veya fazla devir çevirmek zorunda kalırsınız 4 2 1 e göre.

Kadir şu kırmızı kısımı inan hiç yaşamadım belki crx hafif diyedir ama sanmıyorum eg de rampa sorunu olsun çok dik ve araçta çok yüklü olmadıkça heryere 5le çıkıyorum.


Şehir içi kullanılıcaksa 4-2-1 rolling arabası ise 4-1 .

Kendim 4-1 kullanıyorum şehir içi aşkına eşkiya :D

whiteSİR
30-04-2013, 13:19
günkut kardeşim açıklaman için sağol.4-1 e devam ozaman.sonuçta yürütmek için uğraşıyoruz.yolun lüleburgaza düşerse buyur gel tanışmış oluruz

kadir jdm civic
30-04-2013, 14:07
Kadir şu kırmızı kısımı inan hiç yaşamadım belki crx hafif diyedir ama sanmıyorum eg de rampa sorunu olsun çok dik ve araçta çok yüklü olmadıkça heryere 5le çıkıyorum.


Şehir içi kullanılıcaksa 4-2-1 rolling arabası ise 4-1 .

Kendim 4-1 kullanıyorum şehir içi aşkına eşkiya :D

kardeşim aracındaki 5 in kısa oldugunu unutuyorsun galiba Si 5 ile kıyaslama bunu istersen. sonra deme ben rampaları 5 ile çıkıyorum diye...

suan iş yogunlugundan yazamıyorum uzun uzun anlatırım bir ara.

ztn abim suan arabanda 4 1 varsa kalkıp sana bunu sök 4 2 1 tak demıyorum asla devam et gitsin. 4 1 yüksek devirde çok iyi iş yapar.

Günkut
30-04-2013, 14:17
Yok kısa var şuanda ama eski hali ilede çıkıyordum her türlü .

Ama si ağırdır crxten yada araba yüklüdür düşer bilmiyorum .

Whitesir abi en kısa zamanda gelicem inşallah :)

whiteSİR
01-05-2013, 16:07
nezaman istersen gel kardeşim beklerim.tel no 05368479239

41AF101
08-06-2014, 18:55
Yeni konu açıp konu kirliliği yapmak istemedim.
Si lar hakkında hiç bilgim yok. Genel olarak nasıl arabalardır? Motor ve karoser Parçaları ek kasa gibi kolay bulunurmu?
Kulaktan duyma da olsa bir kişi bu si dohc motorların yağ pompasında sorun olduğunu söyledi.
- Yağlama yapmayıp farkına varılmadan motor yiyen olmuş. (Doğru yalan bilmem sadece duydum merak ettim.)
- Çok temizine verilecek en maximum rakam nedir ? (Şuanki piyasada)
- Motoru şanzımanı kurcalanmış olması avantaj mı yoksa dezavantaj mı ?

Shinigami
12-06-2014, 03:14
4-1 Headers Roll için candır. Bencede doğru yoldasın:icon_tup: güç artışı konusuna gelecek olursak 3-5 den öte birşey bekleme derim... Üzücü ama gerçek Atmosferik makinaların kaderi diyelim :D Benimki stock ama nasıl bir fark yaratıcak merak ettim. Dynodaki farkı paylaşırsan bizde bilgilenmiş oluruz sayende... Hayırlı olsun şimdiden...



Yeni konu açıp konu kirliliği yapmak istemedim.
Si lar hakkında hiç bilgim yok. Genel olarak nasıl arabalardır? Motor ve karoser Parçaları ek kasa gibi kolay bulunurmu?
Kulaktan duyma da olsa bir kişi bu si dohc motorların yağ pompasında sorun olduğunu söyledi.
- Yağlama yapmayıp farkına varılmadan motor yiyen olmuş. (Doğru yalan bilmem sadece duydum merak ettim.)
- Çok temizine verilecek en maximum rakam nedir ? (Şuanki piyasada)
- Motoru şanzımanı kurcalanmış olması avantaj mı yoksa dezavantaj mı ?

Parça sıkıntısı yaşamak istemiyorsan alırken en çok iç kısmındaki plastik parçalara dikkat et derim. Tam olsun hepsi... Ses gelmesi pek önemli değil bi kaç ufak yoklamayla ses kesilir ama çıkmaları bariz pahalı...

Ben gerek arkadaşlarımınki gerek kendiminki senelerdir çok esay a bindim ama hiç yağ pompasıyla ilgili sorun yaşayan görmedim... Bildiğim tek şey D16A9 motorların çok narin olduğu ve en ufak bir yağlama sıkıntısında işi yatak sarmaya kadar götürebildiği... O yüzden bakımlarını dikkatli yaptırıp sürekli bi kulağınız motorda olsun derim kullanırken (nasıl olacaksa artık :D ) Kısaca üzerine titremek gerekiyor bence :)

Motoru revize görmüş bir header lı filtreli stock esayı benim kapak açılmamış hardstock esay çok acayip üzüyor bu arada... Yapan usta önemli derim... Kurcalanıp gazlanmış bir motordan da ilk günkü performansı beklememek lazım ne de olsa... Geçmişi bilinen stock ve revize görmemiş en iyisidir bana göre... Birşey yapılacaksa iyi yada kötü benim elimde olsun içim rahat olsun mantığı bendeki... :D Gazlamayacaksanız da gazlayacaksanız da her türlü revize görmemiş motor candır derim :icon_tup: