User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: civic si hakkında

  1. #1

    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    kırklareli
    Mesaj
    8
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    civic si hakkında

    herkeze hayırlı günler arkadaşlar.aracımı yazılıma hazırlıyorum.aracımda vti gaz kelebeği,tampon askası filtre ısı yalıtımlı.4-1 dc headers,spor orta susturucu,51mm düz boru,ep3 typer egzoz mevcuttur.sormak istediğim headers seçimim doğrumu yani 4-2-1 e göre.şanzıman orjınal bu şekilda yazılımla güç artışı ne olur.herkeze teşekkürler

  2. #2
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maximum 3-5 hp arasında yazımla güç alırsınız fakat size yararı yakıtınız düzenlenir alt devirlerde daha az yakarsınız.

    hedears seçimi kullanım amacına göre değişir. ben haftasonları gazlamak için yapıyorum aracı dersenız 4 1 ideal üst devirleriniz çok farklı olur. 4 2 1 e göre üst devirlenmeniz daha iyi olur.

    yok ben günlük kullanıyorum dersenızde 4 1 de alt devirleriniz ölü olucaktır rampalara gelince vites küçültme veya fazla devir çevirmek zorunda kalırsınız 4 2 1 e göre.
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  3. #3

    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    kırklareli
    Mesaj
    8
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgilerin için sağol kadir kardeşim.ama benim hayallerimi yıktın yaw.3-5 beygiri gevşek civataları sıksan yine alırsın.saka bi yana radar honda 10-15 arası demisti.oyüzden kafam karısti

  4. #4
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı whiteSİR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilgilerin için sağol kadir kardeşim.ama benim hayallerimi yıktın yaw.3-5 beygiri gevşek civataları sıksan yine alırsın.saka bi yana radar honda 10-15 arası demisti.oyüzden kafam karısti
    aracında sıkıştırma piston olsaydı evet alırdın ama stock makinada 10 hp yazılımla çok zor bence en garantisi yazılımdan önce dynoya girmen sonra yazılımdan sonra dynoya girdiginde nekadar güç aldıgın ortaya çıkar bunu yapan Sİ de uzun zamandır yok yaparsan bizde tam net bir fikir alırız.
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  5. #5
    pcvirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    sivas
    Mesaj
    995
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    si de çok zor
    ancak yazılımla düzenleme yapıldıgı zaman
    bir miktar devir bandını açıp harita düzene girdiğinde yürüründe ciddi fark oluyor
    ben orj şanzumanla stok halde yazılım yaptım
    kendi aracıma gerçekten gaz tepkimeleri iyi yönde değişmişti
    vites geçişlerinde bayılma payı olmuyordu
    2 boy kazanmıştım diyebilirim ancak bunu hp olarak artısı ne oldu yada oldumu olmadımı bilemiyorum ki 10 hp vermez imkanı yok şahsen

  6. #6
    pcvirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    sivas
    Mesaj
    995
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde senin bulundugun şehirin rakımına gore yazılım yapılması gerek istanbuldaki rakım ile aynı ise yada çok fark yok ise yaptırabilirsin

  7. #7

    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    kırklareli
    Mesaj
    8
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    haklısın kadir.dediğin gibi dyno en garanti olacak.yaptırdığımda paylaşırım sonuçları

  8. #8

    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    kırklareli
    Mesaj
    8
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pcvirus en azından gidisinde fark oluyorsa buda iyi.sende crx dişli vardig galiba peki stokla arasindaki fark nekadar oldu

  9. #9
    pcvirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    sivas
    Mesaj
    995
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2-3 boy kadar crx in farkı

  10. #10
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kadir jdm civic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maximum 3-5 hp arasında yazımla güç alırsınız fakat size yararı yakıtınız düzenlenir alt devirlerde daha az yakarsınız.

    hedears seçimi kullanım amacına göre değişir. ben haftasonları gazlamak için yapıyorum aracı dersenız 4 1 ideal üst devirleriniz çok farklı olur. 4 2 1 e göre üst devirlenmeniz daha iyi olur.

    yok ben günlük kullanıyorum dersenızde 4 1 de alt devirleriniz ölü olucaktır rampalara gelince vites küçültme veya fazla devir çevirmek zorunda kalırsınız 4 2 1 e göre.
    Kadir şu kırmızı kısımı inan hiç yaşamadım belki crx hafif diyedir ama sanmıyorum eg de rampa sorunu olsun çok dik ve araçta çok yüklü olmadıkça heryere 5le çıkıyorum.


    Şehir içi kullanılıcaksa 4-2-1 rolling arabası ise 4-1 .

    Kendim 4-1 kullanıyorum şehir içi aşkına eşkiya

  11. #11

    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    kırklareli
    Mesaj
    8
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    günkut kardeşim açıklaman için sağol.4-1 e devam ozaman.sonuçta yürütmek için uğraşıyoruz.yolun lüleburgaza düşerse buyur gel tanışmış oluruz

  12. #12
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Günkut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kadir şu kırmızı kısımı inan hiç yaşamadım belki crx hafif diyedir ama sanmıyorum eg de rampa sorunu olsun çok dik ve araçta çok yüklü olmadıkça heryere 5le çıkıyorum.


    Şehir içi kullanılıcaksa 4-2-1 rolling arabası ise 4-1 .

    Kendim 4-1 kullanıyorum şehir içi aşkına eşkiya
    kardeşim aracındaki 5 in kısa oldugunu unutuyorsun galiba Si 5 ile kıyaslama bunu istersen. sonra deme ben rampaları 5 ile çıkıyorum diye...

    suan iş yogunlugundan yazamıyorum uzun uzun anlatırım bir ara.

    ztn abim suan arabanda 4 1 varsa kalkıp sana bunu sök 4 2 1 tak demıyorum asla devam et gitsin. 4 1 yüksek devirde çok iyi iş yapar.
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  13. #13
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok kısa var şuanda ama eski hali ilede çıkıyordum her türlü .

    Ama si ağırdır crxten yada araba yüklüdür düşer bilmiyorum .

    Whitesir abi en kısa zamanda gelicem inşallah

  14. #14

    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    kırklareli
    Mesaj
    8
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nezaman istersen gel kardeşim beklerim.tel no 05368479239

  15. #15
    41AF101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni konu açıp konu kirliliği yapmak istemedim.
    Si lar hakkında hiç bilgim yok. Genel olarak nasıl arabalardır? Motor ve karoser Parçaları ek kasa gibi kolay bulunurmu?
    Kulaktan duyma da olsa bir kişi bu si dohc motorların yağ pompasında sorun olduğunu söyledi.
    - Yağlama yapmayıp farkına varılmadan motor yiyen olmuş. (Doğru yalan bilmem sadece duydum merak ettim.)
    - Çok temizine verilecek en maximum rakam nedir ? (Şuanki piyasada)
    - Motoru şanzımanı kurcalanmış olması avantaj mı yoksa dezavantaj mı ?
    1978 Opel Manta & 1990 Opel Kadett GSİ

  16. #16
    Shinigami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-1 Headers Roll için candır. Bencede doğru yoldasın güç artışı konusuna gelecek olursak 3-5 den öte birşey bekleme derim... Üzücü ama gerçek Atmosferik makinaların kaderi diyelim Benimki stock ama nasıl bir fark yaratıcak merak ettim. Dynodaki farkı paylaşırsan bizde bilgilenmiş oluruz sayende... Hayırlı olsun şimdiden...


    Alıntı 41AF101 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni konu açıp konu kirliliği yapmak istemedim.
    Si lar hakkında hiç bilgim yok. Genel olarak nasıl arabalardır? Motor ve karoser Parçaları ek kasa gibi kolay bulunurmu?
    Kulaktan duyma da olsa bir kişi bu si dohc motorların yağ pompasında sorun olduğunu söyledi.
    - Yağlama yapmayıp farkına varılmadan motor yiyen olmuş. (Doğru yalan bilmem sadece duydum merak ettim.)
    - Çok temizine verilecek en maximum rakam nedir ? (Şuanki piyasada)
    - Motoru şanzımanı kurcalanmış olması avantaj mı yoksa dezavantaj mı ?
    Parça sıkıntısı yaşamak istemiyorsan alırken en çok iç kısmındaki plastik parçalara dikkat et derim. Tam olsun hepsi... Ses gelmesi pek önemli değil bi kaç ufak yoklamayla ses kesilir ama çıkmaları bariz pahalı...

    Ben gerek arkadaşlarımınki gerek kendiminki senelerdir çok esay a bindim ama hiç yağ pompasıyla ilgili sorun yaşayan görmedim... Bildiğim tek şey D16A9 motorların çok narin olduğu ve en ufak bir yağlama sıkıntısında işi yatak sarmaya kadar götürebildiği... O yüzden bakımlarını dikkatli yaptırıp sürekli bi kulağınız motorda olsun derim kullanırken (nasıl olacaksa artık ) Kısaca üzerine titremek gerekiyor bence

    Motoru revize görmüş bir header lı filtreli stock esayı benim kapak açılmamış hardstock esay çok acayip üzüyor bu arada... Yapan usta önemli derim... Kurcalanıp gazlanmış bir motordan da ilk günkü performansı beklememek lazım ne de olsa... Geçmişi bilinen stock ve revize görmemiş en iyisidir bana göre... Birşey yapılacaksa iyi yada kötü benim elimde olsun içim rahat olsun mantığı bendeki... Gazlamayacaksanız da gazlayacaksanız da her türlü revize görmemiş motor candır derim
    Alıntı taytay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni motor yapmış sonra ustasıyla çıkıp gazlamış *** dynosuna göre 210 hp olduğuna karar vermişler biz hala çabalıyalım yıl olmuş 2014

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •