PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : bmw e21 315 m10



buraaktas
13-06-2013, 01:23
Arabam bmw e21 315 m10 motorludur arabamın orjinelliğini bozmadan motorunu biraz kuvvetlendirmek istiyorum ve cok fazlada bi bilgim yok yardımcı olursanız cok sevinirim. Elimde suan e21 316 parcalarını ala biliceğim bi araba var şuan arabamda orjinali dışında sadece e21 316ın distribütörü vardır.Motor değişikliği yapmadan motor içi veya dışı neler yapa bilirim aklımda olan 316nın karbüratörü ve manifoltunu takmak yada 315 orjinal karbüratörünün üstüne takılan k&n hava filtresini takmak veya motor içinden oynama yapmak bilgim olmadığı için yardımlarınıza ihtiyacım var bütçe olarak 3000 3500 lira bütçem vardır. Şimdiden teşekkürler yardımlarınız için.

92Sİ
13-06-2013, 08:22
kardeşim ben snn yerinde olsam sadece arabayı basar bide düz boru takar yoluma devam ederim..

hkkcn
13-06-2013, 09:50
3000 3500 liran varsa onu komple m10b18e cevir bide guzel bi egzoz sistemi yap yoluna devam et yada macera ariyorsan dual weber karburator yap bide dereceli egzantirik canavar:) tabi bu ikisiyle bitmez daha fazla parca ve para gider...

h.guroglu
13-06-2013, 17:42
senin ilacın can (detailef) ondada 315 var

http://www.techturkey.com/forum/members/5502-detailef.html

msj at yardımcı olur

buraaktas
13-06-2013, 22:29
Çok fazla da oynamak istemiyorum arabanın sesi ve çekişi biraz değişsin istıyorum

secomeco
14-06-2013, 22:01
Dual Weber karbüratör yapacağına orjinal enjeksiyon sistemini bindir üstüne.Karbüratörden kurtul.İstersen yardımcı olabilirim.

buraaktas
16-06-2013, 22:13
Dual Weber karbüratör yapacağına orjinal enjeksiyon sistemini bindir üstüne.Karbüratörden kurtul.İstersen yardımcı olabilirim.

O işlem nasıl olucak nekadar tutar peki her türlü yardıma ve bilgiye açığım

By CrAzY
16-06-2013, 22:27
Dual Weber karbüratör yapacağına orjinal enjeksiyon sistemini bindir üstüne.Karbüratörden kurtul.İstersen yardımcı olabilirim.

En ıyı ve saglıklısı ;)

secomeco
17-06-2013, 23:49
Merhaba;
M10 motor için enjeksiyon sistemi en sağlıklısıdır.Karbüratör hem eski bir sistem hem de ayar tutmaz 2de bir bozulur.Ustası da çok fazla kalmadı artık.Ben karbüratörden çok çektim sonunda eski 3,16 M10 E30'uma 3,18 i enjeksiyon sistemi takmıştım ve gayet sağlıklı olmuştu.Sıralı sistem tüpü de taktık çok sağlıklı oldu.Eskiden karbüratörlü iken tüpte sürekli ayarı bozuluyordu,boğuluyor ve tekliyordu.Ama enjeksiyonua geçtikten sonra gayet iyi ve eskisine göre hissedilir derecede performanslı oldu.Ama yüksek besleme yapılmış araçlar gibi bir performans bekleme işin doğrusu.Ama emin ol çift boğaz karbüratörden daha iyi olur ve daha ekonomik olur yakıt açısından.
elimde arkadaşın arabasına takmak için Almanyadan getirttiğim bir set daha var.Forumda ilanım var incele mantıkılı gelirse konuşalım.Kolay gelsin.

buraaktas
24-06-2013, 02:17
4 gün önce ebaydan karbüratör üstüne takılan k&n hava filtresini aldım ondan sonrada son susturucuya kadar düz boru cekmeye karar verdim cok fazla oynama yapmak istemedim suan arabam kaporta boyada cıktıktan sonra denicem bunlarda tatmin etmezse motor içinde oynama yapmaya karar verdim benim istediğim arabayı çok sıkıştırmak değil gaza bastığım zaman ani tepkileri daha iyi hissetmek

secomeco
25-10-2013, 22:29
4 gün önce ebaydan karbüratör üstüne takılan k&n hava filtresini aldım ondan sonrada son susturucuya kadar düz boru cekmeye karar verdim cok fazla oynama yapmak istemedim suan arabam kaporta boyada cıktıktan sonra denicem bunlarda tatmin etmezse motor içinde oynama yapmaya karar verdim benim istediğim arabayı çok sıkıştırmak değil gaza bastığım zaman ani tepkileri daha iyi hissetmek
Karburatorunuz saglikli ise sadece sesin vermis oldugu hizli gidiyormus hissi vermekten baska birsey olmaz