Orijinalini görmek için tıklayınız : 206 güçlendirme
arkadaslar 3 senedir 2004 model 206 110hp xs'e bınıyorum aracımın motorunu cıtır yurutmek ıstyrm arasdırmalarım sonucunda 106 gti eqzantrik ve kasnak - port polısh - 14/60 kısa sanzuman ve 2.vıtes 39 dıs takıcam - bıde yazılım dusunuyorum ortalama bunlar işcilik dahil 2.5-3 bın tl tutcak sızce deqer mı ne katar aracıma bıde 106 gti headersı buldum onuda alaym dıorm sızce + veya - ne olur şimdiden ilqilenen arkadaslara tesekkur ederım bu parcalardan elınde olan varsa onlarlada ırtıbata qecebılırım;)
bahsettiklerinize ek olarak sitede bide pistonlu xs vardı yanlış hatırlamıyorsam 140 145 bglerden bahsediyorlardı ancak konuyu bulamadım
RenaultSport
27-11-2013, 12:56
arkadaslar 3 senedir 2004 model 206 110hp xs'e bınıyorum aracımın motorunu cıtır yurutmek ıstyrm arasdırmalarım sonucunda 106 gti eqzantrik ve kasnak - port polısh - 14/60 kısa sanzuman ve 2.vıtes 39 dıs takıcam - bıde yazılım dusunuyorum ortalama bunlar işcilik dahil 2.5-3 bın tl tutcak sızce deqer mı ne katar aracıma bıde 106 gti headersı buldum onuda alaym dıorm sızce + veya - ne olur şimdiden ilqilenen arkadaslara tesekkur ederım bu parcalardan elınde olan varsa onlarlada ırtıbata qecebılırım;)
106 nın oem egzantrik kasnak headers ı uyuyorsa 106 gti için üretilen pt52 egzantrikler falanda uyar sana 106 gti için üretilen headerslarda olacağına göre bence sen pt52 egzantrik yüksek sıkıştırma piston portpolish headers güzel bir yazılım ve şanzıman oranıyla çok güzel güçler çıkarırsın
Yazdıklarını yaparsan gayet tatmin edici bir araç olur bence 106 oem yerine colombo tarzında bir egz. takarsan çok daha iyi olabilir hatta.
arkadaslar 3 senedir 2004 model 206 110hp xs'e bınıyorum aracımın motorunu cıtır yurutmek ıstyrm arasdırmalarım sonucunda 106 gti eqzantrik ve kasnak - port polısh - 14/60 kısa sanzuman ve 2.vıtes 39 dıs takıcam - bıde yazılım dusunuyorum ortalama bunlar işcilik dahil 2.5-3 bın tl tutcak sızce deqer mı ne katar aracıma bıde 106 gti headersı buldum onuda alaym dıorm sızce + veya - ne olur şimdiden ilqilenen arkadaslara tesekkur ederım bu parcalardan elınde olan varsa onlarlada ırtıbata qecebılırım;)
bende de vaktiyle 206 Quiksilver vardı, motor ve şanzıman aynı. Şanzımanla fazla oynamanı tavsiye etmem, çok narin bir şanzımanı var, kurcalamaya gelmez, benim gözüm yememişti ayna mahruti değiştirmeyi, kaldı ki sen 2. vites dişlisini de değiştirmeyi düşünüyorsun. Şanzıman konusunda ille de dediklerini yapacaksan, muhtemelen kısa bir ikinci vites dişlisi takacaksın, o arabanın 3. vitesi fena uzundur, 2 ile 3 arasında aracının deviri gereğinden fazla düşecektir, haliyle 2'den 3'e geçtiğinde arabanın performansı canını sıkacak. Tüm dişlilere el atmıyorsan sadece 2'yi değiştirme derim.
Yazılım konusuna gelince, aracın üstündeki beyni programlamak çok kolay değil, bu işlere girmeden önce kullanacağın parçaları yazılımı yaptıracağın kişiye söyle, neler yapabileceğini söylesin, ona göre hareket et, yazılım olmadan veya düzgün bir yazılım olmadan taktığın parçalardan keyif alamayacaksın.
106 gti egzantriği alana kadar elindeki motor için üretilmiş dereceli bir egzantrik al derim.
106 gti kasnağı iyi bir seçim, bildiğim kadarıyla ayarlı bu kasnaklar.
106 gti headers'ını önermem, kullanım tarzına göre aftermarket bir 4-2-1 veya 4-1 header almanı öneririm.
bende de vaktiyle 206 Quiksilver vardı, motor ve şanzıman aynı. Şanzımanla fazla oynamanı tavsiye etmem, çok narin bir şanzımanı var, kurcalamaya gelmez, benim gözüm yememişti ayna mahruti değiştirmeyi, kaldı ki sen 2. vites dişlisini de değiştirmeyi düşünüyorsun. Şanzıman konusunda ille de dediklerini yapacaksan, muhtemelen kısa bir ikinci vites dişlisi takacaksın, o arabanın 3. vitesi fena uzundur, 2 ile 3 arasında aracının deviri gereğinden fazla düşecektir, haliyle 2'den 3'e geçtiğinde arabanın performansı canını sıkacak. Tüm dişlilere el atmıyorsan sadece 2'yi değiştirme derim.
Yazılım konusuna gelince, aracın üstündeki beyni programlamak çok kolay değil, bu işlere girmeden önce kullanacağın parçaları yazılımı yaptıracağın kişiye söyle, neler yapabileceğini söylesin, ona göre hareket et, yazılım olmadan veya düzgün bir yazılım olmadan taktığın parçalardan keyif alamayacaksın.
106 gti egzantriği alana kadar elindeki motor için üretilmiş dereceli bir egzantrik al derim.
106 gti kasnağı iyi bir seçim, bildiğim kadarıyla ayarlı bu kasnaklar.
106 gti headers'ını önermem, kullanım tarzına göre aftermarket bir 4-2-1 veya 4-1 header almanı öneririm.
Şanzıman konusunda dediğine katılıyorum şanzıman içi komple 106 gti'a çevrilebilirse daha iyi olur benim defransiyel 206 çıkmıştı paramparça etmiştim bir kaç dolu kalkıştan sonra.İçini komple değiştir derim.Kalan parçalarıda satarsın hemde.
Headers konusuna gelince 106'nın döküm headersı belli bir yere kadar en iyisi diye biliyorum bende dediğinin aksine.Yanlışta biliyor olabilirim.
Walla arkdslar arasdrdqm bu sitedende bazi kisilerden ogrendigim en iyi XS yurutme listesi baya bi tuzlu olacak yasanzuman olayinda sikinti yasarsam hic hos olmaz her hafta sonu kocaeli eskisehir arasi yaklasik git qel 600km yapiyrm suan arac sikintisiz oynayipda ne kendi tadimi nede aracin verimini dusurmek istemyrm bilqisi olan arkdslar bilqilendirirse sewinirim birde bu olaylarin hepsini yapdqmda ortalama kac hp alirim ki
Walla arkdslar arasdrdqm bu sitedende bazi kisilerden ogrendigim en iyi XS yurutme listesi baya bi tuzlu olacak yasanzuman olayinda sikinti yasarsam hic hos olmaz her hafta sonu kocaeli eskisehir arasi yaklasik git qel 600km yapiyrm suan arac sikintisiz oynayipda ne kendi tadimi nede aracin verimini dusurmek istemyrm bilqisi olan arkdslar bilqilendirirse sewinirim birde bu olaylarin hepsini yapdqmda ortalama kac hp alirim ki
v yerine w g yerine q kullanmasan çok hoş olurdu ama neyse sorularına gelicek olursak uzun yolda kısa şanzıman yakıt bakımından seni zora sokabilir tahminimce.Güç olarakta ekstra malzemeler kullanmadığın sürece 106 gti'ın gücünü ele alıcak olursak ona yakın bir güç alırsın diye düşünüyorum.Araca çok gönülden bağlı değilsen uğraşmak yerine bir üst sınıfa geçmen maddi manevi faydana olacağını düşünüyorum.
t-jet ali
27-11-2013, 18:26
aynı motor roland garros`umuz vardı,dereceli, port polish,chip ,106 ayarlı kasnak ve 106 ayna mahruti yapmıştık ve araç gayet ciddi yürüyordu.
v yerine w g yerine q kullanmasan çok hoş olurdu ama neyse sorularına gelicek olursak uzun yolda kısa şanzıman yakıt bakımından seni zora sokabilir tahminimce.Güç olarakta ekstra malzemeler kullanmadığın sürece 106 gti'ın gücünü ele alıcak olursak ona yakın bir güç alırsın diye düşünüyorum.Araca çok gönülden bağlı değilsen uğraşmak yerine bir üst sınıfa geçmen maddi manevi faydana olacağını düşünüyorum.
Haklisin kardesimde el aliskanliqi isde klavyeye qecince ister istemez basiyosun baska yazi karakrerlerine zaten 106 gti 118hp 206 xs 110 hp kagit ustunde ancak gti yola aktario yururunu o yuzden dedm bu dusunulen listeden 10 / 15 hp alncaksa cok bi esprisi yok 2-3 bin lira gommenin ;)
aynı motor roland garros`umuz vardı,dereceli, port polish,chip ,106 ayarlı kasnak ve 106 ayna mahruti yapmıştık ve araç gayet ciddi yürüyordu.
Nasil eqzantrik ve chip uyquladiniz hatirliyabilirsen iyi olur orjinal qti ayna mahruti mi vardi sizin aracda ortlma kac hp olmsdr herhanqi bi sikinti yasadnz mi
t-jet ali
28-11-2013, 21:16
biz hüner kamşaft a orjinal egzantriklerini işlettik,port polişh, kapak taşlama,conta,pompa ve enjektör uyguladık.kendikasnakları ayarsız, 106 gtı nın kasnağını kullandık,beyne soft yazılım yaptık, devir kesici iptal ,saat 7000 devirde bitiyor bizim araç daha fazla çeviriyordu.yalnız 106 gtı nın orjinal ayna mahrutisini kullandık bence gerek yok. özellikle 3. vites çok uzundu. biz orjinalinde 155 km. gördük. gtı nınki ile değiştirince 140 km.düştü, vites araları biraz kısaldı. 2.5 sene kullandım , motor ve şanzumanla ilgili hiç sorun yaşamadım,bir- iki sensör ve torsiyon sıkıntısı dışında.
o zaman gittiğim usta ile hala görüşürüm ve bir kaç ay önce gittiğimde aracın kendilerine geldiğini satış sürecinde olduğunu ve motorunda hala sıkıntı olmadığını söyledi,
t-jet ali
28-11-2013, 21:21
güç konusuna gelince 3 dynoya çıktık 3 farklı değer aldık, artık hangisi sağlıklı bilemem.130 140 arası değişiyordu
ben yardımcı olabilirim sana herkonuda yazılımı mevcuttur bende de xs var bahsettıklerı arac benım aracım
ben yardımcı olabilirim sana herkonuda yazılımı mevcuttur bende de xs var bahsettıklerı arac benım aracım
Cok tesekkurler usta saqol haberlesirsek iyi olur
İLK işin kısa şanzıman olsun derım kardesım...
t-jet ali
13-12-2013, 15:17
benim mesajım geldi mi?
benim mesajım geldi mi?
Abi saqol msjn qeldide ben kibrisdayim donduqumde seni aricam bide o dedqn yere qiderm cok tesekkur ederim
t-jet ali
13-12-2013, 18:42
tamam kardeşim, ben mesajım gitmedimi acaba dedim, inş. gönlüne göre olur
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.