PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hepsiburada çalışanı var mı?



Yogi
10-04-2020, 12:20
Arkadaşlar merhaba,

Aramızda Hepsiburada çalışanı var mıdır?

27 Mart tarihinde vermiş olduğum siparişin hala kargo takip numarası gelmedi.

Callcenterdakilerin dediğine göre ürünler kargo firmasına verilmiş ama kargo firması takip numarası vermemiş

Böyle bir şey olabilir mi?

onursumer
10-04-2020, 12:29
yoğunluktan bilindik firmalar dışında alternatif küçük taşıma ve kargo işirketleri ile çalışmaya başlayan birduru eticaret sitesi oldu şu donemde haliyle sistem ile entegrasyon vs hiçbirşey olmayabiliyor

sisteme takip numarası verilmesede çıkış tarihi ve firması bellimi ? ona gore bulunduğun bolgendeki bayisini arayıp bilgi almayı deneyebilirsin

Yogi
10-04-2020, 12:34
28 martta kesilen faturayı mail olarak istedim.
Aras kargoya verildi vs diyorlar

www.hizliresim.com/mdlkBr

https://i.hizliresim.com/mdlkBr.png (https://hizliresim.com/mdlkBr)

onursumer
10-04-2020, 12:38
ozaman aras kargo işleme bile almamış olabilir yoğunluktan

Yogi
10-04-2020, 12:40
ne kadar corona zamanıda olsa 2 hafta kabul edilebilir bir durum değil.
1 hafta gecikmiş olsa problem etmezdim.
çarşamba başka bi yerden verdiğimiz sipariş demin geldi.

siparişide iptal edemiyorum faturası kesildiği için

ghibli06
10-04-2020, 12:45
ne kadar corona zamanıda olsa 2 hafta kabul edilebilir bir durum değil.
1 hafta gecikmiş olsa problem etmezdim.
çarşamba başka bi yerden verdiğimiz sipariş demin geldi.

siparişide iptal edemiyorum faturası kesildiği için

hocam iptal edemesen de iade edersin...

Yogi
10-04-2020, 12:48
geldikten sonra iade etmemin bi anlamı yok.
yine bi yerden kedi kumu almam lazım.


Lindo Cat Sabun Kokulu İnce Kedi Kumu 10 Lt Fiyatı (https://www.hepsiburada.com/lindo-cat-sabun-kokulu-ince-kedi-kumu-10-lt-p-hbv000008q2p2)

burada en geç yarın kargolanır diyo hala

CloudGrey
10-04-2020, 12:56
kargonun denyoluğu.
arası arayıp adınızla sorgulatma yapın.

pazar günü hepsiburadadan hepsijet ile birşey aldım pazaryesi getirdiler.
konu arasla ilgili gibi duruyor.

ps; kalın kedi kumu kullanmanızı tavsiye ederim , inceler hayvanın patisinin arasında çok kalıyor ;)

Yogi
10-04-2020, 12:57
Aras kargonun müşteri hizmetlerinede ulaşamadım demin tekrar arayayım.
CloudGrey tavsiye edeceğin bir ürün varsa öğrenmek isterim

phoenixs
10-04-2020, 13:02
Merhaba

Bu konular hakkında biraz bilgim var hepsiburada yalan söylüyor ürün ellerinde olmadığı için sizi oyalıyorlar.

günlük +50 kargo çıkaran firmalara kargo firmaları bayilik tanımlıyor ve barkod kesme yetkisi veriyor.

hepsiburada ise büyük bir firma bütün kargo firmalarının barkod kesme yetkisi elinde fakat barkod kesse mesela aras kargo barkodu kestiği anda siz ürünü çıkış şubesinde göreceksiniz.Durmadan çıkış şubesini arayacaksınız.

Bunu yaşamamak için barkod kesme yalanı söylüyorlar sizlere

SONUÇ : ÜRÜN ELLERİNDE YOK BEKLİYORLAR GELMESİNİ

ha_SaaaN
10-04-2020, 13:48
Hepsiburada dan kedi maması satın aldım N&D marka 5 kg 252,00 TL ye. Kargoya ürün neredeyse 1 hafta verilmedi ve müşteri hizmetlerini aradım. Ürünün firmada olmadığını ve olan bir firmaya hemen aktarım yapacağını söyledi. Aynı ürün bir başka firmada buldu 300,00 TL ye ve arada ki farkı hepsiburada firmasının karşılayacağını söylediler ve karşıladılar. Ürün aynı gün kargoya verildi ve ertesi gün elime ulaştı. Ben müşteri temsilcisi ile hallettim sizde tekrar arayın görüşün isterseniz.

Oznsrl
10-04-2020, 14:01
benzer durum başıma geldi takip no vardı bende ama kargo günlerce şubede gözüktü en son genel merkezden şikayet kaydı oluşturdum sonraki gün yola çıktı

CloudGrey
10-04-2020, 14:04
Aras kargonun müşteri hizmetlerinede ulaşamadım demin tekrar arayayım.
CloudGrey tavsiye edeceğin bir ürün varsa öğrenmek isterim

tavsiye edebileceğim spesifik bir marka yok.
lakin gözlemlerimize dayanarak hayvanı en rahat ettirenin en kalın taneli (patilerinin arasına girmeyecek kadar büyük) ve en kokusuz olanının olduğunu söyleyebilirim.
"kalın kedi kumu" olan herhangi birinden olabilir zaten çoğu aynı...

bu arada yukarıda arkadaşın belirttiği "mal ellerinde yok" olayı baya mantıklı geldi.

Yogi
10-04-2020, 14:16
Merhaba

Bu konular hakkında biraz bilgim var hepsiburada yalan söylüyor ürün ellerinde olmadığı için sizi oyalıyorlar.

günlük +50 kargo çıkaran firmalara kargo firmaları bayilik tanımlıyor ve barkod kesme yetkisi veriyor.

hepsiburada ise büyük bir firma bütün kargo firmalarının barkod kesme yetkisi elinde fakat barkod kesse mesela aras kargo barkodu kestiği anda siz ürünü çıkış şubesinde göreceksiniz.Durmadan çıkış şubesini arayacaksınız.

Bunu yaşamamak için barkod kesme yalanı söylüyorlar sizlere

SONUÇ : ÜRÜN ELLERİNDE YOK BEKLİYORLAR GELMESİNİ

Ürünün faturasında kargo şirketi olarak hepsijet gözüküyor. hepsijeti aradım ellerinde benim adıma gelen bir kargo olmadığı söylendi.
sabah hb deki bi temsilci aras kargo demişti. aras kargoyu arayıp adıma gelen ürün var mı diye sordum.
Takip numarası verdiler ama o takip numarası arattığımda ürünü şubeden kendi aldı olarak yazıyor.


Hepsiburada dan kedi maması satın aldım N&D marka 5 kg 252,00 TL ye. Kargoya ürün neredeyse 1 hafta verilmedi ve müşteri hizmetlerini aradım. Ürünün firmada olmadığını ve olan bir firmaya hemen aktarım yapacağını söyledi. Aynı ürün bir başka firmada buldu 300,00 TL ye ve arada ki farkı hepsiburada firmasının karşılayacağını söylediler ve karşıladılar. Ürün aynı gün kargoya verildi ve ertesi gün elime ulaştı. Ben müşteri temsilcisi ile hallettim sizde tekrar arayın görüşün isterseniz.

vallahi kaç gündür sakince bilgi almaya çalışıyorum hiç böyle bir şeyi ima etmediler. her seferinde sisteme aciliyet hakkında not düşüyoruz size geri dönüş yapıcaz deniyor.

Frid
10-04-2020, 14:25
gerçekten aras kargo işin içindeyse geçmiş olsun

Oznsrl
10-04-2020, 15:07
Ben bunu kullanıyordum topaklanması güzeldi çişini tek parçada alıyordum :D balkonda duruyordu ama 1 parmaktan fazla açmıyordum koku sorunu yaşamadım

Pro Line Marsilya Sabunu Kokulu Kedi Kumu 10 lt x 2 Adet 86989950117092 | Trendyol (https://www.trendyol.com/pro-line/marsilya-sabunu-kokulu-kedi-kumu-10-lt-x-2-adet-p-6728234?boutiqueId=316784&merchantId=112820&gclid=CjwKCAjwssD0BRBIEiwA-JP5rDFfQbZR_5VFcQMXoLPTjyBk37h9vhDb7swJywMCnFcJ-QjXSBwRoBoCTf0QAvD_BwE)

Reflex Aktif Karbonlu Topaklanan Kedi Kumu 10 Lt x 2 adet Fiyatı ve Ozellikleri - GittiGidiyor (https://www.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/reflex-aktif-karbonlu-topaklanan-kedi-kumu-10-lt-x-2-adet_pdp_542454806)

şu ürünü çok öneriyorlardı internette falan. veterinerde en iyisi bu bende bunu kullanıyorum demişti

blow07
10-04-2020, 15:10
gerçekten aras kargo işin içindeyse geçmiş olsun

Aras kargo pismanliktir . Antalya'dan Alanya'ya staj evraklarimi 8 gunde vermislerdi. ( 2 saatlik - 140 km lik yol. )

Ome_RS
10-04-2020, 15:12
Aras kargo cok sikintili.
Ben carsamba sportiveden siparis verdim persembe MNG kargo ile teslim edildi.

Frid
10-04-2020, 15:15
Aras kargo pismanliktir . Antalya'dan Alanya'ya staj evraklarimi 8 gunde vermislerdi. ( 2 saatlik - 140 km lik yol. )

Benim günlük 1000 kişi üstü müşterinin gelen iş yerimi bulamıyoruz diye defalarca gelmediler. Adres yetersiz, adreste yok, müşteri kargoyu almıyor diye saçma bahanelerle şubeden aldırmaya çalışıyorlar kargoyu. Kaç ürün siparişini iade edip yeniden başka firmadan aldım.

Yogi
10-04-2020, 15:32
Şikayetvar.com a döşedim bakalım sonuca ulaştırıcaklarmı

ghibli06
10-04-2020, 15:42
sok krizle beraber bir çok firma sıkıntıya girdi, alışveriş sitelerinde 5-6 yıldır 5 yıldız olan bir mağaza bile batabiliyor ve de bunu anlayana kadar en az 1 ay geçiyor...

zOnstyLe
10-04-2020, 16:03
Aras kargonun müşteri hizmetlerinede ulaşamadım demin tekrar arayayım.
CloudGrey tavsiye edeceğin bir ürün varsa öğrenmek isterim


tavsiye edebileceğim spesifik bir marka yok.
lakin gözlemlerimize dayanarak hayvanı en rahat ettirenin en kalın taneli (patilerinin arasına girmeyecek kadar büyük) ve en kokusuz olanının olduğunu söyleyebilirim.
"kalın kedi kumu" olan herhangi birinden olabilir zaten çoğu aynı...

bu arada yukarıda arkadaşın belirttiği "mal ellerinde yok" olayı baya mantıklı geldi.

reflex carbon kedi kumu - Google'da Ara (https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk02MyglrK20_6088kvRUIpQRa9MwIQ:158652734 1525&q=reflex+carbon+kedi+kumu&spell=1&sa=X&ved=2ahUKEwjTwfj0gt7oAhVNXsAKHVmoCzUQBSgAegQIDBAq&biw=1472&bih=724)

Bu urunu kullanmanızı tavsiye ederim, 2 kedim var neredeyse insan gibi işeyip sıcıyorlar :D koku %80 azaldı biraz pahalı ama kesinlikle değer.

Grimlord
10-04-2020, 17:18
Cumhuriyet tarihinin en rezil iki kargo firması , ilki Horoz Lojistik diğeri de Aras.
Hepsiburadadan tv aldım,15 gün bekledim, gelmedi. Her seferinde çaldırıp daha siz açmaya fırsat bulamadan kapatıyorlar. Hemen kargo takip kısmını da "alıcı evde bulunamadı" yazısını ekliyorlar. Benim kargoda dağıtıma çıkış saati 15:59, alıcı bulunamadı saati ise 16.01 :D Işık hızıyla hizmet doğrusu.
En son Kazan'daki depoya gidip ( git gel 120 km) kendim aldım televizyonu. Bir de hangardaki herif utanmadan " biz sizi daha önce bekliyorduk, gelmeseniz iade edecektik" dedi. Suratlarına tükürseniz anlamaz bunlar.
Şikayetvar sitesine şikayette bulundum, ilan yayınlandıktan 45 saniye sonra aradılar. Klasik yalanlar başladı, "yola çıktı", "hemen geliyor," "kamyon bozuldu", "kargocu abi ergenliğe girdi", "ocakta yemeği unuttu" vs
Sonradan öğrendim ki koskoca Ankara'ya giden toplam 5 yada 6 kamyon var. Onların da yarısından çoğu 20-25 yaşında araçlar.

emir91
10-04-2020, 18:38
Geçen gün verdiğim sipariş sürat kargo ile kargolandı, evimin yakınlarındaki kargo şubesine geldi fakat nasıl oluyorsa dağıtıma çıkıyor 10 dakika sonra bulunamadı diye güncelleniyor ve bu 2 gün üst üste aynı şekilde olup kargo iade talebiyle bana hiçbir bilgi verilmeden geri gönderiliyor. Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım ürünü iade aldığımızda ücret iadesi yapacağız isterseniz tekrar sipariş verin yapabilecek birşey yok şeklinde yardımcı oldular...

Yogi
11-04-2020, 10:56
Sabah gelen mesaj;


Merhaba Arda Bey,

Öncelikle yaşanan olumsuz deneyim için özür dileriz.

272147099 numaralı siparişinizde yer alan Lindo Cat Sabun Kokulu İnce Kedi Kumu 10 Lt isimli ürünün gönderimi sağlanamadığı için iadesi alınmıştır.

Ücret iadeniz 1 iş günü içerisinde tarafımızdan bankanıza iade edilecektir. Bankanızın yansıtma süresine bağlı olarak hesabınıza yansıyacaktır.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

CloudGrey
11-04-2020, 12:47
alacağınız şey gitti gidiyorda var ise ordan alın derim herkese.

birkere bunların hiçbiri ile uğraşmıyorsunuz.
x birşey aldınız, daha mal kargoda size gelmedi bile diyelim.
vazgeçtiniz bir sebebten.
anında iade edebiliyorsunuz ve paranız 15 dakka sonra hesaba iade oluyor.(2 kere yaşadım)

mal kapıya gelince (isterse 10 gün sonra gelsin) kardeşim istemiyorum geri götür diyorsunuz iş bitiyor.

phoenixs
11-04-2020, 14:02
alacağınız şey gitti gidiyorda var ise ordan alın derim herkese.

birkere bunların hiçbiri ile uğraşmıyorsunuz.
x birşey aldınız, daha mal kargoda size gelmedi bile diyelim.
vazgeçtiniz bir sebebten.
anında iade edebiliyorsunuz ve paranız 15 dakka sonra hesaba iade oluyor.(2 kere yaşadım)

mal kapıya gelince (isterse 10 gün sonra gelsin) kardeşim istemiyorum geri götür diyorsunuz iş bitiyor.

Genel olarak dediğiniz doğru fakat burada satıcıyı da düşünmek lazım satıcı bu ürünü kargolarken ücret ödüyor keyfi almak istemezseniz yada vazgeçtiniz git gel 2 defa kargo ücreti ödüyor internette aşırı miktarda kirli bilgi var ürünü koşulsuz iade edilebileceğine dair.

BAYİDEN SIFIR ARABA ALIP 1 AY KULLANIP BEN BUNU BEĞENMEDİM İADE ETMEK İSTİYORUM DEYİP İADE EDEBİLEN 1 KİŞİ BİLE YOKTUR.

ARABA: ÜRÜN
ŞARJ KABLOSU : ÜRÜN ÜRÜN EŞİT DEĞİL ÜRÜN oluyor.

şahsi fikrim ürünü alırken satıcıyı da düşünün.

livaneli
11-04-2020, 14:40
Merhaba

Bu konular hakkında biraz bilgim var hepsiburada yalan söylüyor ürün ellerinde olmadığı için sizi oyalıyorlar.

günlük +50 kargo çıkaran firmalara kargo firmaları bayilik tanımlıyor ve barkod kesme yetkisi veriyor.

hepsiburada ise büyük bir firma bütün kargo firmalarının barkod kesme yetkisi elinde fakat barkod kesse mesela aras kargo barkodu kestiği anda siz ürünü çıkış şubesinde göreceksiniz.Durmadan çıkış şubesini arayacaksınız.

Bunu yaşamamak için barkod kesme yalanı söylüyorlar sizlere

SONUÇ : ÜRÜN ELLERİNDE YOK BEKLİYORLAR GELMESİNİ

Aynı fikirdeyim. 12 Mart'ta aldığım paspas bir, iki gün içinde Sürat Kargo'ya verilmiş göründü. Günlerce -galiba- Maltepe aktarmada görünüp gelemedi bir türlü.Benim talebimle 27 Mart'ta iadesi yapıldı. Aynı paspası 27 Mart'ta başka bir satıcıdan aldım.Firma adı farklı olsa da görseller aynıydı, büyük ihtimalle aynı satıcıydı. Yine günlerce Sürat Kargo bilmem ne aktarmada görünüp 7 Nisan'da talebimle iade edildi.

CloudGrey
11-04-2020, 16:01
Genel olarak dediğiniz doğru fakat burada satıcıyı da düşünmek lazım satıcı bu ürünü kargolarken ücret ödüyor keyfi almak istemezseniz yada vazgeçtiniz git gel 2 defa kargo ücreti ödüyor internette aşırı miktarda kirli bilgi var ürünü koşulsuz iade edilebileceğine dair.

BAYİDEN SIFIR ARABA ALIP 1 AY KULLANIP BEN BUNU BEĞENMEDİM İADE ETMEK İSTİYORUM DEYİP İADE EDEBİLEN 1 KİŞİ BİLE YOKTUR.

ARABA: ÜRÜN
ŞARJ KABLOSU : ÜRÜN ÜRÜN EŞİT DEĞİL ÜRÜN oluyor.

şahsi fikrim ürünü alırken satıcıyı da düşünün.

yazdığından zerre birşey anlamadım :)
konu arabaya nasıl geldi , araba ürünmü değilmi , ürün ürünmüdür yoksa ürün ürün değilmidir vs vs ...

ana fikrinin satıcınında canı olduğunu söylediği var sayarak hak veriyorum.
lakin kimse zevk için girip birşey alayım sonra iade edeyimde satıcaya girsin diyecek kadar sadist değildir...

phoenixs
11-04-2020, 16:09
yazdığından zerre birşey anlamadım :)
konu arabaya nasıl geldi , araba ürünmü değilmi , ürün ürünmüdür yoksa ürün ürün değilmidir vs vs ...

ana fikrinin satıcınında canı olduğunu söylediği var sayarak hak veriyorum.
lakin kimse zevk için girip birşey alayım sonra iade edeyimde satıcaya girsin diyecek kadar sadist değildir...

Maalesef ülkemiz de o kadar sadist insan var ki.

Şu kesinlikle bir gerçek ülkemiz de e ticaret kültürü oturmadı ve oturacak gibi de durmuyor.

CloudGrey
11-04-2020, 16:43
Maalesef ülkemiz de o kadar sadist insan var ki.

Şu kesinlikle bir gerçek ülkemiz de e ticaret kültürü oturmadı ve oturacak gibi de durmuyor.

ahaha :D herşey oturdu bi e-ticaret kültürü kaldı :)

sevo16
11-04-2020, 21:20
bende hepsiburada'dan iki adet elekli kedi paspaslarından aldım ödemeyi iki adet olarak yaptım. Hepsiburadanın kendi stoğu değil x dükkandan kargolanacaktı. Ürün bir adet geldi hemen desteğe yazdım düzeltilmesi için ikinci ürünün iadesi yapıldı. Yani bu aralar bir sıkıntı var koronadan dolayı mı yoksa korona sadece bahane mi orası mechul. Kendi fikrim bu aralar internetten büyük alışverişler yapılmaz ufak tefek gözünüzün arkda kalmayacağı meblalarda alışveriş yapılmalı.


Bu arada konu dışı olacak lindo cat kumdan memnun musunuz bende arayıştayım şaun goldlife aktif karbonlusunu kullanıyorum 10 litresi 36 tl koku ve topaklanma olarak normal kumlardan baya iyi fiyat performans olarak tavsiyeniz var mı ?

Yigit-Y
11-04-2020, 22:10
Hepsiburada kendi sattıklarında sorun çıkmaz

Hepsiexpress hepsijet ile de zamanında gelir

Normal Şartlar Altında (özel gün ve durumlar hariç)

Geri kalan olaylar kargo şirketleri ile satıcıların totoslukları ile alakalı

Şuan korona san sebep herşet anormal durumda

NoT : Hepsiexpress Bölge Yöneticisi idim bir ara :)

2jz
11-04-2020, 23:23
ana fikrinin satıcınında canı olduğunu söylediği var sayarak hak veriyorum.
lakin kimse zevk için girip birşey alayım sonra iade edeyimde satıcaya girsin diyecek kadar sadist değildir...

Giyim sektöründe olay içler acısı. Adam tişört almış ama M-L-XL, aynı tişörtün 3-4 tane rengini almış. Adama 10-15 parça ürün gönderiyorsun. Hangi beden uyarsa, hangi renkleri beğenirse alacak ve iade edecek. Ayakkabı yine aynı. 2 farklı numaradaki bir kaç rengi almış. 6 paket ayakkabı yolluyorsun. Beğenirse 1'ini alıp kalanı iade ediyor. Kargoda iade gelenlerin anasını belliyorlar. Kutular falan haşat olmuş şekilde geri geliyor. Üstüne kargo ücretide satıcıya giriyor :)


Ben hepsiburada alışverişlerinde pahalı elektroniklerde hepsiburadayı tercih ediyorum. Diğer ürünlerde kesinlikle satıcı hepsiburadaysa tercih etmiyorum. Diğer satıcılar tedarik süresi içinde gönderiyor ama hepsiburada 12 saat içinde alırsan bugün kargo dediği ürünü 3 gün sonra zor kargoya veriyor. Bazende elde yok diye iade yapıyor

Anti
12-04-2020, 01:19
Tam konuyla alakalı olmasa da paylaşmak istedim. İadeler konusunda en aşmış firma açık ve net Amazon, mağduriyet yaşamak istemeyenin ilk tercihi olması lazım.

Amazon(com.tr) 'den Kasım 2018'de aldığım Samsung 860evo Ssd disk geçen hafta bozuldu. Bir anda corrupt oldu artık PC diski görmemeye başladı.

Adamlarla canlı yardımdan chat yaparak sorunu bildirdim, bilg. mühendisiyim denedim ama çözemiyorum dedim. 5 dk.lık standart bi diyaloğun sonunda geri göndermemi söylediler. Bugün de satın aldığım bedeli direk sorgusuz sualsiz kartıma iade ettiler.

Bu ve benzeri sebeplerden dolayı uzun süredir Amazon ve Hepsiburada'nın bizzat sattığı ürünler dışında alışveriş yapmamaya özen gösteriyorum, size de tavsiye ederim.

jRMix
12-04-2020, 01:59
Aynı sorunu Trendyol ile yaşıyorum. Kedi eldiveni aldım 02.04.2020'de Kargoya verildi (Fatura Kesildi) olarak geldi ancak kargo hiç hareket etmedi. Sepetimdeki diğer kargosu ücretsiz ürünler geldi sadece eldiven için 10 lira kargo ödedim neyse 2 gün önce aradım gelmedi hareket yok dedim kontrol ettiler özür dilediler bugün iade gelmiş sadece eldivenin. Bakın kargo hizmeti hiç almadım ama boşa 10 lira ödedim. Desteğe yazdım böyle böyle ama sepetimde başka ürünler olduğu için kargoyu iade etmeyeceklermiş. Kaldı ki farklı firmalar ve hepsinde de kargo ücretsizdi. Aradaki kargo payı Trendyola kâr kalmış oldu. Hiç bir iş yapmadan miss gibi dolandırıcılık.

CloudGrey
12-04-2020, 13:19
Giyim sektöründe olay içler acısı. Adam tişört almış ama M-L-XL, aynı tişörtün 3-4 tane rengini almış. Adama 10-15 parça ürün gönderiyorsun. Hangi beden uyarsa, hangi renkleri beğenirse alacak ve iade edecek. Ayakkabı yine aynı. 2 farklı numaradaki bir kaç rengi almış. 6 paket ayakkabı yolluyorsun. Beğenirse 1'ini alıp kalanı iade ediyor. Kargoda iade gelenlerin anasını belliyorlar. Kutular falan haşat olmuş şekilde geri geliyor. Üstüne kargo ücretide satıcıya giriyor :)


Ben hepsiburada alışverişlerinde pahalı elektroniklerde hepsiburadayı tercih ediyorum. Diğer ürünlerde kesinlikle satıcı hepsiburadaysa tercih etmiyorum. Diğer satıcılar tedarik süresi içinde gönderiyor ama hepsiburada 12 saat içinde alırsan bugün kargo dediği ürünü 3 gün sonra zor kargoya veriyor. Bazende elde yok diye iade yapıyor

millet kararsız ve bilgisiz.
ayağı hangi numara bilmiyor , hangi rengi sevicek onu daha bilmiyor.
ayrıca çoğu ürünün açıklamasında yazıyor ama OKUMUYORLAR...

bende satıcıyı "hepsiburada" olanları tercih malın önemine göre..

TarikS
12-04-2020, 14:06
millet kararsız ve bilgisiz.
ayağı hangi numara bilmiyor , hangi rengi sevicek onu daha bilmiyor.
ayrıca çoğu ürünün açıklamasında yazıyor ama OKUMUYORLAR...

bende satıcıyı "hepsiburada" olanları tercih malın önemine göre..

yahu yok hepsini biliyorlar, nasıl olsa giren çıkan yok diye sorumsuzca hepsinden sipariş edip çok içine sinmeyeni geri gönderiyorlar

siz beyaz yaka değilsiniz galiba veya sizin ofistekiler aklı başında insanlar :D ben özellikle kadınlarda bir sürü böyle insan görüyorum çevremde. erkeklerde de var aynı şey.

kargo ücretsiz mevzusu yasak olsa azalarak biter bu işler muhtemelen

CloudGrey
12-04-2020, 14:25
yahu yok hepsini biliyorlar, nasıl olsa giren çıkan yok diye sorumsuzca hepsinden sipariş edip çok içine sinmeyeni geri gönderiyorlar

siz beyaz yaka değilsiniz galiba veya sizin ofistekiler aklı başında insanlar :D ben özellikle kadınlarda bir sürü böyle insan görüyorum çevremde. erkeklerde de var aynı şey.

kargo ücretsiz mevzusu yasak olsa azalarak biter bu işler muhtemelen

ofisimdekilerin sadece isimlerini bilirim gerisi ile pek ilgilenmem :)
haklsın doğrudur valla , cevremde böyle tipler pek yok idenk gelmedim o yüzden.

bu tür alışverişi ailece hep yerinde görüp deneyip almayı tercih ederiz genelde.
sonra genede bir nete bakarım ne olur ne olmaz diye :)

geçen böyle bir durum oldu mavide bir mont beğendim 500 tl idi.
mağazada giydim baktım M büyük, S olsada olur.
nete bakayaım dedim telden aa trendyolda bir tane S beden kalmış ve tek kaldığı için 250tl :)
yapıştırdım hemen :)

misery1903
12-04-2020, 18:32
İş yerinde 5-6 ayakkabı alıp 4'ünü iade eden ablalarımız var maalesef.

Hepsijet diğerlerine göre fena değil bence, her ne kadar aldığım kargoyu evden çalışma sebebiyle işten eve yönlendireceklerini söyleyip iadeye geri gönderseler de çoğunlukla düzgün ve zamanında geliyor gönderiler.
Ellerinde olmadığı için gecikiyor teorisini destekliyorum. Bu son bahsettiğim geç kargoya verildi, arada kontrol ettiğimde Hepsiburada tarafından artık satılmıyordu, ne zaman tekrar satılmaya başladı benim ürün de kargoya verildi.

Hiç tedarik edemediklerinde aradaki farkı ödeyerek yönlendirmeyi de yapmışlardı monitör alırken başımıza gelmişti, şaşırmıştım ama gayet başarılı bir çözüm yolu bence.
Tabi Hepsiburada'nın kendinde hangi üründen kaç tane var bilememesi, hele ki sürekli "şu kadar sayıda ürün için indirim" kampanyaları olan bir firma olarak, düşündürücü.