Orijinalini görmek için tıklayınız : Motor yedim şimdi ne yapmmalıyım?
Beyler merhaba.
Geçen hafta maalesef aracım büyük bir sesin ardından stop etti ve yolda kaldı. Aracı çektik ve söktük. Hararet yoktu, yağsız kalma durumu da yoktu. Ama krank yüzeyi ve yatak yüzeyleri hep zımpara gibi olmuş. Şimdi bunları değişmemiz gerekecek bunda tamamız. Ama ustam motor alt bloğunun da değişmesi gerektiğini söyledi. Şimdi size sormak istediğim şu. Aracın sadece krank ve yatakları sorunluyken neden kırık çıkık çatlak olmayan alt motoru komple değiştirmem gerekiyor?
İşin kötü kısmı benden kendi bloğumu istiyorlar ve yerine verecekleri blok için boş 110 dolusuna 200 bin lira civarı fiyat veriyorlar. Sebep olarak da motora daha önce gömlek çakıldığı için tekrar gömlek çakmanın sağlıklı olmayacağı. 4n15 2018 L200 motor alüminyum motor olduğu için 2. kez gömlek çakmak olmaz dediler. Sizce durum nedir bir doğruluğu var mı? Ne yapmak gerekir?
Benim de bildiğim gömlek ile hayata döndürülen bir motora ikinci kere gömlek uygulanamadığı yönünde.
Geçmiş olsun.
turboman
21-02-2025, 14:43
Yatakları çevirdiyse bloğada zarar vermiştir,Komple sandık motor al tak en garantisi odur bence.
Benim de bildiğim gömlek ile hayata döndürülen bir motora ikinci kere gömlek uygulanamadığı yönünde.
Geçmiş olsun.
teşekkürler hocam. alüminyum motorlar zaten gömlekli geliyormuş. bir kez zarar görmesinden sonra rektefiye olmadan atılması çok saçma geldi bana.
Yatakları çevirdiyse bloğada zarar vermiştir,Komple sandık motor al tak en garantisi odur bence.
kaç km olduğu bilinmeyen çıkma yarım motorlara bile 150-200k arası istiyorlar hocam. sandık motor şu an az 450-500 bin. ütopik rakamlar yani maalesef...
en temiz ve sağlıklı şekilde yeniden toplayacağız artık yapacak bir şey yok maalesef.. :(
burak1533
21-02-2025, 17:25
teşekkürler hocam. alüminyum motorlar zaten gömlekli geliyormuş. bir kez zarar görmesinden sonra rektefiye olmadan atılması çok saçma geldi bana.
kaç km olduğu bilinmeyen çıkma yarım motorlara bile 150-200k arası istiyorlar hocam. sandık motor şu an az 450-500 bin. ütopik rakamlar yani maalesef...
en temiz ve sağlıklı şekilde yeniden toplayacağız artık yapacak bir şey yok maalesef.. :(
l200 hakkında bilgim yok ancak servisten komple sandık motor fiyatı alabilirsiniz bazen şaşırtıcı fiyatlar olabiliyor.
Sandık motor takın mümkünse. Mercedes forumda bir arkadaş baya uğraştı. Adam olmayınca cıkma 40 -50 k km de motor taktı. Şimdi tekrar konu açtı. Motorda sorun var diye.
Mümkünse 0 motoru alıp taktırın.
Rektefiye ve çıkma motorda ne olacağını bilemezsiniz.
turboman
21-02-2025, 21:22
teşekkürler hocam. alüminyum motorlar zaten gömlekli geliyormuş. bir kez zarar görmesinden sonra rektefiye olmadan atılması çok saçma geldi bana.
kaç km olduğu bilinmeyen çıkma yarım motorlara bile 150-200k arası istiyorlar hocam. sandık motor şu an az 450-500 bin. ütopik rakamlar yani maalesef...
en temiz ve sağlıklı şekilde yeniden toplayacağız artık yapacak bir şey yok maalesef.. :(
Arabanın ederi 400 lira motor nasıl 400-500 oluyor onu anlamadım,iyice bir araştırın dolu şekilde yarım blok alın çıkma hem içini görmüş test ettirmiş olursunuz almadan önce. Parça ve işçilikler pahalı malesef
turboman
21-02-2025, 21:25
İlandaki Just a moment... (https://shbd.io/s/OMocvUIL) bu aracı alın sizin arabayıda satın böylece daha karlı olursunuz eğer motor için 500k istiyorlarsa ;)
Motorun 450-500 bin oalcağını düşünmüyorum. Biraz bence komple sandık araştırmak lazım.
l200 hakkında bilgim yok ancak servisten komple sandık motor fiyatı alabilirsiniz bazen şaşırtıcı fiyatlar olabiliyor.
Yarın sıfır sandık motor için bir görüşme yaparım tekbaş ile ama uygun olacağını hiç sanmıyorum
Sandık motor takın mümkünse. Mercedes forumda bir arkadaş baya uğraştı. Adam olmayınca cıkma 40 -50 k km de motor taktı. Şimdi tekrar konu açtı. Motorda sorun var diye.
Mümkünse 0 motoru alıp taktırın.
Rektefiye ve çıkma motorda ne olacağını bilemezsiniz.
Yarın bir fiyat alacağım ama hem full motor ihtiyacım görünmüyor şu an. Aslında yarım motor da takmadan devam edebilirim krank piston değişerek. Ama içime sinmez. Olmuşken temiz iş olsun isterim. Ama maalesef sıfır motor için fiyatların uçuk çıkacağını düşünüyorum. Yarın belli olur.
Arabanın ederi 400 lira motor nasıl 400-500 oluyor onu anlamadım,iyice bir araştırın dolu şekilde yarım blok alın çıkma hem içini görmüş test ettirmiş olursunuz almadan önce. Parça ve işçilikler pahalı malesef
Siz farklı araçla karıştırdınız sanırım hocam. Bendeki araç makyajlı kasa. Piyasası ortalama 850-900 bandında. Ama biliyorsunuz aracı parça parça almaya kalkınca kendini geçiyor misali.. Yarın Ankara'da gidip görüşeceğiz bakalım motor için. Hangisi bizim içimize siniyorsa o şekilde devam edeceğiz.
İlandaki Just a moment... (https://shbd.io/s/OMocvUIL) bu aracı alın sizin arabayıda satın böylece daha karlı olursunuz eğer motor için 500k istiyorlarsa ;)
Bu araçtan değil hocam. Eski kasa bu. Bendeki tornado. Satma düşüncem yok. Güzelce yaptırıp binmeye devam edeceğim. Alıştık zaten aldığımız araçları adam etmeye :)
Motorun 450-500 bin oalcağını düşünmüyorum. Biraz bence komple sandık araştırmak lazım.
Hocam enteresan şekilde çok satan bir araç olmasına rağmen motor bulmakta çok zorlandık. Gelen fiyatlar da bu şekilde. 30binde olduğu iddia edilen bir full motor için 350 istediler. Yarım motorlar için de dolusuna 150 civarı diyorlar. Tabii ki sizdekini geri almak şartıyla. Yarın hem Ankara'dan hem de burda servisten baktıracağım. Hangisi mantıklı ise o yoldan gideceğiz.
Rolls Royce 'a Toyota Supra Motoru Takan Japon | DonanımHaber Forum (https://forum.donanimhaber.com/rolls-royce-a-toyota-supra-motoru-takan-japon--130114539)
RR a motor bulamadığı için 2JZ takan adam misali sizde takın 1.6mjet tertemiz gider.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.