PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : DV değişimi?



Future_King
29-04-2009, 13:20
Arkadaşlar Vw golf v Gt lerin kronik rahatsızlıgı sanırım DV yırtılması.

Arac stokken cok bi problem olmuyor fakat güç artışlarında yırtılıyormuş snrm.

Önceden önlemini almak adına sizce nasıl bir uygulamaya gidilmeli?

örneğin Başka bir DV takmak (207 rc lerdeki gibi) mumkunmu=?

teşekkürler.

clioGT
29-04-2009, 13:27
sesde fark oluyor mu yırtdıldığında

perf harici
nasıl anlaşılıyor cem?

can_ank
29-04-2009, 13:31
Basınc saatı varsa yüksek devirde basınc kacırmasından anlaşılabilir herhalde. Bu arada 207RC ye golf gti da s3 dv'i de oluyor. Sizinkinin de girişi gti ile aynı ise size de s3 dumpvalve i olur herhalde. Ankara'da su an ellerinde yok ama 15 gune gelirmiş fiyatı da 150 Tl.

Future_King
29-04-2009, 13:31
ses ile anlaşılmıyor. allahtan gt lerde standart olarak boost göstergesi var sanırım ordan düşük olduğu için kaçırdığını anlayabiliorsun...tabi bide performans olarak etkisi var.

Future_King
29-04-2009, 13:32
Basınc saatı varsa yüksek devirde basınc kacırmasından anlaşılabilir herhalde. Bu arada 207RC ye golf gti da s3 dv'i de oluyor. Sizinkinin de girişi gti ile aynı ise size de s3 dumpvalve i olur herhalde. Ankara'da su an ellerinde yok ama 15 gune gelirmiş fiyatı da 150 Tl.

onu servise sormak lazım tabi ama bazı servisler bizlerden daha bilgisiz...

benimki çok şükür sağlam fakat chip uygulaması düşünüyorum ilerde önceden tedbirli olmak lazım.

clioGT
29-04-2009, 13:32
Basınc saatı varsa yüksek devirde basınc kacırmasından anlaşılabilir herhalde. Bu arada 207RC ye golf gti da s3 dv'i de oluyor. Sizinkinin de girişi gti ile aynı ise size de s3 dumpvalve i olur herhalde. Ankara'da su an ellerinde yok ama 15 gune gelirmiş fiyatı da 150 Tl.

ben iyice şüphelnmeye başladım ya
std basınçlarda prob. yok ama basınç yükselince düşüyor bir de ruhaf bir ıslık sesi gibi bir ses....

Jem89
29-04-2009, 13:33
Affınıza sığınarak..Öğrenmek için soruyorum..Nedir DV ?

Future_King
29-04-2009, 13:34
Dump Valve

Jem89
29-04-2009, 13:42
Dump Valve

Ben başka birşey sanmıştım..Teşekkürler.. :)

kurtbil
29-04-2009, 15:05
Chip uygulaması ile GT nın stock DV sı dayanmıyor ve yırtılıyor.Suan forge un sıtesındede GT ıcın DV yok tek care cıkana kadar servısten yenısı almak gerekıyor sorun olması durumunda.Zaten yırtılmaya basladıgında araba barız b sekılde yurumemeye baslıyor,tecrubeyle sabit ;)

RCpower
29-04-2009, 15:26
aynı problem 207 rc / gt de var.
boost basıncı benim araçta max 13.1 psi (0.9bar)

http://img513.imageshack.us/img513/9803/img0267k.jpg


stage 3 çipte bu 1,4 lere kadar yükseltilince sorunlar başlıyo.
s3 valfiyle değiştirin diyolar.

http://img99.imageshack.us/img99/4580/img0268m.jpg

Future_King
29-04-2009, 16:02
ama sanırım seninki denenmiş ve memnun kalınmış değilmi?

benimkinin henuz alternatif çözümü yok sanırım.

Cihan
29-04-2009, 16:18
Orjinali almak zaten bir işe yaramayacaktır, nelerin uyduğunu araştırıp söylendiği gibi daha iyi bir şey almak gerek gibi duruyor.

outlaw
29-04-2009, 18:00
vw gt yi cikardiktan sonra 3 kere dvlerini yenilemek durumda kaldi cunu dayanamama problemi vardi , son cikanlarin parca numarasi vardi bende bulursam buraya yazarim.dv yirtildigi zaman aracta bariz guc kaybi oluyor hemen hissediliyor.en yeni üretilen s3lerdede o bahsettigim son üretilen dv var gayet dayanikli , ikisi arasindaki (ilk üretim ile son üretim dvler) farki fiziki olarakta gördüm gercekten cok farklılar...

SONE-R
29-04-2009, 18:02
Affınıza sığınarak..Öğrenmek için soruyorum..Nedir DV ?

ben de soracaktım ama çekindim :D sağol :icon_tup:

Oytun
29-04-2009, 18:11
s3 lerin valfide gidiyor bi süre sonra

forge çözümü ...

H22Power
29-04-2009, 20:09
ben de soracaktım ama çekindim :D sağol :icon_tup:

açılımı diverter valve vag grubu araçlarda yani audi seat volkwagen skoda turbonun basıncını içerde tutmak vites geçiçlerinde basıncın kaçmasını önlemek ve sürekliğini sağlama amaçlı dump valve denen bir parça vardır bu parça orjinalinde oem part versionuna göre ya 0.5 yada max 1.0 bar basıncı tutabilir mesela passatlarda 0.5 rs4 de 1.0 bar dır sen 0.5 lik valfe 1.0 bar ve üstü basarsan hem basıncı sürekli tutamaz hemde içindeki sistem plastik olduğundan yırtılırr basınç kaybeder bu parçanın iç mekanizması demir olan ve daha yüksek basıncı daha sürekli tutabilen versiyonuna diverter valve denir bailey forge en iyi dv üreten firmalar arasındadır umarım fikir verebilmişimdir ne olduğu hakkında

Future_King
29-04-2009, 20:20
vw gt yi cikardiktan sonra 3 kere dvlerini yenilemek durumda kaldi cunu dayanamama problemi vardi , son cikanlarin parca numarasi vardi bende bulursam buraya yazarim.dv yirtildigi zaman aracta bariz guc kaybi oluyor hemen hissediliyor.en yeni üretilen s3lerdede o bahsettigim son üretilen dv var gayet dayanikli , ikisi arasindaki (ilk üretim ile son üretim dvler) farki fiziki olarakta gördüm gercekten cok farklılar...

bulursan parça numarasını sevinirm.gerçi en kotu yedek parçadan öğrenilir sanırım.
saol.


s3 lerin valfide gidiyor bi süre sonra

forge çözümü ...

Oytun bildiğim kadarı ile Forge un DV si yok henuz GT için?

RCpower
29-04-2009, 20:48
bulursan parça numarasını sevinirm.gerçi en kotu yedek parçadan öğrenilir sanırım.
saol.



Oytun bildiğim kadarı ile Forge un DV si yok henuz GT için?

parçanın kodu bu.
06F-145-710-G

bu valfin kullanıldığı araçlar:
Audi S3 2.0TFSI,
Seat Leon Cupra 2.0TFSI,
VW Golf V 2.0 TFSI Edition 30
Skoda Octavia V RS 2.0TFSI

bütün tfsi motorlar bunu kullanır ama en son sürülen güncel parça audi de kullanılıyor. "G" simgesi bunu belirtir.
bunları üreten tek bir firma var almanya da pierburg diye bi firma.

ilk sayfadaki resimde bu parçayı gösterdim.

Oytun
29-04-2009, 21:40
bulursan parça numarasını sevinirm.gerçi en kotu yedek parçadan öğrenilir sanırım.
saol.



Oytun bildiğim kadarı ile Forge un DV si yok henuz GT için?

bana bulten geldi diye hatırlıyorum cıktıgıyla ilgili, siteye baktınmı? maile bakıp haber veriyim sana yarın

Cihan
29-04-2009, 22:00
Bu arada GT artık yok sanırım nedense çok kısa sürdü. 160hp tsi geldi öyle kaldı. Bu da GT olarak satılmıyor galiba.

outlaw
29-04-2009, 23:58
parçanın kodu bu.
06F-145-710-G

bu valfin kullanıldığı araçlar:
Audi S3 2.0TFSI,
Seat Leon Cupra 2.0TFSI,
VW Golf V 2.0 TFSI Edition 30
Skoda Octavia V RS 2.0TFSI

bütün tfsi motorlar bunu kullanır ama en son sürülen güncel parça audi de kullanılıyor. "G" simgesi bunu belirtir.
bunları üreten tek bir firma var almanya da pierburg diye bi firma.

ilk sayfadaki resimde bu parçayı gösterdim.


evet dogru sölüyorsun son,guncel parca kodu dedigin gibi G olmasi lazim.tekrar bir bakiyim emin olmak icin...

Future_King
30-04-2009, 08:03
parçanın kodu bu.
06F-145-710-G

bu valfin kullanıldığı araçlar:
Audi S3 2.0TFSI,
Seat Leon Cupra 2.0TFSI,
VW Golf V 2.0 TFSI Edition 30
Skoda Octavia V RS 2.0TFSI

bütün tfsi motorlar bunu kullanır ama en son sürülen güncel parça audi de kullanılıyor. "G" simgesi bunu belirtir.
bunları üreten tek bir firma var almanya da pierburg diye bi firma.

ilk sayfadaki resimde bu parçayı gösterdim.

Teşekkür ederim.Bu parçayı araştırayim biraz.


bana bulten geldi diye hatırlıyorum cıktıgıyla ilgili, siteye baktınmı? maile bakıp haber veriyim sana yarın

sitesine baktım DV yok malesef.


Bu arada GT artık yok sanırım nedense çok kısa sürdü. 160hp tsi geldi öyle kaldı. Bu da GT olarak satılmıyor galiba.

Evet GT adı altında gelmiyor.Söylentilere göre GT nin durumu yüzünden GTİ satışları baya düşmüş.Zaten gti a yakın gücü ile normaldir böyle olması.
Sanırım planlanan GTİ i önce çıkartıp sonra GT çıkarabilirler.

Cihan
30-04-2009, 11:17
Evet mantıklı . Dyno da daha fazla güç verdiğini izlemiştim :)

Chosen
01-05-2009, 22:29
İyileştirme yapılmış dv'nin parça numarası 145 710 D 3 defa iyileştirme yapılmış dv'de bu son versiyon tamamen farklı ve chipten sonraki basınca dayanıklı.Fiyatı 106 tl.

RCpower
14-05-2009, 07:52
yeni çıkan parça: 06H 145 710 D.
1.6 THP lere uyuyo.
bunda diyafram yok.


http://www.carsinspections.com/gr/technical_presentations/peugeot207blowoffupgradetoVAG/20t_dv_oem_d_001.jpg


http://www.carsinspections.com/gr/technical_presentations/peugeot207blowoffupgradetoVAG/20t_dv_oem_d_005.jpg

can_ank
14-05-2009, 08:14
Bu parça kodu Wv demi PSA damı?

(S3 müş) :)

Antalyalogy
16-05-2009, 10:34
Alcez napalım artkın ...:)

FaBeRgE
16-05-2009, 19:52
Affınıza sığınarak..Öğrenmek için soruyorum..Nedir DV ?

Bende DV'nin ne olduğunu bilmiyordum yani dump valvenin kısaltması olduğunu bilmiyordum. Lütfen kendimiz biliyoruz diye bu şekilde yazmayalım burası forum insanlar bişiler paylaşmak ve öğrenmek için burdalar;)

Jam da Joker
03-06-2009, 14:28
İyileştirme yapılmış dv nin pistonlu olması güzel ama bence o parçayı almaktansa forge almak daha mantıklı sadece ikisinin yaylarını karşılaştırırsak güncellenen valvein yayı kalem yayı gibi kalıyor forgeunkinin yanında :)
http://www.carsinspections.com/gr/technical_presentations/peugeot207blowoffupgradetoVAG/20t_dv_oem_d_005.jpg
Forgeun remap için kullanılması önerilen yayı :
http://www.forgemotorsport.co.uk/images/products/FMSS114Y.jpg

Cihan
03-06-2009, 15:58
TSI için de geçerli mi bu ürünler. Forge un var sanırım 1.4 tsi lar için.

Oytun
03-06-2009, 18:05
forgenin yok heralde ama s3 unku uyuyorsa tsi lara madem alıyor tsi cılar s3 ün yeni valfini, forgenin s3 icin ürettigi dv de uyar tsi lara ozaman...