Orijinalini görmek için tıklayınız : Değişken Geometri Boost Control
haric_s2000
16-05-2010, 12:51
Arkadaşlar değişken geometrili turbolara boost cont. takan deneyen sonuç alan oldu mu? Normal westgate e uygulandığı gibi uygulanabiliyor mu? Problem yaşar mıyız? Teşekkürler.
haric_s2000
28-05-2010, 21:28
Tecrübe eden yok sanırım
egeturbo
28-05-2010, 23:55
vnt tiplide emiş var wastegatede
haric_s2000
29-05-2010, 02:17
Yani? 10krktr
egeturbo
29-05-2010, 08:12
Yani? 10krktr
kısacası fok balaıkları çok yalnız :D
belki vnt ye giren hortuma bitane akvaryum vanası tarzında bişi takılıp aradan geçen basınç düşürülebilir.Böylecede daha geç kapama yapabilir vnt kanatçıklarına
haric_s2000
29-05-2010, 09:11
Balıklarla ve Belkilerle değil kesinlerle uğraşalım ;)
mekanik olarak değilde elektronik olarak kontrol edebilirsen daha iyi sonuç alabilirsin, yeni tip vgt vnt turbolar elektronik yada yarı elektronik unitelerle kontrol ediliyor eskileri pnomatikti yada hirdolik olanları vardı yeni tipte olanları ems ile emsden alabileceğin analog çıkışla yapabilirsin ama bunun için baya bir veriyi kullanman gerekir tps sıcaklık atmosfer basıncı motor sıcaklığı vs vs normal de bu şekilde çalışıyor yeni nesil değişken geometrlili turbolar tabiki sadece açma kapanma devirleriyle oynanabilir yapanlar mevcut özellikle dizel araçlarda yalnız neyi nasıl yapman gerektiği önemli
haric_s2000
29-05-2010, 17:10
Bu kadar abartı bir şey düşünmemiştim. Sadece araya mbc veya elektronik girerek (normal turbolar gibi) basıncı artırma veya sabit tutma yoluna gidilmesi düşüncem.
vtecmaniaa
29-05-2010, 20:50
ben de booşt controller şipariş vermeyi düşünüyorum ama hangi marka hangi model bilemiyorum...kulaktan dolma bilgilerle yorum yapan değil de tecrübe şahibi kişilerin önerilerini alabilir miyim?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.