Orijinalini görmek için tıklayınız : citroen ds3 megane coupe volvo c30 kıyas
arkadaşlar bir araç almayı düşünüyoruz dizel olsun istiyoruz
orta sınıfta bnm bildiim en iyi dizel motorları toyota ve renault yapıyo die biliorm
ford da geliyo bunlardan sonra
ama toyota görüntü olarak
inanılmaz iyici geliyor bana çok iyi bir araba olduğunu bilmeme rağmen
aracı annem kullanıcak günlük kullanılacak
satış kaygımız yok ama 2-3 senede yenileyebiliriz bi sıkıntımız olmazsa
annemde bnm gibi çok gözüken arabayı sevmiyor
lanciaya aşık oldu her kadın gibi zorvazgeçirdim aldığım duyumlar o paraları haketmediği
bravonun aynısı olduğu yonundeydi
megane coupe dizel war sırada tipi dışında hiç bi bilgim yok
eski sedanının yoltutuşu gayet başarılı ve bakımı yapıldığında bi sıkıntı yaşamadı şirket arabası olarak kullanıp canını alan arkadaşlarım
volvo c30 da tip olarka beğendiğimiz araçlardan s40 ile aynı gibi ama diğerlerinden fiyatı fazla ford dizel motora sahi die biliyorum
birde şmdi ds3 gördüm çok beğendim fiyatıda çok fazla gelmedi yani yeni çıkan bir seriolması korkutuyor ama motor aynı 95 hp can sıkarmı bilmiyorum çok aşırı 0-100 hızlanması arzulamıyoruz ama görüntü içi vs çok hoşumuza gitti
bu listeye bağlı kalarak kıyaslarsanız
servis dayanıklılık kalite performans ( tasarruf ve sürüş ) gibi yönlerden sevinirim
bumarkalardan herhangi biriile sıkıntı yaşayan arkadaşlar ne olur paylaşın
teşekkürler
DS3 cok tuhaf bi tasarımı var volvo parcası ve kullanım maliyeti yuksek yine en mantıklı sıradan gözüksede megane coupe bence :)
walla o tuhaf tasarım belki tuhaf olduğu için hoşuma gitti sitesinde tavan döşemeleri gibi kişiselleştirme inkanıda war birde bu linki gordum
çok tatlı geldi
http://www.autoclub.com.tr/flashhaberresimler/923-2941-Citroen_DS3_Racing.aspx
tampondaki ledler ve haftasonu düz viteste cruze control keyfi yaşadım arkadaşımın c4 te kesn ondada wardır die düşünüorm
megane ı da çok beğeniorum 43-45 ctr
45-50meane
55 gibi de volvo tutuyo fiyatolarak
Volvo C30 karizmatik araçtır.Arması yeter. Konforludur yüksek kalite hissi verir diğerlerine göre.Hatta manuel olanla sağ ayağına hakim olursan 100 kmde şehir dışında 3,7 yuvarla 4 lt ile gidebilirsin.Ama ağırdır 1373 kg.
Citroen DS3 harbi anti-retro tasarımı içlerinde en iddalısı olandır. 92 hp 1.6 hdi motoru sınıfının iyilerindendir tüketim olarak C30 ile aynıdır.İç mekan kalitesi Volvo kadar değil elbet ama tatmin edici diyebiliriz. ve ağırlığı ise 1080 kg. :) aralarında 0.4 snlik 0-100'e farkı vardır.
DS3'ü kısa süre şansım biri olarak gerçekten memnun edici ama almak nasip olursa 1.6 120 hp düşünürüm. :)
hddsheriff
17-06-2010, 18:56
Arkadaşım bugün gidip DS3'ü test etti. İzlenimleri aşağıda
Bugün aklıma koydum ve gideyim DS3'ü bir test edeyim dedim, ama DS3'ün sport versiyonu var mı yok mu bilmiyordum bayiiye giderken. Allahtan varmış bir tane ve bu sayede kafamdaki bütün soru işaretlerini kaldırdım.
Bayii'ye girer girmez kırmızı gövde renkli beyaz tavanlı Dsport bir DS3 karşıladı beni, hemen kapıyı açıp içine kuruldum, ön göğüsteki karbon fiber görünümlü kaplama aman aman kaliteli olmasada başarılı diyebilirim, orta konsoldaki klima ünitesi başarılı olduğu halde teyp ünitesi direk Renault'lardan arak gibi duruyor, çok sade ve basit.
Yol bilgisayarının ekranı ile Teyp ekranı bir çok fransız da olduğu gibi ortak, okunaklı ve konumu iyi, klima kontrol düğmeleri büyük ve kullanışlı, ama teyp kumandaları sanki bana biraz aşağıda gibi geldi, ilk defa oturuyor oluşum buna sebep olmuş olabilir, zaten direksiyondan kumanda da var.
direksiyon gayet başarılı, hem etli hem şık hem dolgusu iyi. Vites topuzu da yine aynı şekilde stil sahibi ve araca yakışmış, koltuklar iyi sarıyor ve 3 farklı malzeme kullanılmış, kumaş ve nubuk detaylarla zenginleştirilen oturulan kısım , oturulma harici kalan kısımlarda deri kaplı. koltukların tasarımı da gayet başarılı, bir sport araçta olması gerektiği gibi. Arka koltuklar da gayet büyük duruyorlardı. Kapı içlerine gelirsek, plastik bazlı olduğunu söyleyebilirim ama kolun temas ettiği bölüm komple deri kaplı ve bu kalite hissini az da olsa artırıyor. Kadranlara gelirsek, hem çok şık hemde derinlik verilmiş. Aracı kullanırken kadranlara bakakaldım bir ara, hakketen içine çekti beni, Citroen iyi bir tasarım yapmış bu bağlamda. Kokpit içinde biraz fazla plastiğe yer verilmiş, yumuşak dokulu yüzey nerdeyse yok gibi, hatta kadranların üzerinde kalan plastik güneş siperliği biraz midemi bulandırdı. Bu bulantıyı aracın içindeki koku paketi ile giderdim araçta ESP'nin standart oluşu beni mutlu etti, ön cam ve arka camdan görüş açıları gayet başarılı geldi bana, dikiz aynalarının konumu çok iyi, Dsport paketinde yağmur sensörü, far sensörü, kararan dikiz aynası, elektrikli katlanır yan ayanalar gibi donanımlar standart, içerde brushed alumunium görünümlü spor pedallar ve ayak dayama var, kalitesi tatminkar, ucuza kaçmamışlar, kapı eşiklerinde de yine aynı aluminyum detayları görmek mümkün, vites topuzu ve direksiyon üzerinde de aynı şekilde, el freni de gayet sade ve hoş tasarlanmış, ucuz kalmamış aracın içinde. Neyse çıkalım yola,,,
Aracın 120 beygirlik 4 ileri otomatik şanzımanlı modelini denedim, bu modeller hep otomatik vitesli imiş, Dsport ise manuel vites. Açıkçası şunu söylemem gerek, o şanzıman o motorla anca kadınlara hitap eder, gaz tepkileri beni hiç tatmin etmedi , sanırım ekonomi odaklı tasarlanmış, gaza yüklendiğinizde pek güzel tepkiler vermiyor, ama temsilci arkadaş 156 beygirlik Dsport'un hakkaten iyi gittiğini söyledi, aracın yol tutuşunu beğendim, fazla limit denemesi yapmadım ama direksiyon tepkileri fena değil, sadece ilk başta direksiyon fazla yumuşak geldi, sanırım bir konfor modu var, düşük hızlarda çok yumuşuyor gibime geliyor, serçe parmağınızla zorlanmadan tüy gibi hareket ettirebilirsiniz direksiyonu, araç pek yol sesi almıyordu sanırım izolasyon konusunda üzerine düşülmüş, gerçi katettiğim yollar hep gıcır gıcır asfalttı, bunun da etkisi olabilir. Aracın Dsport versiyonunda 17" jantlar standart geliyor ve hakkaten çok yakışıyor ama bu alt donanımlarda daha küçük jantlara yer verildiği için aracın o sportif hissini baltalamışlar, hani Citroen C3 ile aynı gibi duruyor araba o hali ile, kesinlikle 17lik jantlar ile alınamalı araç. Aracın dış detaylarına gelecek olursak, LED parklar hakketen güzel duruyormuş, ben aracı acentadan çıkarırken heryer camekandı ve aracın yansımasını camda gördüm, o ışıkların yanışı çok hoşuma gitti, Dsport versiyonda arka tavan spoileri içinde LED 3.stop lambası var ama alt modellerde bu LED stop yok. Yine Dsport ile gelen krom kapı çıtaları, krom arka plakalık, krom ayna kapakları gibi detaylar bu aracın olmaz ise olmazları, vardığım kanı şu ki, bu araç sadece Dsport olarak alınır ise kendi üzerine dikkat toplar, diğer düz hali ile gerçekten sıradan bir duruşa sahip. Bu bahsettiğim detaylar ayrıca satın alınabiliyor ama emin olun çok fahiş fiyatlara yaparsınız bunları, halbuki Dsport olarak alınca sadece 3000TL fark veriyorsunuz ve bunu sırf jantlara saysanız, tüm diğer eklentileri beleşe aldınız demektir.
Şimdilik aklımda kalanlar bunlar, mümkün olursa bir de Dsport test etmek istiyorum, ona göre artık kararımı netleştiricem, evet bir MINI çakması olduğu doğru ama MINI sahibini kendine baktıracak bir araç özellikle Füme gövde ve metalik kırmızı tavanı ile başka bir kombinasyonla da almam
ahmetbaha-drs
17-06-2010, 19:07
DS3 çok ilginç bir tasarıma sahip cidden ama Megane ve C30'dan boyut olarak ufak..Bu tarz bir araçta Benim tercihim Megane Coupe olurdu açıkçası,ileride Renault'u satmak bence herzaman çok daha kolay olur..:)
ds3 kesınlıkle, yakıt konusunda zaten cok ıyı donanım da guzel
Ludacris
17-06-2010, 19:15
yeniyi bilmemde eski c30un göğüslük ne kadan çikin ya aynı at kelebek styla :) megane derim beyaz derim azda olsa bi ara 120ligine bindim çok güzeldi
megane derim bende, yol tutuşu tatmin eder :)
Arkadaşım bugün gidip DS3'ü test etti. İzlenimleri aşağıda
çok güzel açıklamış teşekkürler
belki o fark verilip o aksesuarlar taktırılır diye düşünüyorum çünkü dizel almamız gerekiyor inşallah oyledir satış konusunu düşünmüorm çok iddialı bi araç belki aynı yıl içinde satılırsa gider
volvoya bindiği zaman bizde 960 wardı zamanında sora ust modellerde wardı
insan olumsuzmuş gibi güvende hissediyor o his çok güzel marka veriyor o hissi
ama o his için o paralar ve o servis masrafı düşündürüyor
onun dışında konsol çok zel olmasada çeşitli kaplamalala kişiselleştirilebiliyor hoş
çok zor satılıyor malesef ilanları bakıorm hep sabit
megane evet keyifli rahat satılır ama o paralara satılmıyor malesef yuksekten alıp düşükten gidior
ama yoltutuş sedanı kadar bile olsa baka iyi motor çok uçmuyor ama baya iyi
ben şeklinden ve markadan dolayı volvo derim gerçekten farklı bi tasarımı var
Cimmeria
17-06-2010, 20:31
c30u olan bir arkadaşım vardı inanılmaz memnundu...
ben olsam bu3ü içinden anneminde kullanacağını düşünerek ve psikolojik olarak volvo güvenliğini tercih ederdim
Ahmet_28
17-06-2010, 21:02
walla o tuhaf tasarım belki tuhaf olduğu için hoşuma gitti sitesinde tavan döşemeleri gibi kişiselleştirme inkanıda war birde bu linki gordum
çok tatlı geldi
http://www.autoclub.com.tr/flashhaberresimler/923-2941-Citroen_DS3_Racing.aspx
tampondaki ledler ve haftasonu düz viteste cruze control keyfi yaşadım arkadaşımın c4 te kesn ondada wardır die düşünüorm
megane ı da çok beğeniorum 43-45 ctr
45-50meane
55 gibi de volvo tutuyo fiyatolarak
o link tatlı gelebilir tabi:) linkteki araç ds3 racing.sanırım tr ye gelmeyecek
c30 daki evet bildigin focus motoru + 10.000 km de bir bakim ilk bakım sonucu = 460 küsür
volvo nun servis anlayışının ve pahalı citroen devamlılık zayıflıgında seçmezdim
en iyi megane bence:)
orhansah
17-06-2010, 23:26
üçü arasında megane coupe bence.
Xenomorph
18-06-2010, 22:48
bir tabudur volvo servis parçaları pahalı diye... :D hayırlısı bakalım...
motor ford motoru bılınen kullanılan dizel makineleri...bakım parçaları fordla aynı...diskler balatalar hep benzer...
ama işte bir kanıdır gidiyor...servis masrafı falan diye korkmayın sadece vurursanız kazara yan sanayi tamponu kaputu vs olmadıgı ıcın orjınal parcalar yuzunden ınsanlar korkuyor bır sınyal 130 lıra oha falan dıye...hıc kımse sordumu acaba orjınal sınyal :)...
Ben Volvo Öneririm Bir Renault'a Bir Citroen'e Binmektense Volvoyu Tercih Ederim
citroen ds3 dizel , 1.6 120 hp likleri varmış fena ayrıca çift renk oluşu herşeyi ile güzel köprüde gördüm geçen şaşırttı beni beklenmedik bir tasarım...
hddsheriff
18-06-2010, 23:01
dizel 120 hp yok benzinli var o da 4 ileri otm.
citroeni aradım yağmur sensoru kararan farlar vs eklenmiyo muş
onun dışında dış aksesuarlar yani thp de std olarak gelen parçalar için fiyat istedim
içtede kararan ayna ve araç kiti için
çok külfetli olacaını solediler ama yinede fiyat listesi çıkarıcaklar bakalım 43 ten neye gelecek fiyatı
dış olarak dediğiniz gibi çok boş duruyo std dizeller
bide kararan ayna vs bence çok işe yarıyo
varsın farım yanmasın kendi yağmuruda ben kendim silim
ama dierleri bakalım nasıl olacak burdan bilgi veririm
Citroen ds3 tercih ederdim..
Ben yaklaşık 6 aydır Megane Coupe kullanıyorum. Genel olarak memnunum. 12.000 km yol yaptım şimdiye kadar.
Hayatımda ilk kez Renault aldım (hatta ailemize giren ilk Fransız ve dizel araba diyebilirim), ama çok binmiştim eski Megane'lere. Şunu diyebilirim ki tartışmasız bugüne kadar üretilmiş en iyi Megane kasası 3. nesildir. Ufak tefek problemler tabi ki çıkıyor ben özellikle ilk alanlardan olduğum için önemsiz problemler yaşadım, ama hiç bir zaman büyük problem çıkarmadı şimdiye kadar.
Aynı zamanda Civic kullanıcısıyım, Civic'e kıyasla Megane'den daha memnunum. Yol tutuş, frenaj, genel performans-sürüş/direksiyon hissiyatı, konsol kalitesi ve yakıt ekonomisi gibi konularda Megane çok üstte Civic'e kıyasla. Gerçi bu durum normal, biri 2006 diğeri 2009 çıkışlı araçlar, arada fark olması normal. Civic'i sadece şehir içi debriyajla uğraşmayayım ve azıcık dizel sesi duymayayım diye arada bir çıkartıyorum, Megane'den daha konforlu açık söylemek gerekirse (süspansiyon konforu ve benzinli araç olmasından ötürü ses konforu)..
C30 da güzel araç, düşünülebilinir tabi. Biraz ağır yalnız klasik volvo özelliği. İlk çıktığı zaman bende almak için çok heveslenmiştim ama kısmet Meganeymiş.
Citroen bir alt sınıfta kalıyor o yüzden kıyaslamıyorum, açıkçası okuldaki festivalde bakma-inceleme fırsatım oldu. Güzel hoş araç tasarım bakımından ama yine klasik Peugeot-Citroen grubunun parçaları kullanılıyor. elma vs. armut.
Yakıt ekonomisinden bahsedeyim, gazlarsam 950-1000, sakin kullanırsam 1100, 90-120 sürekli otobanda uzun yol gidersen 1200+ gidebiliyorsunuz. Sınıfının (1.5-1.6 kategorisi) en ekonomik motoru (en iyisi demiyorum). C30'daki Focus motoru performansa tabi ki daha yatkın ama daha savurgan.
Megane Coupe ile ilgili detaylı soru sormak isterseniz çekinmeyin, elimden geldiğince yanıtlarım. Aklıma gelen genel düşünceler bu yönde. C30 mu Megane Coupe'mi derseniz, açıkçası hangisi ucuzsa onu tercih edin derim. Ama bir alt sınıftaki aracı sırf biraz füturistik tasarımlı çift renk tavanlı vs.. diye aynı parayı vermezdim ben olsaydım o yüzden benim görüşüm Citroen'i elemek yönünde olur. :)
kuruş hesabı yada komple depo hesabı bilemiycem ama c30 sakın / gazlayarak karısık 6.6-6.7 lt/100km 18 jantlı bodykitli sunrof kıl yun en agır ve dolu modeli baska bir arkadasımda ise makyajlı kasa 17 jantlı modeli var body siz oda 6.6 yakıyo
8.000rpm
29-06-2010, 13:50
yeni c3 ün önde ayaklarımızı koyduğumuz zemini düz değil , yukarı doğru ciddi eğimli
ben rahatsız oldum
ds3 te de bu durum var mı bilmiyorum açıkçası
ama trafikte bikaç kere ds3 ile yanyana geldim , egzozundan güzel sesler çıkıyor keratanın :D
tamda bugün bi megane coupe gördüm çok hoşuma gitti..ama en yeninin bi eski kasası.
8.000rpm
29-06-2010, 14:55
eğer ki performans odağı aşırı değilse megane coupe dci cidden düşünülebilecek bir araç
6 ileri manuel + süper düşük tüketim , hele bir de çiplenirse gayet yeterli olur bence...
ama özellikle arkada oturanlar , eğimli tavan ve yan camların formu yüzünden hiç rahat olmayacaklardır
redbaron
29-06-2010, 15:55
ds3 u hic begenmedim en dolusuna 49 dediler oha dedim.ici cok dar digerlerine gore,kaliteli malzeme kullanmaya calismislar ama biyere koyup biryerden calmislar.benim baktigim carbonfiber gorunumlu konsolluydu ve ucuz stickerlar gibiydi ve hala utanmadan su pugda 307de fln kullanilan teybi koymuslar.mavi rengi harika duruyordu yanliz. ama dizelinin fiyatini bilmiyorum ucuk degilse bile ben almazdim cunku c30 ve megane daha iyi bir secenek.c30 kesinlikle en iyi secenek,en saglami ve marka prestiji fakat servis pahali ve 2.el piyasasi hala dusuk.bunlar senin icin sorun degilse c30 ama daha seri uretim birseyse megane coupe
ben de ds3 derim, tasarımından dolayı,
bu arada c30'daki motor bildiğin ford motoru, ford'daki motor da bildiğin citroen motoru :) peugeot-citroen(psa) yapıyor alayına satıyor, sadece versiyonları farklı, 90lık ve 110luk olarak :) dizeller içinde de kendini ispatlamış yıllardır kullanılan motorlar.
buarada meganı ve ds3 ü bilmiyorum ama c30 arkası gayet rahat geniş bacak bacak üstüne bile atılıyo :D + 2 koltuk 3.de sıgar ama sol koltugun sagı ve sag koltugun solunun birlestigi yere oturur :D kol dayamanın ındıgı yere :D
Eğer sadece bu 3 araç karşılaştırılacaksa sabahlara kadar megane 3 coupe diesel..
hep çok ilgi çekiyor hemde 1 depo ile ist içinde 1000 Km çok rahat gidiyor..
devil_berk22
29-06-2010, 22:01
megane cup dizel tercihim olurdu
onursumer
29-06-2010, 23:10
sanırım tercihim volvo olurdu ayrı bi seviyorum c30 u ;)
ama megane coupe de çok başarılı bence ;)
3 aracada ne bindim,ne kullandım ne de çevremde var, ama Megane Coupe tasarımı çok hoşuma gidiyor, oyum Megane'dan yana ;)
hddsheriff
30-06-2010, 00:01
megan hariç diğer 2 seçenekte satarken ciddi değer kayıpları yaşanacağını da göz önünde bulundur bence.
eğer ki performans odağı aşırı değilse megane coupe dci cidden düşünülebilecek bir araç
6 ileri manuel + süper düşük tüketim , hele bir de çiplenirse gayet yeterli olur bence...
ama özellikle arkada oturanlar , eğimli tavan ve yan camların formu yüzünden hiç rahat olmayacaklardır
+1 Arkası inanılmaz dar Meganenin.
Benden (1.86 cm) bi kişi daha arkaya oturması çok çok zor.
kuruş hesabı yada komple depo hesabı bilemiycem ama c30 sakın / gazlayarak karısık 6.6-6.7 lt/100km 18 jantlı bodykitli sunrof kıl yun en agır ve dolu modeli baska bir arkadasımda ise makyajlı kasa 17 jantlı modeli var body siz oda 6.6 yakıyo
Aynı kullanımla 5.8-6 litre yakıyor benim araç, fordun motoru daha savurgan bide volvo daha ağır focusa göre.
By_HaNNibaLL
30-06-2010, 00:44
Megane diyorum bende
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.