Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.4 is'ye 1.6ies emmesi ile turbo ?!!!
arkadaslar merhabalar yıne kafamı kurcalıyan bır ıkı soru oldu sımdı 1.4is ye 1.6ies emme manifoldunu takıp turbo yapsak normal 1.4is emmesıyle turbo yapılan bı aracla farkı olurmu en azından yaptıgımıza degermı bırde forumda ınceledımde herkes turboyu kapak acmadan yapmayı dusunuor bız eger yaparsak kapagada dalıcaz.. fakat kapak ıcınde hangı parcaları kullanıcaz hangı marka olucak bilgi sahıbı olan varsa paylasırsa sevınırım tesekurler :)
hıcmı bılgısı olan yok yav :)
Manifoltu değiştirmekteki amacınız ne? aşırı besleme yapıoyor olduktan sonra eğer çok çok iddialı bir iş yapılmayacaksa manifolt tasarımının pek bir önemi yok. Dolayısı ile değiştirmeyede gerek yok.
Kapağın içinden ne kastediyorsunuz anlamadım ama zaten kapakta yapabileceğiniz şeyler kısıtlı. Eğer motordan bahsediyorsak, 1.4 için ne parçalar vardır bilmiyorum ancak sürekli 1 bar basmak falan gibi bir fanteziniz yoksa motora girmeye gerekte yok.
Manifoltu değiştirmekteki amacınız ne? aşırı besleme yapıoyor olduktan sonra eğer çok çok iddialı bir iş yapılmayacaksa manifolt tasarımının pek bir önemi yok. Dolayısı ile değiştirmeyede gerek yok.
Kapağın içinden ne kastediyorsunuz anlamadım ama zaten kapakta yapabileceğiniz şeyler kısıtlı. Eğer motordan bahsediyorsak, 1.4 için ne parçalar vardır bilmiyorum ancak sürekli 1 bar basmak falan gibi bir fanteziniz yoksa motora girmeye gerekte yok.
kapak demısım ozur dılerım motoru acacak olursak ya 0.5 bar basmak gıbı bı dusuncemız varda yınede ıcınıde yapsak fena olmazmı :S
fikir var :)
1.4 is e ies emmeyle tabiki diğer 1.4lerin önüne geçersiniz daha keyifli olacaktır kapağa delta 272 / 260 ya da daha güzeli 272 /272 egzantirik takabilirsiniz ve subap yayı gerekebilir blok içinse internal var ama biraz pahalı crower kol üretiyo 1.4 için ama gereksiz pahalı onun yerine jdm d15b krank d16 eagle kol ycp vitara piston gibi bi kombinasyon yapabilirsin sürekli 1+ barda rahat yürürsün hacmin de artar stock motora yapacaksanız yine emme kullanın ondan daha önemlisi beyne bi karar verin
fikir var :)
1.4 is e ies emmeyle tabiki diğer 1.4lerin önüne geçersiniz daha keyifli olacaktır kapağa delta 272 / 260 ya da daha güzeli 272 /272 egzantirik takabilirsiniz ve subap yayı gerekebilir blok içinse internal var ama biraz pahalı crower kol üretiyo 1.4 için ama gereksiz pahalı onun yerine jdm d15b krank d16 eagle kol ycp vitara piston gibi bi kombinasyon yapabilirsin sürekli 1+ barda rahat yürürsün hacmin de artar stock motora yapacaksanız yine emme kullanın ondan daha önemlisi beyne bi karar verin
pekı beyın olarak ne önerirsiniz ? ya aslında daha onceden hıc dızel olsa bıle turbo araca bınmedık 4*4 luk orjınal bı sedan vti lara suan olsun paha biçilemio orjınal oglu orjınal bi sedan 1.4is buldum onu alıp bole yapma planım var.. hangı parcaları kullanmalıyım onuda bılmıorum bu yurt dısından gelen hazır kıtler var genelınınde fıyatı uygun .. onlarda oplabılır aslında...
önereceği bladerkın megasquart yada p28 bunlarıda yapmazsan turbo hiç yapma bızzat denedık 0,6 bardan sonra arıza yakıyo kısacası ıkısınden bırısını yapman lazım onun içinde bladerke başvurman lazım :)
SOMEONESPECIAL
19-07-2010, 08:12
D Serisi dedin mi ilk akla gelen nick bladerk :icon_tup:
1.6 al halil
abi ies de varda aklımızda 1.4isT gecmıyor dııl :)
o zaman blakderk bı pm atım bn :)
fsunnetci
19-07-2010, 08:27
bana sorarsan git Vtec al senin için daha hayırlı olur:o
Çok paran gider o işlerde benden söylemesi...:rolleyes:
arkadaş turbo yapmak istiyor, 1.4 e turbo daha ucuz ama vtec turbolasa malıyet ıkı katına çıkar şahsı duşuncem guzelbır yazılım doğru setupla 1.4 de çok zevklı bır makına olur
ya sımdıkı dusuncem turbo vti ıstesem hb almaya durumumda var ama hb de cok zor olur kullanıslı dııl gıbı ...
redlinemst
19-07-2010, 12:39
abi sen bencede bütçeni ortaya çıkar sonrada @Bladerk abimize başvur :icon_tup:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.