Orijinalini görmek için tıklayınız : 106 GTI devir takılı kalıyor
arkadaşlar yuksek hızla beton hız kesmelerın bırıne gırdıkten sonra km saatı ve devır saatı sacmaladı bırbırınden bagımsız yukseldı dustu hemen stop ettım calıstırdım 5000 6000 devırde calıstı heryerını kurcaladıktan sonra duzeldı.fakat bugun yıne aracımı calıstırdım buseferde 2000 devırlerde gazım sabıt kaldı o sekılde yuruttum gerı stop ettım suan normal bu konuda nereyı kontrol etmem gerektıgı hakkında bılgısı olan var mı?
bu arada ılk sorun 1 ay once oldu 1 aydır sorun yoktu
tamamen elektriksel olabilir.Sigorta kutusunu kontrol edin..
dragstar
18-10-2010, 23:14
banada zamanında k&n filtre yağını çok koyunca motor devri takılı kalmıştı sonra gaz kelebeğini temizleyince geçmişti
peki sorun sadece kadrandamı yoksa motor devrimi takılı kalıyor tam anlayamadım
kadran dogru gosterıyor yanı arabanın devırı 2000 lerde takıldı bu arada arabaın yagını degıstırdım 4 lıtrelık koyduk fakat olması gerekenden oldukca fazla gorunuyor neden anşayamadım.bırde sıgorta kutumda kalorıferın sıgortası sureklı olarak erıyor fakat atmıyor gırdıgı kısmıda erıtmıs suan onuda soktum ama bunun onunla alakası yoktur sanırım
dragstar
18-10-2010, 23:23
kadran dogru gosterıyor yanı arabanın devırı 2000 lerde takıldı bu arada arabaın yagını degıstırdım 4 lıtrelık koyduk fakat olması gerekenden oldukca fazla gorunuyor neden anşayamadım.bırde sıgorta kutumda kalorıferın sıgortası sureklı olarak erıyor fakat atmıyor gırdıgı kısmıda erıtmıs suan onuda soktum ama bunun onunla alakası yoktur sanırım
yorum yapamıycam bi elektrikçiye gösterin derim acil olarak
rolantı valfı ıse hemen degıstırırım sorunun onda oldugunu nasıl tespıt ederım bosuna yanlıs parcaları degıstırmeyelım.tesekkurler
dragstar
18-10-2010, 23:31
rolanti valfi max açık kaldığında 3600 devirde çalışıyor araba
yanı onunla ılgısı yok mudur
aliergun
19-10-2010, 00:20
Gaz kelebeğini kontrol ettiniz mi?
zaten araba 2000de takılı kalmıs soyledıgıne gore yuksek ıhtımal rolantı valfıdır onun dısında beton kasısten hızla gectıysen buyuk ıhtımal fuel cut off calısmıs olabılır o zaman kadran abuk sabuk hareketler yapıyordu sonra stop edıyordu arac benzın kestıgı ıcın ama yuzlerce sebep olabılır 106ların hastalıgı oldugu ıcın once rolantı valfı ıle baslayın derım varsa saglam araba ıle degısın denemek ıcın yada temızletın genelde sorun cozuluyor bu sekılde kolay gelsın
yardımlar ıcın tesekkurler herkeze kolay gelsın
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.