PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : CA20S - CA18DET Conversion?



apsimaty
24-11-2010, 14:15
Drift spec yapmak için Nissan Laurel Altima almıştım. Rengi siyahtı beyaz yapmayı düşünüyordum.Beyaz yapmak yerine sattım.Şimdi beyaz arıyorum.

Malumunuz bu araçta CA20S motor var. Karbüratörlü. 90hp. Bu motora ya değişmek yada buna birşeyler yapmak şart.

Opsiyon -1: SR20DE (Primera GT) swap

Bu motor fwd motor olduğundan uygulama çok zor olacak. Su girişleri ters olması, distribitörün motorun arkasına gelmesi, şanzıman için flanş gibi sorunlar olacak.

Opsiyon -2: SR20DET swap

Motor rwd olduğundan uygulama daha rahat olacak.Motor kulağı yapılacak ve şanzıman için flanş veya sr şanzımanı.

Opsiyon - 3: CA18DET Conversion

Blok değişmeyecek. Blok değişmeyince şanzıman ve kulak derdi olmayacak. Ve en güzel yanı da motor no derdi olmayacak. CA18 in blok, krank, kol ve piston hariç herşeyi kullanılacak. Ve motor CA20DET olacak.

Beni en çok düşündüren nokta ise araç karbüratörlü olduğu için elektronik bir altyapısı yok. Bu aracı ecu lu bir araca cevirebilir miyim? Bunun örnekleri var mı? Yabancı forumlarda CA20E yi DET e çeviren projeler buldum. CA20E enjeksiyonlu olduğundan ecusu da var bu bi avantaj. Karbüratörlüde bu mümkün mü sizce?

CA20S - CA20E Conversion yapımını gösteren bir video.

http://www.youtube.com/watch?v=OmdxSdWRL90

Ryhn
24-11-2010, 14:25
Mümkün tabikide. Emme ve enjektörleri SR yada CA dan alıp aftermarket bir ECU ile neden yapılmasın.

akbaba78
24-11-2010, 14:48
bence ca18det yapman en mantiklisi hic ugrastirmadan seni cufflarsin;)

apsimaty
24-11-2010, 14:57
Ben CA18DET in sistemiyle düşünmüştüm. Orjinal Enjeksiyon sistemi orjinal ecu gibi.

TaGo
24-11-2010, 15:00
eee tamam c18 internalı kullanıp, gene c18detin ecusunla iş yaparsınki. Sadece yakıt için piggy back bişi ile destekleme yaparsın.

apsimaty
24-11-2010, 15:09
Linkini verdiğim video da arkadaş karbüratörlüyü enjeksiyona çeviriyor. Açıkcası o video beni korkuttu. Adam bütün tesisatı değişiyor.

apsimaty
24-11-2010, 16:34
ECU işinin altından kalkamazsam. Yine DET kapak manifoltlar karbüratör ve turbo düşünüyorum. Bu işlemde de şöyle bi sorun var. DET ler Coil On Plug olduklarından Ateşleme için beyin gerekecek. Normal distribütörüde o kapakda kullanamıyoruz. Veya cop u bir şekilkde normal dist gibi kullanamazmıyız.