Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Clio RS için doğru filtre yeri?



mehmetRS
10-01-2011, 21:17
arkadaşlar merhaba,

Clio Rs için sizce hava filtresinin en dogru uzatılacak yerleştirilecek yeri neresidir?

kelebek çıkışından sonra farların arkasına kadar uzanan bir boru mu? yoksa kazan içine adapte edilmiş bir filtre ile kısa mesafe bir boru ve kazandan sonra yine far arkasından aşağılara bir yere kadar uzanan bir borumu?

yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

mehmetRS
10-01-2011, 21:24
cevap alamadım ama halen buradayım günceli :)

3rk4n
10-01-2011, 21:33
cevap alamadım ama halen buradayım günceli :)

tt nin cevap servisleri 8 dakikada çalışmayabilir ama rs ciler gelirler ukku borars alper hoca iyn ibo chiefladir abi vs gibi sıkı rs çiler var görünce yazarlar konuya cevap istersen sende pm atabilirsin.

mehmetRS
10-01-2011, 21:35
çok teşekkür ederim, şimdi pattadanak pm atmak olmaz belkide :) bekleyeyim iyisimi, sağolun

CLIORS
10-01-2011, 21:45
bu resimdekini uygula isini gorur

http://img3.imageshack.us/img3/8760/54765374.jpg (http://img3.imageshack.us/i/54765374.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

mehmetRS
10-01-2011, 21:48
bu resimdekini uygula isini gorur

http://img3.imageshack.us/img3/8760/54765374.jpg (http://img3.imageshack.us/i/54765374.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

bunun için aküyü arkaya aldırmak gerekli, fena fikir değil ama bendeki kazan birazcık sıkıntılı, yani orasından burasından haricten hava alabilecek durumlar var, komple kapalı bir düzen olmayacak gibi sanki

CLIORS
10-01-2011, 21:50
bu clio cup racerların orj filtre dizaynı.

CLIORS
10-01-2011, 21:51
atmosferik aracta daha da otesi zor zaten, maddi durumdan sorun yoksa ITG maxogen al isin sonu odur.

mehmetRS
10-01-2011, 21:54
maxogen itg modelinde de mantık aynı, kazan var, demekki bir kazan düzeneği şart, çok teşekkür ederim ilginize, elimdeki kazanı bir şekilde onarıp ona göre birşeyler yapmak lazım artık:)

Ferhat
10-01-2011, 21:57
Sisin arkasna ındır sısıde sok buz gbı hava dırek cıgere oooffff :D

mehmetRS
10-01-2011, 21:59
ciğeri üşütüp zature olmayalım sonra :D Ferhat kardeş, aslında orjinal kazanın içine bir tane k&n oturttum ben karalar karası bir düzenle, şu an sıkıntı yok gibi ama.. randımanım ne pozisyonda ondan emin değilim, alternatif fikirler genelde dogruya yönlendirir insanı :)

Ferhat
10-01-2011, 22:05
Ben 306da uygulamstm hatta kendım pımaş borularyla custom yapmstım tam sısın arkasna dgru :D Tatmın edıcı bı sonuc almıstım tabı guzel bı kıtle falan daha ıı sonuc alınır suphesız..Malıyet acısından cok uygun oluo ama :D Aynı sekıl bı arkadsımda rs ye uygulamstı sonuctan memnundu..Fıkırler bızden karar senın kardeşim.. :)

mehmetRS
10-01-2011, 22:10
eyvallah çok teşekkür ederim :) pimaş boruyu çook önceleri 1.6 16V 'mde denemiştim fakat bir süre sonra şekli bozuluyor kelepce yerlerinden ve bırakmıştı kendini, hatta şaşırtıcı bir yerde farketmiştim, eskihisardan feribota binmiştik.. bagajdaki diğer hortumlarla söküp dalmıştım filtre tertibatına:) nişanlıydım o zaman sağolsun yardım etti o da insanların bize hayretler içerisinde bakışları arasında :)

iynn-RS
10-01-2011, 22:15
en dogrusu bunlardır dıyemem.herkesın yaptıgı kendıne gore en dogrusu sonucta.
oncelıkle kışın ne yaparsan yap ahım sahım bı degısıklık olmuyor.

akü normal yerındeyken kışın en ıyısı orjınal kazana kutu ıcı fılıtre.

yazın ıse sıs farının arkasına kadar ındırmende fayda var.
bende aku varken su sekılde bı sıstem vardı
http://img197.imageshack.us/img197/1811/spa0426.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/1643/img2125nd.jpg


akü bagaja aldıktan sonra su sekılde bısey yaptım.

http://img404.imageshack.us/img404/8205/grnt0592.jpg
http://img338.imageshack.us/img338/7980/grnt0593.jpg


tabı kısın bu sekılde kullanmak sıkıntılı oluyo.yagmur camur vs.
su an kendı yaptıgım carbon fıber airbox ı kullanıyorum.

http://img14.imageshack.us/img14/2891/img3696n.jpg
http://img146.imageshack.us/img146/5010/img3705h.jpg

son ıkı sıstemdekı performans aynı.

mehmetRS
10-01-2011, 22:20
maksimum performansıda bu son iki sistemde aldınız sanırım iynn? carbon airbox olayı cok hosuma gitti gerçekten, bende k&n var filtre, mantar gibi değil normal konik yapıda olanlardan ve şu an kazanın içinde, orjinal kazanın ağzını genişletip soktum içine direk, oradnada kelebeğe geliyor boruyla fakat bu far arkası olayı baya hoşuma gitti ve gerçekten mantıklıda, ama yolun başı aküyü oradan kaldırmaktan geçiyor temiz bir iş çıkartmak için

mehmetRS
10-01-2011, 22:24
çok teşekkür ederim fikir yardımlarınız için

iynn-RS
10-01-2011, 22:28
maksimum performansıda bu son iki sistemde aldınız sanırım iynn? carbon airbox olayı cok hosuma gitti gerçekten, bende k&n var filtre, mantar gibi değil normal konik yapıda olanlardan ve şu an kazanın içinde, orjinal kazanın ağzını genişletip soktum içine direk, oradnada kelebeğe geliyor boruyla fakat bu far arkası olayı baya hoşuma gitti ve gerçekten mantıklıda, ama yolun başı aküyü oradan kaldırmaktan geçiyor temiz bir iş çıkartmak için


valla ne yalan soleyım ben bu aku ısınden bısey anlamadım:)

akuyu arkaya aldım,carbon kutu yaptım daha dogru duzgun deneyemeden askere gıttım.

ıkı sıstemıde denedım rollıngte ıksınde de aynı sonucu aldım.
yagmur camur derdı olmadıgı ıcın kutuyu taktım en son.
ama yazın kutuyu kesın sokerım.

aku varkenkı halıyle 3 tane 90 derce dırsek kullanmam gerekıyordu.akuyu sokunce 2 adet 45 derece dırsek kullanıyorum.

nekadar az dırsek olursa o kadar ıyı olurmuş:)

mehmetRS
10-01-2011, 22:29
aslında hazır konu açılmışken bahsedeyim, aracımda kendi imkanlarımla yaptığım manifoldların düzeltilmesi olayı var; 45 mm den 49mm e kadar genişleterek düzelttim gireni çıkanı hepsini sadece motor blogu üzerindeki yerleri ellemedim, zaten beceremezdim muhtemelende :) wimmer yazılım var ve 60lık boru ile kücük bir orta susturucu var, fakat egzostumun girişi 51mm.. bunu her halukarda 60' a cıkarmak gerekecek sanırım, bu hususta önereceğiniz başka durumlar olabilir mi?

mehmetRS
10-01-2011, 22:30
valla ne yalan soleyım ben bu aku ısınden bısey anlamadım:)

akuyu arkaya aldım,carbon kutu yaptım daha dogru duzgun deneyemeden askere gıttım.

ıkı sıstemıde denedım rollıngte ıksınde de aynı sonucu aldım.
yagmur camur derdı olmadıgı ıcın kutuyu taktım en son.
ama yazın kutuyu kesın sokerım.

aku varkenkı halıyle 3 tane 90 derce dırsek kullanmam gerekıyordu.akuyu sokunce 2 adet 45 derece dırsek kullanıyorum.

nekadar az dırsek olursa o kadar ıyı olurmuş:)

aküyü söktürüp dümdüz olabildiği kadar bir boruyla devam o zaman :)

iynn-RS
10-01-2011, 22:36
aslında hazır konu açılmışken bahsedeyim, aracımda kendi imkanlarımla yaptığım manifoldların düzeltilmesi olayı var; 45 mm den 49mm e kadar genişleterek düzelttim gireni çıkanı hepsini sadece motor blogu üzerindeki yerleri ellemedim, zaten beceremezdim muhtemelende :) wimmer yazılım var ve 60lık boru ile kücük bir orta susturucu var, fakat egzostumun girişi 51mm.. bunu her halukarda 60' a cıkarmak gerekecek sanırım, bu hususta önereceğiniz başka durumlar olabilir mi?


aküyü söktürüp dümdüz olabildiği kadar bir boruyla devam o zaman :)

egzozu 60 lık duz boru yap hıc bekleme.

manıfoltu duzgun ısledıysen guzel verım alabılırsın.

fılıtre borusuda ne kadar duz olursa o kadar ıyı.zaten clıo cupta bosuna yapmamıslardır adamlar o sıstemı:)

mehmetRS
10-01-2011, 22:37
orta susturucuda ses ve zırıltı problemi olsa bile iptal edilmeli yani? :)

iynn-RS
10-01-2011, 22:42
orta susturucuda ses ve zırıltı problemi olsa bile iptal edilmeli yani? :)

valla aracı kullanım amacına gore degısır tabı.
gundelık kulllanıyosan basını agrıtır.

ben rollden rolle bıde pazarları kullanıyorum.sesı ozledıgım ıcın sorun olmuyo:)
ama ard arda 2 gunden sonra bayıyo:)

performans ıcın kesın gereklı ama.egzoz kaderı rs ın.

mehmetRS
10-01-2011, 22:44
zırıltıyı tek bir şekilde engelleyebildik, içinde hafif bir boğumu olan kısa ve direk geçişi olan bir orta susturucu ile, düz bir orta susturucu taktığımızda zırıltı fena bir şekilde devam etti cünkü yüksek devirlerde, gündelikte kullanıyorum aracı fakat bu bogum bana iki boy kaybettirecekse bence boğumdan ödün verilebilir :)

iynn-RS
10-01-2011, 22:47
zırıltıyı tek bir şekilde engelleyebildik, içinde hafif bir boğumu olan kısa ve direk geçişi olan bir orta susturucu ile, düz bir orta susturucu taktığımızda zırıltı fena bir şekilde devam etti cünkü yüksek devirlerde, gündelikte kullanıyorum aracı fakat bu bogum bana iki boy kaybettirecekse bence boğumdan ödün verilebilir :)

orta susturucuyu bılmemde egzoz boruların orjınalse 60 lık duzle 2 boy kesın alırsın.

mehmetRS
10-01-2011, 22:48
hafta sonu işe koyuluyorum :) çok teşekkür ederim yardımlar için iynn, gelişmeleride aynen paylaşacağım, şimdi gidip geberip yatayım, yoksa sabah başhekimle hastane içinde bir rolling yapmak zorunda kalacaz :D iyi geceler herkese

Sportline
10-01-2011, 22:49
Ben filtre olarak kendi kutusunu kullandım uzun süre iyiydi bence şimdi farklı bişey var bakalım faydalı olucakmı görücez... kendi kutusunu kullanıcak olan varsa kutu içi filtre var elimde düşünen olursa ; Renault Modifikasyon Hava Filtresi 75 TL (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araci-clio-rs-k-n-kutu-ici-filtre-33151162/detay)

mehmetRS
10-01-2011, 22:51
Ben filtre olarak kendi kutusunu kullandım uzun süre iyiydi bence şimdi farklı bişey var bakalım faydalı olucakmı görücez... kendi kutusunu kullanıcak olan varsa kutu içi filtre var elimde düşünen olursa ; Renault Modifikasyon Hava Filtresi 75 TL (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araci-clio-rs-k-n-kutu-ici-filtre-33151162/detay)

kutuyu mındar etmeden görseydim alabilirdim ama artık çok geç:) kutunun ağzını 70 mm'e genişlettim:) k&n koni filtre bağlı ucunada :D

can_ksk
12-01-2011, 20:31
Ben filtre olarak kendi kutusunu kullandım uzun süre iyiydi bence şimdi farklı bişey var bakalım faydalı olucakmı görücez... kendi kutusunu kullanıcak olan varsa kutu içi filtre var elimde düşünen olursa ; Renault Modifikasyon Hava Filtresi 75 TL (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araci-clio-rs-k-n-kutu-ici-filtre-33151162/detay)

63mm komple boru orta susturucu olmadan yaptırsak sonuna da silencerlı otto tarzı bişeyler koysak 60lık sıkıntı olur mu?Bir de b filtrenin kodu nedir boyutları standart mıdır acaba?orjinal headerı değiştirmeye gerek var mı sizce?

Sportline
13-01-2011, 01:54
63mm komple boru orta susturucu olmadan yaptırsak sonuna da silencerlı otto tarzı bişeyler koysak 60lık sıkıntı olur mu?Bir de b filtrenin kodu nedir boyutları standart mıdır acaba?orjinal headerı değiştirmeye gerek var mı sizce?

63mm güzel olur otto kullanmadım hiç ama 60 girişde uygun... headers için tek seçenek 182 nin ki zaten, bende düşünüyorum forumdan da takan rs ci abilerimiz daha net bilgi verir... filtre kutu içi; E-9131 - K&N Replacement Filters, Replacement Air Filter (http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=E-9131)

ukku
13-01-2011, 02:21
komple 63 boru, ortada rahat akışlı 63lük bi orta susturucu susturucu, sonda da free-flow 63 son sustruucu egzantriksiz-sıkıştırmasız RS için en iyi sonucu verir..
filtre ise, aküyü bagaja alabiliyorsanız; 45 derece silikon dirsek, fara doğru dümdüz boru ve borunun ortasına bir yere karbon airbox güzel olur.. simota ya da ibo's custom made iş görür :) farı delebiliyorsanız daha da güzel olur, delemiyorsanız farın alt ayaklarını kesebilirsiniz ordan da hava geliyor..
aküyü bagaja almazsanız filtreyi direkt farın arkasına kadar uzatın, boru çapı min. 76 mm olsun..
hangi sistemi kullanırsanız kullanın mutlaka bi izolasyon süngeri ile izole etmenizi tavsiye ederim.. bauhaus, koçtaş gibi yapımarketlerden 5-10 liralık çözüm, iat 'de belirgin fark yaratıyor.
esas amaç havayı minimum kırılma ve minimum ısınma ile gaz kelebeğine taşımak..
bu arada alakası yok ama emme manifoldunu işlediğinizi söylemişsiniz, gaz kelebeğini de işlerseniz daha da güzel olur.. yapılmış örneklerini resimli paylaşmıştık, kullanan RS'ler de gayet memnunlar..

ukku
13-01-2011, 02:26
Bu arada bilinenin aksine orijinal filtre sistemi de gayet başarılı...
Orijinal kutuyu da olduğu yerde bırakıp, borularını genişletip, boruları güzel konumlandırıp içine de kutu içi ITG koyarsanız o da gayet iyi..
Hatta aküyü arkaya alıp düz silikon + orj kutu, içine de ITG, yine iyi bi borulandırma yaptığımız bi RS oldu, o da çok memnun..

mehmetRS
16-01-2011, 13:09
Bu arada bilinenin aksine orijinal filtre sistemi de gayet başarılı...
Orijinal kutuyu da olduğu yerde bırakıp, borularını genişletip, boruları güzel konumlandırıp içine de kutu içi ITG koyarsanız o da gayet iyi..
Hatta aküyü arkaya alıp düz silikon + orj kutu, içine de ITG, yine iyi bi borulandırma yaptığımız bi RS oldu, o da çok memnun..

şu an bendeki sistem, orjinal kazanının girişini genişlettim 70mm'e.. artısı yada eksisi olabilir tabi, ölçerek yapmadım fakat aküyü arkaya aldırıp onu direk farın arkasına koymak cok güzel bir fikir. iş aküyü aldırmaya kaldı sadece, yağmur olmasaydı bu gün ilgilenecektim onunla , aile dostu pazarlarıda iş yapan ustamla :D

ukku
16-01-2011, 13:35
şu an bendeki sistem, orjinal kazanının girişini genişlettim 70mm'e.. artısı yada eksisi olabilir tabi, ölçerek yapmadım fakat aküyü arkaya aldırıp onu direk farın arkasına koymak cok güzel bir fikir. iş aküyü aldırmaya kaldı sadece, yağmur olmasaydı bu gün ilgilenecektim onunla , aile dostu pazarlarıda iş yapan ustamla :D

sadece girişi değil, 2 tane borusunu da 60mm'ye genişletebilirsin :)
aküyü arkaya alırsan ecu'nun bağlı olduğu plakayı yatırıp ya da resimdeki gibi taşıyıp kutuyu dümdüz kelebeğin karşısına koyarsan daha da güzel olacaktır..


http://img688.imageshack.us/img688/2811/dsc0371cz.jpg

mehmetRS
16-01-2011, 13:48
sadece girişi değil, 2 tane borusunu da 60mm'ye genişletebilirsin :)
aküyü arkaya alırsan ecu'nun bağlı olduğu plakayı yatırıp ya da resimdeki gibi taşıyıp kutuyu dümdüz kelebeğin karşısına koyarsan daha da güzel olacaktır..


http://img688.imageshack.us/img688/2811/dsc0371cz.jpg

işte bu gerçekten muthiş birşey:) yarın malzemeleri alıp uygulamaya geçeceğim, salı nöbetim var, çarşamba biraz erken cıkarım hastaneden ve aküyü arkaya aldırırım, sonrada montaj, ve fotografları paylaşırım burada :)

ukku
16-01-2011, 13:53
işte bu gerçekten muthiş birşey:) yarın malzemeleri alıp uygulamaya geçeceğim, salı nöbetim var, çarşamba biraz erken cıkarım hastaneden ve aküyü arkaya aldırırım, sonrada montaj, ve fotografları paylaşırım burada :)

Şimdiden kolay gelsin :)
Regülatörü de aynı ana denk getirirseniz iş bi kereden çıkmış olur :)

mehmetRS
16-01-2011, 13:57
3,5 bar şart değil mi, regülatör terimine bir haftadan beri mütabıkım açıkcası.. yani bir yerden satın almam gerekecek, önereceğiniz bir yer yada marka varmıdır?

ukku
16-01-2011, 14:03
3,5 bar şart değil mi, regülatör terimine bir haftadan beri mütabıkım açıkcası.. yani bir yerden satın almam gerekecek, önereceğiniz bir yer yada marka varmıdır?

bosch kataloguna baktım da, regülatör 3 bar gözüküyor,
servisten almanız gerekecek..

ukku
16-01-2011, 14:06
ya da şöyle yapalım,
ben bi RS'in üzerinden bakayım da emin olayım 3.5 olduğuna,
3.5 gibi hatırlıyorum ancak bosch katalog 3 diyor

mehmetRS
16-01-2011, 14:11
yani bir kaç rs kullanan arkadaş orjinalinin 3 bar oldugunu söylemişti, bu yüzden kafama takılıyor ve sormaya devam ediyorum :)

ukku
16-01-2011, 14:19
yani bir kaç rs kullanan arkadaş orjinalinin 3 bar oldugunu söylemişti, bu yüzden kafama takılıyor ve sormaya devam ediyorum :)

3.5 bar gibi kalmış aklımda, hatta cliosport.net deki birkaç topic de beni doğruluyor, ama yine de bakıp emin olayım öyle hareket edelim..

mehmetRS
16-01-2011, 14:32
o halde bir yerden 3,5 bar bulmalıyım :) cliosporta bende baktımda.. satanda yok orada ama sanırım :D

Cliosportve
24-02-2011, 16:46
Clio Rs lere Orjinal olarak 9 RS tede gördüğüm 3 bar takılıdır. Bosch veya weber sorun değil :D

can_ksk
27-02-2011, 16:47
standart filte sisteminde filtreye giden borunun üzerinde ufak bir çıkış daha var ve bir sensore gidiyor,düz boru takıldığında cai kitte,bu giriş noluyor?

GokhanRS
27-02-2011, 16:57
benim araç turbo olmasına rağmen bende aküyü bagaja aldım sanada tavsiye ederim. kaput altında yer açılması çok güzel bişey. faydasını hep göreceksin oraya bişeyler yapmak istediğinde. 100 lira bir masrafın oluyor kaliteli kablo ve elektrik işçiliği olarak. aküyü bagaja sabitlemek için aparatlarda mevcut.

ukku
27-02-2011, 17:08
Clio Rs lere Orjinal olarak 9 RS tede gördüğüm 3 bar takılıdır. Bosch veya weber sorun değil :D

Regülatör işi çözüldü zaten :icon_tup: Dediğin gibi regülatör regülatördür.. Hatta yerli olsun milletim kazansın :D


standart filte sisteminde filtreye giden borunun üzerinde ufak bir çıkış daha var ve bir sensore gidiyor,düz boru takıldığında cai kitte,bu giriş noluyor?

O boru rölanti valfine gidiyor, ufak bir filtre alıp (krank filtresi diye geçer) o borunun ucuna takarsanız hayatınıza sorunsuz devam edersiniz.. Filtre takılmazsa rölanti valfi her tür havayı çekebileceğinden ömrü kısalır.

can_ksk
27-02-2011, 17:17
Krank filtresi takınca kafam rahat olacak o zmn güzelmiş,aküyü arkaya almak aslında benim için kolay artı kablosuna bir konnektör ile ek yaparak bagaja alabilirve şaseyi de en yakın kemer tokasından alabilirim.Tabi aküyü güzelcene sabitlemek lazım.

GokhanRS
27-02-2011, 17:22
evet tek kabloyla arkaya alırsın. eksiyide şaseye verirsin tamamdır.

PPR engineering
27-02-2011, 17:25
mehmet bizim utkuyla yaptığımız bir filtre kiti var.onun fotoğrafı olsa eklerdik çok çok iyidi filteriyide uzatmıyosun sağa sola..

mehmetRS
17-03-2011, 00:13
merak ettim abi ya..

Cliosportve
17-03-2011, 09:01
Bende finalde Aküyü bagaja alanlardanım
Kafam kuşlar gibi rahat
Kelebeğin dış çapı 71-72 mm dir
Ben 76mm lik boru kullandım borunun çevresinide sargıladım gram sıcak hava çekişi yok artık :D
Çok memnunum

mehmetRS
18-03-2011, 01:05
ya o boruya napılırsa yapılsın, düşük süratte sıcak havadan etkilenmemesi gibi bir durum yok.. ben zamanında gemi bacalarında kullanılan 1200 dereceye mukavemeti olan elyaf alıp sarmıştım 1.6 zamanında.. bir ikitelli yaptım geldim.. söktüm hemen, borunun içine elimi soktum biraz girdiği kadarıyla.. öyle pekde tatmin edici bir sogukluk yoktu hani.. diyeceksiniz hava gecerken soğuyordur felan ama, ben tamamen o buz gibi havanın içeri girdiğine asla inanmayan tayfadanım artık :)))

can_ksk
24-09-2011, 21:49
bu topicteki postumu yazalı epey oldu ama filtre işini anca yapabildim,kullandığım boru esnek boru ve iç çeperi dümdüz(tırtıklı değil),en az kıvrımla farın arkasına almaya çalıştım.Müsait olunca boruyu ve filtreyi yalıtım malz. ile ısıdan biraz daha uzaklaştırmaya çalışacağım...

Sizce nasıl olmuş,iş yapar mı orjinali daha mı iyi?



ImageShack® - Online Photo and Video Hosting (http://imageshack.us/photo/my-images/190/rsfiltre.jpg/)
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting (http://imageshack.us/photo/my-images/43/rsfiltre2.jpg/)

CLIORS
25-09-2011, 10:44
yer guzel, sistem guzel, boru facia

mehmetRS
25-09-2011, 13:46
oraya 45 derecelik dirsekle eğim alan ve gerisi dümdüz bir boru koyun, düz olsun, körüklü olmasın, metal olabilir silikon destekli şu kalın siyahlardan olabilir ama körüklü olmasın ne olur

can_ksk
25-09-2011, 13:52
Borunun içinin fotosunu çekseydim keşke,içi dümdüz yani pimaş borunun içi nasıl düz ise bununda öyle,dışı körüklü sadece.Gecici olarak böyle yaptım daha sonra farklı uygulama yapacağım.

iynn-RS
25-09-2011, 22:17
borunun içi pürüzsüzse görüntüsü dışında bence gayet güzel olmuş:)



yer guzel, sistem guzel, boru facia

boruda begenmedıgın kısım nedır alper abı acıklayabılırmısın?
bana mantıklı geldı ama kaçırdıgım bır noktamı var benım?


oraya 45 derecelik dirsekle eğim alan ve gerisi dümdüz bir boru koyun, düz olsun, körüklü olmasın, metal olabilir silikon destekli şu kalın siyahlardan olabilir ama körüklü olmasın ne olur

45 derecede olsa anı kıvrımlar hava akısına dırenc gostermezmı.

eger ıcı soyledıgı gıbı puruzsuzse hıc dırsek kullanmadıgı ıcın bu sekılde hava akısı daha ıyı olur gıbı geldı bana.

emre_
25-09-2011, 22:29
bu boru ne borusu içi pürüzsüz düz iise benimde ihtiyacım var böyle bir boruya gayet mnatıklı olmuş bencede

CLIORS
25-09-2011, 22:57
borunun içi pürüzsüzse görüntüsü dışında bence gayet güzel olmuş:)




boruda begenmedıgın kısım nedır alper abı acıklayabılırmısın?
bana mantıklı geldı ama kaçırdıgım bır noktamı var benım?



45 derecede olsa anı kıvrımlar hava akısına dırenc gostermezmı.

eger ıcı soyledıgı gıbı puruzsuzse hıc dırsek kullanmadıgı ıcın bu sekılde hava akısı daha ıyı olur gıbı geldı bana.

ibo boru gereğinden uzun, direk duz boru ile cup stili en guzeli.

can_ksk
29-09-2011, 20:30
bu boru ne borusu içi pürüzsüz düz iise benimde ihtiyacım var böyle bir boruya gayet mnatıklı olmuş bencede

borunun üzerinde "water hose" yazıyor:D

mechanic
29-09-2011, 22:18
sıcak hava almasın, mesafe kısa olsun her yol olur...

mechanic
20-10-2011, 00:22
bu olmuş mu şimdi
http://img846.imageshack.us/img846/8506/73697447.jpg
http://img534.imageshack.us/img534/78/84183517.jpg

Patisever
21-11-2011, 21:44
öncelikle saygılar bence filtreyi oraya uzatmak yerine kaput üstüne subarulardakı hava kanalı açıp filtre ağzınıda açık kanala yakın koymal mantıklı gibime geliyor gelen soguk hava direk filtreye ordan cigere sıcak havalarda bile arac yürürken hava yaratır içeriye diye düşünüyorum saygılar herkese

mechanic
23-11-2011, 15:22
öncelikle saygılar bence filtreyi oraya uzatmak yerine kaput üstüne subarulardakı hava kanalı açıp filtre ağzınıda açık kanala yakın koymal mantıklı gibime geliyor gelen soguk hava direk filtreye ordan cigere sıcak havalarda bile arac yürürken hava yaratır içeriye diye düşünüyorum saygılar herkese

yok o dediğini yapmam da ben, resimdekini de zaten 1 hafta kullandım tam da havalar soğudu çıkardım geri... yağmur felan sakata gelebilirsin...