PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : vtec 2 bilgiiiiiii...............



GRKN
22-10-2011, 21:14
arkadaslar vtec 2 lerde de ek lardakı gıbı japon & anadolu montaj durumuu söz konusumuuuu ?

DENON
22-10-2011, 21:18
evet söz konusu

japon motajlarda marşpiyel yoktur, koltuk döşemeleri siyahtır, dış kapı kolları sıyahtır, kapı iç döşemeleri siyahtır ve motor kodları d16w7 dir

yerli montajlarda

döşemelerde iki secenek vardır krem rengı ve grı, kapı kolları gövde rengıdır, marşpiyel vardır ve motor kodu d16v1 dir

d16y4
22-10-2011, 21:22
evet söz konusu

japon motajlarda marşpiyel yoktur, koltuk döşemeleri siyahtır, dış kapı kolları sıyahtır, kapı iç döşemeleri siyahtır ve motor kodları d16w7 dir

yerli montajlarda

döşemelerde iki secenek vardır krem rengı ve grı, kapı kolları gövde rengıdır, marşpiyel vardır ve motor kodu d16v1 dir

yerli montajlara hep kötü gözle bakarız alakası varmı sence ?

DENON
22-10-2011, 21:25
yerli montajlara hep kötü gözle bakarız alakası varmı sence ?
bence japon montajlara kötü gözle bakın , en cok tercıh edılen yerli montaj ve manuel olanlardır

GRKN
22-10-2011, 21:25
pekıı sayı durumuu nasıl suanda pıyasada bulunan vtec 2 lerın yuzde durumu hakkında bılgnız varmı......

DENON
22-10-2011, 21:28
japon montajlar yerlıye göre daha az

vtı gıbı net sayısını bılmıyorum ama vtı lar mesela tr ye girişi 802 tane :D

joker
22-10-2011, 21:30
Cogu yerli montaj diye biliyorum 2,5 yil bindim gayeet keyifli bir arac kronik ufak tefek sorunlari var getci araci nekadar kurcalayicaginlada alakali :)

GRKN
22-10-2011, 21:31
kardesm pekı vtec 2 aalırken oncelıkle japon arayalıımmıı herhangı bılındık kronık bı sıkntısı varmıı yerlı veya japonlarnn ...

Son olarakda japon veya yerlı ayırmadan vtec 2 alırken es ls ayrımını kastedmıorum tabı ama genel dıkkat edılmesı gereken herhangı bırsey varmı......

DENON
22-10-2011, 21:35
kardesm pekı vtec 2 aalırken oncelıkle japon arayalıımmıı herhangı bılındık kronık bı sıkntısı varmıı yerlı veya japonlarnn ...

Son olarakda japon veya yerlı ayırmadan vtec 2 alırken es ls ayrımını kastedmıorum tabı ama genel dıkkat edılmesı gereken herhangı bırsey varmı......özellikle yerli arayın derım kardeşim , zaten aramanızada gerek yok yerlı japondan fazla, kronık rahatsızlıklar

1-kapı içlerinden ses gelir
2- direksiyon kutusundan gıcırtı gelır yaglanıyor gıcırdamıyor
3-ufak dokunuşlarla cok can yakar :D

despe
22-10-2011, 21:38
japon almanın hiçbir getirisi yok aksine üzerine masraf yaparsın :D

marşpiyel yoktur, ve kapı kolları siyahtır, bunlara sonradan yaptırmak masraf demek.

GRKN
22-10-2011, 21:39
özellikle yerli arayın derım kardeşim , zaten aramanızada gerek yok yerlı japondan fazla, kronık rahatsızlıklar

1-kapı içlerinden ses gelir
2- direksiyon kutusundan gıcırtı gelır yaglanıyor gıcırdamıyor
3-ufak dokunuşlarla cok can yakar :D




yardımın ıcın tesekurlr kardessmm gonul rahatlıyla bı anadoluu aramaya devm edıorumm .........:)

SONE-R
22-10-2011, 21:40
japon üretim LS nin tek artısı yerli LS'de olmayan ayna ısıtmasıdır..

GRKN
22-10-2011, 21:42
pekı es 7 vtec 2 lerın kasa kodumudurr......

DENON
22-10-2011, 21:43
evet öyledir kardeşim

SONE-R
22-10-2011, 21:45
iyi bir modifiye ile 140 hp leri görürsün.. bir çok parçası mevcuttur..

hakzer
22-10-2011, 21:46
pekıı sayı durumuu nasıl suanda pıyasada bulunan vtec 2 lerın yuzde durumu hakkında bılgnız varmı......

Zamanında Türkiye fabrikasında sel yüzünden çok araç tahrip olduğu için Japonya'dan ls kasalar getirdiklerini hatırlıyorum. Gazetelerde falan resimleri yayınlanmıştı. Bu dönemdeki talebi karşılamak için çok az miktarda geldi diye biliyorum.

Ben ilk sahibiyim ve aracım 2005 model 98000 km de rutin bakım dışında hiçbir şey değişmedi(aküsü dahil) tek sorun koltuk kızağındaki gıcırtı. Döşemecim es lerin çoğundaki kronik sorun diyor ama bence Japonlar kendi popolarına göre yapmışlar koltukları adamlar benim gibi 100-110 kilo insanları düşünmemiş:D

GRKN
22-10-2011, 21:46
iyi bir modifiye ile 140 hp leri görürsün.. bir çok parçası mevcuttur..



kısaca bahseddermısın kardessmm..............

GRKN
22-10-2011, 21:48
Zamanında Türkiye fabrikasında sel yüzünden çok araç tahrip olduğu için Japonya'dan ls kasalar getirdiklerini hatırlıyorum. Gazetelerde falan resimleri yayınlanmıştı. Bu dönemdeki talebi karşılamak için çok az miktarda geldi diye biliyorum.

Ben ilk sahibiyim ve aracım 2005 model 98000 km de rutin bakım dışında hiçbir şey değişmedi(aküsü dahil) tek sorun koltuk kızağındaki gıcırtı. Döşemecim es lerin çoğundaki kronik sorun diyor ama bence Japonlar kendi popolarına göre yapmışlar koltukları adamlar benim gibi 100-110 kilo insanları düşünmemiş:D


ek dan sonra kaporta olarakk bana bıraz zayıfmıs gıbı ggelıorr kullanıcı sı olarkkkk nasıl sızce...

SONE-R
22-10-2011, 21:50
4-2-1 DC race header arabanın kaderini değiştiriyor. çünkü orjinal manifoldun boruları çük gibi çok küçük çaplı. filtre egzoz hıdırla 20 hp nin üzerinde güç alınıyor. crower'ın stage 1 egzantriği, usa'daki 1.7 civicin Ecu'sü, exedy'nin hafif volanı, CR'si yüksek piston, çapları büyük sübaplar, iES'in emmesi... var oğlu var..

GRKN
22-10-2011, 21:53
4-2-1 DC race header arabanın kaderini değiştiriyor. çünkü orjinal manifoldun boruları çük gibi çok küçük çaplı. filtre egzoz hıdırla 20 hp nin üzerinde güç alınıyor. crower'ın stage 1 egzantriği, usa'daki 1.7 civicin Ecu'sü, exedy'nin hafif volanı, CR'si yüksek piston, çapları büyük sübaplar, iES'in emmesi... var oğlu var..

fıltre hıdr son susturucu tatmın edr dıe dusunuorumm ....................

:)

SONE-R
22-10-2011, 21:56
fıltre hıdr son susturucu tatmın edr dıe dusunuorumm ....................

:)

hıdırı mutlaka DC race al.. ;) valla bende 2006 LS vardı.. sattığıma pişman olduğum arabalardan biridir...

GRKN
22-10-2011, 21:58
hıdırı mutlaka DC race al.. ;) valla bende 2006 LS vardı.. sattığıma pişman olduğum arabalardan biridir...



tork durumu nasllll bu araclardaaa............................

Frank
22-10-2011, 22:02
4-2-1 DC race header arabanın kaderini değiştiriyor. çünkü orjinal manifoldun boruları çük gibi çok küçük çaplı. filtre egzoz hıdırla 20 hp nin üzerinde güç alınıyor. crower'ın stage 1 egzantriği, usa'daki 1.7 civicin Ecu'sü, exedy'nin hafif volanı, CR'si yüksek piston, çapları büyük sübaplar, iES'in emmesi... var oğlu var..

Filtre headers egsozla 20 hp çok iyimser bi güç değil mi ?

SONE-R
22-10-2011, 22:03
Filtre headers egsozla 20 hp çok iyimser bi güç değil mi ?

evet iyimser görünüyor ama anlattığım gibi D16V1 lerin gücü kısılarak piyasaya sunulmuş aynı Ep3 tper gibi.. ;)

GRKN
22-10-2011, 22:04
Filtre headers egsozla 20 hp çok iyimser bi güç değil mi ?

senın fıkrın nedır kardesmmmmm..

SONE-R
22-10-2011, 22:08
teşbihte hata olmaz; orjinal vtec2'nin egzoz manifoldunun boru çaplarının kalınlığı normal bir insan elinin orta parmağından biraz daha geniştir.. o kadar dar yani :D

ep3 typer'da da hemen hemen böyle..

Frank
22-10-2011, 22:11
senın fıkrın nedır kardesmmmmm..

Konuya Denon ve Despe nickli arkadaslarımız yazmıs zaten ikiside vtec2 konusunda bişeyler yapmış becermiş insanlar.

Benım fıkrımı soracak olursan ies emme manifldu vafc2 headers filtre komple düz ve güzel bi egsozla bayagı zevkli bir araç olur.Bunlara ek olarak egzantrikte girebilirsin
Bunlarda yetmez dersen d17 parçaları kullanarak daha güzel bişeyler elde edilebilir

srkns
24-12-2012, 10:58
biraz eski bir konuyu hortlatmış olacağım ama yerli montaj-japon montaj farkı vs acayip kafama takılmıştı, sağolsun başta Yusuf hocam anlatmış tüm detayını

kısmet olursa benimde talip olduğum vtec2 ler var,

ES5 - ES7 farkı nedir, bir de bu aklıma takıldı :)