O zaman işin daha kolay kolay gelsin gelişmeleri bildir.
O zaman işin daha kolay kolay gelsin gelişmeleri bildir.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
Direk olduğu gibi tak içerisini sabitlersen sabit avansın olur bir anlamı olmaz.Temiz bir distribütör al içi paslanmış bir distribütörden uzak dur.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
tamam abi zaten önce bi bakım yaparım temizler kontrol eder öle takarım, bu hafta içi halleder sonucunu bildiririm ama ayarını aynı şu anda yaptığım gibi bi miktar gecikmeli ateşleme olarakmı ayarlamalıyım.
Hayır zaten kendisi devire göre ayarlayacaktır avansı.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
o kadar mesajını okudum aklıma gelen tek şey.
senin sente atlak olmasın...
TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ
sente atlamış olsa çok belli etmezmi kendini, aracın çalışması saat gibi ama yinede tekrar bi kontrol edicem onuda.
usta mikseride büyttüm bu patlama sorununu bi türlü kesemedim, cooler iptal edip direk girdim karbüratöre, patlama olayı bitti ama bu seferde uzun süreli gazlamalarda veya birazcık üst devirlere araç yaklaşınca avans sesi kesilmez oldu. ben bu işten vazgeçtim, taunus motorlarının enjeksiyonlularında bulunan emme manifoldu, gaz kelebeği, rölanti valfi vs. parçaları temin ettim. montajladım, şimdide megasquirt 2.v3 temin çabaları içindeyim, 500 600cc civarı bi enjektör takımı alıp ms beyinle yani aracı artık enjeksiyonluya çevirip lpg yi de komple aracımdan söküp atıcağım işallah bu şekilde daha sorunsuz bi hal alıcaktır...
taunus konusunda uzman tek insanlar tanırım oktaykan power yıllarcana çok taunus yapdılar taunusun dna sını bilirler birde kendilerindede rally crossda yarışan turbosuz 2.0 gls taunus vardı 195 beygirlik. en son izmit draglarda yarışıyordu taunusları iyide bir derece elde etmişdi kendi segmentinde ikinci olmuşdu.
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
evet oktaykan powerin yaptıklarından oldukça bilgim var, bu enjeksiyon olayından sonrada aşamayacağımız bi mesele olursa, mecburen bi başvurabiliriz.![]()
onlarınki karbiratörlüydü yanlış hatırlamıyorsam çift idf li 44 weber karburatör vardı özel emme manifoltu uygulaması falan vardı epey uğraşmışlardı motorla. kendileriylede üç beş kere sohbet etme imkanım olmuşdu ayak üstü muhabbetleri güzel insanlar![]()
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Turbo üzerinde yoğunlaş.Pinto motordan atmosferik 200 küsür hp alırsın ancak o motor km de 700 - 800 kuruş yakar.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
turboyu iptal etmiş değilim sadece daha sağlıklı çalışabilmesi için karbüratörlü olan aracımı enjeksiyonluya çeviriyorum... turbo konusundada bi değişiklik söz konusu olacak, daha önce garret gt 17 gbi bi trubom vardı, şimdi iste turbocu bi abimin tavsiyesi üzerine elinde bulunan biraz uygun ama önceki turboma göre epeyce büyük bi turbo ile deiştireceğim daha iyi olacağı kanaatindeyim ama bakalım biraz zamana ihtiyacım var işlemler için, hem çalışıyorum hem aracı toplamayla uğraşıyorum boş vakit buldukca, anca oluyo ama turbo iptal deil yani daha büyük bi turbo ile yola devam..
Benimde enjeksiyona çevirme planlarım var.Çalışmalarını adım adım burda paylaşırsan çok sevinirim takipçisiyim kolay gelsin.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
İlk sayfalardaki problemlerinizi de okuyunca bence sorunlarınızın temel çözümü elektronik ateşlemeye geçmek.
Lpg ile ilgili sorun görünmüyor. Patlatma olayının da en mantıklı açıklaması, lpg-hava karışımının silindire girmesiyle, daha emme subapları tam kapanmadan ateşleme yapılmasından (ateşlemenin ayarını kaçırmasından) kaynaklanıyordur.
Söylediğiniz şekilde emme manifoldu, gaz kelebeği, rölanti valfi, krank pozisyon sensörü yada volan üstü devir okuyucu ile beraber ya megajolt-edis gibi ateşleme sistemi yada motorunuzun elektronik ateşlemeli versiyonu varsa direk ateşleme ünitesini aktarmak.
EDIS Ignition Control buraya biraz göz gezdirmenizi öneririm.
Özetle sadece ateşleme kısmıyla ilgilenmeniz yeterli. Enjeksiyon sistemine geçmeniz şart değil. Yine turbo emişinden lpg nizi verirsiniz yürütürsünüz. (Lpg konusunda yeterli büyüklükte regülatör ve 2. nesil venturi sistemlerden yani elektronik kontrollü olanlardan (vakumlu olmayanlardan) kullanmanız yeterli)
haklısın kardeşimde paçaları sıvadik bi kere, zaten araç şu anda enjeksiyonluya geçti sayılır ms beyin ve biraz daha yüksek hacimli enjektörler haricinde biçok malzeme tamam, o yüzden lpg işini bıraktım, tamamlayabilirsem eğer benzinde enjeksiyonlu bi şekilde ms le yoluma devam etmeyi planlıyorum..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)