User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
81 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Leon 1.4 TSI 125 HP Turbo Upgrade

  1. #58
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konunun cevabı linkte verilmiş yorgolarca
    Bakalım yapan çıkacak mı Türkiye de.100 oktan hariç hepsi mümkün..
    etuners : Tuning
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  2. #59
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konunun cevabı linkte verilmiş yorgolarca
    Bakalım yapan çıkacak mı Türkiye de.100 oktan hariç hepsi mümkün..
    etuners : Tuning
    Ama bu twincharge motor

    Konu singlecharge 125'lik CAXA motorla alakalı

  3. #60
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gokhan43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ama bu twincharge motor

    Konu singlecharge 125'lik CAXA motorla alakalı
    Single charge a Mitsubishi TD05-16Gbig/8cm2 olmuyor mu acaba ?
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  4. #61
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İllaki oluyordur ama ayrıca yapılacak intercooler düzeneği üzerindeki watercooler sistemden dolayı bir sürü extra işe yol açabilir diye düşünüyorum.Üzerindeki watercooler sistem tam olarak iptal ediliyor mu ne oluyor o konuda hiç bir bilgim yok Singlecharge için bence en mantıklısı hybrid turbo çok da extreme bişey beklememek koşulu ile

    Ha TD04-13T ile 276 hp @1.5 bar alan da var 122'lik motordan

  5. #62
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Single charger 122/125 tsi'ların bence td05'le, k04'le heyecan aramasına gerek yok. Twin charger'larda hadi altları SC kurtarıyor, sizde ne kurtaracak?

    Fazla aramaya ne lüzum, k03 gibi oem bir örnek var önünüzde. Watercooler'ı da iptal falan düşünmeyin. Bi dünya tantana, sorun, geri dönülmez modifikasyonlar silsilesi... Verin water/methanol injection'ı devam...
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  6. #63
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Osman Bahadır Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Single charger 122/125 tsi'ların bence td05'le, td04'le, k04'le heyecan aramasına gerek yok. Twin charger'larda hadi altları SC kurtarıyor, sizde ne kurtaracak?

    Fazla aramaya ne lüzum, k03 gibi oem bir örnek var önünüzde. Watercooler'ı da iptal falan düşünmeyin. Bi dünya tantana, sorun, geri dönülmez modifikasyonlar silsilesi... Verin water/methanol injection'ı devam...
    Tam da demek istediğim bu işte Kısaca heyecan aramaya gerek yok

  7. #64
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gokhan43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tam da demek istediğim bu işte Kısaca heyecan aramaya gerek yok
    Mesajları okuyunca gördüm, erhan(erh) hocam da yaptık diyor zaten k03'lü 122/125 tsi. Hazır yapılmışı da varmış. Ne çıkacağı, nasıl olacağı da belli. Yol gösterir, yardımcı olur düşünenlere de...
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  8. #65
    FET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    01
    Mesaj
    639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu motora uygun vag grubundan fmic varmi?
    DPB20234 Audi A4 A5 S4 09 11 Intercooler 8K0145805G | eBay
    TeamPASAOGLU

  9. #66
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Osman Bahadır Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mesajları okuyunca gördüm, erhan(erh) hocam da yaptık diyor zaten k03'lü 122/125 tsi. Hazır yapılmışı da varmış. Ne çıkacağı, nasıl olacağı da belli. Yol gösterir, yardımcı olur düşünenlere de...
    Üzerindeki TD025 ile K03'ün yapıları ters, manifold bağlantılarından bahsediyorum.

    K03 oturtana kadar oraya, maksat turbo büyütmek ise TD03 daha mantıklı olur kanaatindeyim ben Osman hocam bilmem ne düşünürsün TD04'ü çok lag yapar diyerekten direk TD03 dedim amaç TDxx serisinden devam etmek kısaca

  10. #67

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bazı araçlarda td04 ü takmakla olmuyor maalesef yine stock turbo basıncıyla yürürse ondan bi cacık olmuyor
    ben hybrid turbo taktım aracım med 17 5.5 03c 906 016 F kodlu beyne sahip.2010 model a3.
    stock turboyla aynı basıncta yürüyor ve aracın basınc hattında birşey yok.
    wg denildi değiştirdim
    turbo tekrar tekrar kontrol edildi.
    kaçak yok.
    dump valve sağlam.
    map sensörleri sağlam.
    n75 sağlam.
    ama değişen birşey yok.bu araba üstlerde birebir stock turboyla aynı basıncta yürüyor.
    ben çok bilmesemde bu olayın yazılımsal oldugunu da dusunuyorum ,bu araclarla ugrasan pek kişi yok,belirli başlı dünya markaları da böyle bişey yapmamıs ,belki bir yerinde kilit olabilir veya baska birşey.bir ihtimal tabi.olmayadabilir.
    çünkü basmaması ıcın herhangi bir sebep yok yada bir ihtimal 2008 le wg farklı,görünürde aynı duruyor fakat iç diyaframı bilemeyiz.
    2008 a3,2010 leon,jetta larda med 17.5.20 var bunun daha eski bir serisi.raşit abinin arabası o beyne sahip ve gidiyor çünkü benim 0.6 bastıgım yerde o 0.8 basıyor,benim 0.8 gittiğim yerde o 1 bar gidiyor.sürekli 0.2 bar eksiklik var alt devir dısında.
    wg olayını evc ile denemek istedim fakat bilmiyorum ne olur.
    onun dısında aklıma en ufak bırsey gelmıyor cünkü arac wg ayarını sıkınca her devirde 0.1-0.15 daha basıyor kesiciye kadar fakat bu seferde altlarda istenilen basıncın üzerine cıkıyor + bi yerden sonra peak atma ve boost cut a giriyor gaza ilk yüklendiğim an cuflama şeklinde bi kaç kez kesme yapıyor.
    elimde yedek wg var,bunun ıc dıyaframındaki yayı sertleştirip takmayı veya evc takmayı dusundum bi yandanda cok vakit ve boş para harcadım ugrasmak ıstemıyorum bu arabayla.ama ben wg nın yetersız oldugundan suphelenıyorum bır ıhtımal..

  11. #68
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ama o turbo diğer arabada yine birebir basıyor abi.
    O zaman yazılımına b.k atalım

    Yazılımcı arkadaşlara soralım buradan bu ECU'da basınç açılamıyor muymuş.

    Ayrıca belki sadece yazılımdan basınç değildir mesele, avans, afr ile de değişir basınç. Belki bu gibi farklar vardır yazılımlarda.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  12. #69

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Osman Bahadır Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O zaman yazılımına b.k atalım

    Yazılımcı arkadaşlara soralım buradan bu ECU'da basınç açılamıyor muymuş.
    ıstenen basınc gerektiği gibi istenilmiş görünüyor.
    n75 duty de de bir sıkıntı görünmüyor.
    5 tane farklı yazılım denedim yok.
    wg acınca basıyor,istediğim şöyle birşey
    wg dibine kadar sıkıyorum 0.15 daha arttı.
    bi 0.15 daha almak istiyorum belki wg e diş açtırıp onu da bastırırım ama yarım gaz rezalet oluyor 6.viteste giderken rampada az daha gaza dokunuyorum sürekli gel git yapıyor + alt devirde 1800 mbar basıyorsa olur 2000 mbar
    wg mın dıyaframı daha sert olsa fakat ben kısaltmasam o cubugu.yine kısaltmıs gibi mi davranır?

  13. #70
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ıstenen basınc gerektiği gibi istenilmiş görünüyor.
    n75 duty de de bir sıkıntı görünmüyor.
    5 tane farklı yazılım denedim yok.
    wg acınca basıyor,istediğim şöyle birşey
    wg dibine kadar sıkıyorum 0.15 daha arttı.
    bi 0.15 daha almak istiyorum belki wg e diş açtırıp onu da bastırırım ama yarım gaz rezalet oluyor 6.viteste giderken rampada az daha gaza dokunuyorum sürekli gel git yapıyor + alt devirde 1800 mbar basıyorsa olur 2000 mbar
    wg mın dıyaframı daha sert olsa fakat ben kısaltmasam o cubugu.yine kısaltmıs gibi mi davranır?
    WG'in üstünden fazla oynama. Diyaframı yırtarsın sonunda. Ya daha sert yaylısı, daha yüksek basınca ayarlısı varsa değiştir, ya da boost controller tak wastegate öncesine.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  14. #71

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Osman Bahadır Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    WG'in üstünden fazla oynama. Diyaframı yırtarsın sonunda. Ya daha sert yaylısı, daha yüksek basınca ayarlısı varsa değiştir, ya da boost controller tak wastegate öncesine.
    boost controller benim wg mın lımıtının otesıne tasıyormu beni
    yada wg yayını sertlestırınce altlarda sapıtmasın yıne,ben kısaltmayacagım ama yine etki edecekmi bunları enine boyuna dusunmek ıstıyorum
    cok bos zaman ve cok bos para harcadım,ex wg lerde evc ile yayın 2 katını basabılıyorsun ama bendekınde ne olur bılmıyorum,yada sertlestırınce ne olur,kısaltma etkısı yapıp yarım gazda surusu bozup+4000 devire kadar yıne ılk basmada kesmemı yaptırır acaba

  15. #72
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boost controller benim wg mın lımıtının otesıne tasıyormu beni
    yada wg yayını sertlestırınce altlarda sapıtmasın yıne,ben kısaltmayacagım ama yine etki edecekmi bunları enine boyuna dusunmek ıstıyorum
    cok bos zaman ve cok bos para harcadım,ex wg lerde yayın 2 katını basabılıyorsun ama bendekınde ne olur bılmıyorum,yada sertlestırınce ne olur,kısaltma etkısı yapıp yarım gazda surusu bozup+4000 devire kadar yıne ılk basmada kesmemı yaptırır acaba
    Wastegate üstünden oynadıkça altlarda, peak yaptığı yerlerde basınç fırlar. Asıl açması gereken yerde tam açmaz vs... O yüzden üstünden oynama derim.

    Boost controller bağlarsan, örneğin wastegate 0.7barda açılmaya başlayacak, 1 barda tam açılacak şekilde bağlıysa sen önüne 1,2 bara ayarladığın bir manuel veya electronic boost controller koyarsan o ayarladığın 1,2bar basıncı görmedikçe wastegate diyaframına basıncı göndermez, tutar.

    Diğer türlü üstünden sıktıkça sen, yine açıyor ama açması gereken yerde tam açamıyor. Bu yüzden olmadık yerde peak basınç görüyorsun.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  16. #73

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Osman Bahadır Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Wastegate üstünden oynadıkça altlarda, peak yaptığı yerlerde basınç fırlar. Asıl açması gereken yerde tam açmaz vs... O yüzden üstünden oynama derim.

    Boost controller bağlarsan, örneğin wastegate 0.7barda açılmaya başlayacak, 1 barda tam açılacak şekilde bağlıysa sen önüne 1,2 bara ayarladığın bir manuel veya electronic boost controller koyarsan o ayarladığın 1,2bar basıncı görmedikçe wastegate diyaframına basıncı göndermez, tutar.

    Diğer türlü üstünden sıktıkça sen, yine açıyor ama açması gereken yerde tam açamıyor. Bu yüzden olmadık yerde peak basınç görüyorsun.
    yani ben kısaltmadan da iç diyaframı sertlestırsem aynısı olacak.
    amaç 4000 ve sonrası 0.2 bar daha her devirde basınc tutması.
    su an wg ayarımla hıc oynamadan evc ıle bunu saglayabılırmıyım ?
    aslında bi ara yüzyüze konuşmak isterim bunları osman abi.detaylıca konusuruz daha iyi olur.

  17. #74
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani ben kısaltmadan da iç diyaframı sertlestırsem aynısı olacak.
    amaç 4000 ve sonrası 0.2 bar daha her devirde basınc tutması.
    su an wg ayarımla hıc oynamadan evc ıle bunu saglayabılırmıyım ?
    aslında bi ara yüzyüze konuşmak isterim bunları osman abi.detaylıca konusuruz daha iyi olur.
    5 civarı farklı marka denenmiş yazılım,fazlaca gitmiş benzin,asılmış dersler,1 ay arabasız kalma,boş yere turbo yaptırma vs vs varda var
    Ankara'da kim yapıyor arabanı? Gürsel abi baktı mı? O ne diyor?
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  18. #75

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bişey demiyor onla cok gorusemedik o ara ben tırmalarken yarıslar fılan vardı yogundu ama görünürde hiçbişey yok araçta
    sonucta basınc basabılıyor bu da önemli yani dv map ıvır zıvır olsa wg acınca da basmaz.

  19. #76
    ermant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    46
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı efe_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    150 ps güc alan 1.4 a3'ün bile arıza ışığı yakarken 200 ps'i sıkıntısız nasıl yakalanabilir
    dünya işte
    200 hp çok şaşırdınız ama bursada 210-220 hp ile mudanya yolunda avcı gibi gezen çok leon var hemde SIKINTISIZ. yapılan setuplarıda biliyorum. bence bir araştırın derim.
    SEAT LEON FR 1.4TSİ
    Honda Civic Vtec
    Hyunadi i30
    Honda 1000 RR
    Suzuki Gsx R600

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •