Sitesinde uygun diyor , 1.4 tsi 122\125 ve 1.2 tsi 105 hp için aynı filtre
http://www.knfilters.com/instructions/57S-9500_inst.pdf
İnandı deyince sanki adamı kandırıyosunuzTasarruf oluyor yani düzgün kullanımda
Olmazsa da boşver kalsın cutout'un
![]()
Sitesinde uygun diyor , 1.4 tsi 122\125 ve 1.2 tsi 105 hp için aynı filtre
http://www.knfilters.com/instructions/57S-9500_inst.pdf
İnandı deyince sanki adamı kandırıyosunuzTasarruf oluyor yani düzgün kullanımda
Olmazsa da boşver kalsın cutout'un
![]()
Ben düzgün kullanımda tasarruf olduğunu anlatana kadar dilimde tüy kalmadı zaten abiYa cutout iyide işte birazda performansa yönelmek istiyorum
![]()
Umut Kukul - E36 3.20i Sedan / R56 Cooper S
@Gokhan43
çok teşekkür ederim.
valla onu bilmiyordum ama 230 gordum ben 5 bin km den sonra motor acmak icin ciktim bi kumburgaz yapiyim dedim
Uploaded with ImageShack.us
burada 16 jantlari vardi uzerinde sonra 18 bbs lere gectim onunla 3 kisi uzun yolda 210 civari kaldi aracta bagajda vardi ; simdi de 17 ye gectim bakalim bununla danemedim daha ama jant son surati etkiliyormus onu biliyorum artik
umut kardesim senindeki uygulamanin ben performans verecegini zannetmem ses e yonelik bir sistem o ama kalem gibi ses var aracinda cut out genelde cok daha once motor cikisina yakin koyuyolar cok rezalet bir ses cikartiyo patlak egzoz gibi ; ama iste o tsi da performans veriyor cunku turbo motorda backpresure cok ta onemli degil atmosferik motor gibi degil motordan sonra sal gazi gitsin hesabi ama sesi sevemedim ben benim derdim su bizim arabalar o kadar sessiz calisiyorki saat gibi de bi tik tik tik sesi var hic sevemedim soyle arabanin disinda beklerken tatli bir ugultu ile calissin istiyorum ki o da senin uygulamanda olmustur sanirim
http://youtu.be/hfi_szPz3wc
bu ilk video disaridan cut outun sesi hayvan gibi bogruyor![]()
2. videoda kabinden ugultuya bak adamda kafa kalmaz![]()
http://youtu.be/YMINa5_9v1M
sevgili umut kardesimin sesi benim daha cok hosuma gitti daha tok bir ses
http://youtu.be/j2LTFFJTamQ
TSI motorlar çok arıza çıkarıyor diye duymuştum, nedeni şimdi anladım.Ellemeyen yok gibi, garibim motor napsın
Şaka bir yana, peder 1.4 tsi dsg tiguan 'lara sulanıyor. Konu açılmışken bir kaç soru sorayım;
Araçlarınızı kaç km kullandınız ve ne gibi problemler çıkardı?
Dsg şanzumandan memnunmusunuz?
Sakin kullanımda yakıt tüketiminiz nedir?
Full-Time TeacheR
Part-Time TradeR
Part-Time DJ![]()
son 3 yildir odul alan bir motor gozunuz kapali alin derim ben ilk test surusu yapmadan dedim 1.4 1.2 den arabami olur koca araba nasil gider diye sorular vardi kafamda test ettim sansima yol bos onumde bir mercedes c200 gidiyordu azcik gaza yuklendim o da arkadan yanasinca basmaya basladi pesininden gidince dedim adamlar yapmis zaten 1 ay icindede 1.4 tsi aldim performansindan supheniz olmasin yani
yakita gelincede cok yakan bir arac degil vites uyarilarini dinlerseniz cok az yakan bir arac zaten 2 bin devirde 200 tork aliyor 1.4 125 hp lik motor icin bu yazdiklarim
2 bin ile 2100 devir aradi vites atiyorum sakin kullanimda 70 80 le giderken 6. viteste olmus oluyorum yani
resimleri ni koyuyorum kac kurus yaktigini bilmem ama degerleri bunlar
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
1.4 TSI 122 ve 125'ci arkadaşlar egzoz sisteminizi ellemeyin araç direk eksiye düşüyor.Supersprint veya x.y egzozlara boşuna para vermeyin fabrika zaten limitlerde yapmış egzoz sistemini.
Not:Anadolu yakası ünlü bir egzozcunun tavsiyesidir.
1.4 TSI 122 GOLF Orta susturucu iptali.
http://www.facebook.com/#!/video/vid...47905988596956
Hocam valla ödül alan motor başarılı çok iyi bir motor
Tiguanlar ağırlığından ötürü biraz daha fazla yakıyor sanırım o konuda az yakar demek ne kadar doğru kaçar bilememAma normalde 1.4 tsi veri olarak da pratik olarak da sakin kullanımda cidden az yakan bir araç
Fatih ustamızın tecrübesine saygım sonsuz tabi ama biz Golf 6'ya uyguladığımız sistemle biz özellikle üst devirlerde falan gelişme olduğunu gördük
Zır stock araç 180'e kadar güzel gelip sonra aynı isteksizlikle giderken 200 210 , orta susturucu yerine Borla , gerisi 60'lık son susturucu olmayacak şekilde egzoz taktık ve inan o 180'den sonra falan üst devirlere tırmandıkça oluşan isteksizlik yok oldu
Bu arada video gizlilik ayarı var sanırım , o konuya bi el atarsan çok sevinirim nitekim tam izlemem gereken video![]()
Benimde egzoz alma niyetim vardı fikir alış verişi için yine anadolu yakasından bir tuning firmasına gittim adam direk boşuna alma hiç bir işe yaramıyor dedi.Daha sonra ustamızın yanına gittik oda tek tek anlattı izah etti durumu üstler biraz canlanır altlar tamamen ölür dedi.Bizde Golf 6'nın orta susturucunu iptal ettik ama araçta iyileşme gözlemleyemedik sadece çok tatlı bir sesi oldu.Video konusuyla ilgileniyorum arkadaşımın profilinden paylaşmıştım aradım bana atıcak.
Edit:http://www.facebook.com/#!/video/vid...50416624874317
Allah allah altlar tamamen ölür kelimesini neye göre dedi acabaGidip 76'lık bir egzoz çekilmicek sonuçta yapılsa da
Bilmiyorum ama bence çok ağır olmuş ya alt devir tamamen ölür falan
Videoyu izledim bu arada tşkler![]()
İyide abi egzoz nasıl düşürürkü bi aracı heleki turboysaBizim arkadaş sadece orta iptali ve filtreyle 6 bg aldı
hemde arabası 1.2
![]()
Umut Kukul - E36 3.20i Sedan / R56 Cooper S
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)