User Tag List

Sayfa 11/45 İlkİlk ... 91011121321 ... SonSon
843 sonuçtan 191 ile 209 arası

Konu: 1.2 1.4 TSİ Kullanıcıları

  1. #191
    anıl turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sizin araçlarınızda da beyaz duman atma sorunu var mi soğuk havalarda? arabamı kesinlikle sıkıştırarak kullanmıyorum, iş yerimle evim arası 2km oldugundan motor ısınıncaya kadar iş yerime gelmiş oluyorum. özellikle sabahları beyaz duman atıyor bayaa.. yardımlarınızı bekliyorum

  2. #192
    EvoX
    Misafir
    Tsi motorlarda blow off turboya kurum baglatiyormus dogru mudur arkadaslar? Kullanan var mi ?

  3. #193

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı anıl turan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sizin araçlarınızda da beyaz duman atma sorunu var mi soğuk havalarda? arabamı kesinlikle sıkıştırarak kullanmıyorum, iş yerimle evim arası 2km oldugundan motor ısınıncaya kadar iş yerime gelmiş oluyorum. özellikle sabahları beyaz duman atıyor bayaa.. yardımlarınızı bekliyorum
    var ...

  4. #194
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 tsi cılara bir soru 122 lik ile 160 lık arasında charger harici mekanik fark var mıdır? 122 alınıp 160 lık haline getirilebilinir mi?

  5. #195
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M U R A T Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.4 tsi cılara bir soru 122 lik ile 160 lık arasında charger harici mekanik fark var mıdır? 122 alınıp 160 lık haline getirilebilinir mi?
    turbo da farklı biliyorum çok masraflı olmaz mı ?

  6. #196

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul / Güngören
    Mesaj
    933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yürür aksamı filan farklı yüklesende 160lık kadar gitmio turboya gitmeden..
    Umut Kukul - E36 3.20i Sedan / R56 Cooper S

  7. #197
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı anıl turan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sizin araçlarınızda da beyaz duman atma sorunu var mi soğuk havalarda? arabamı kesinlikle sıkıştırarak kullanmıyorum, iş yerimle evim arası 2km oldugundan motor ısınıncaya kadar iş yerime gelmiş oluyorum. özellikle sabahları beyaz duman atıyor bayaa.. yardımlarınızı bekliyorum
    o duman eksoz gazının ısısı ile ilgili..

    eksoz sistemi ısınınca keser.. yanmamış yakıt veya yağ dumanı deil..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  8. #198

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo farkı var.biraz arastırsak buluruz arkadaslar,122 de mitsubishi td025 turbo var,160 ta kkk03

  9. #199
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo farkı var.biraz arastırsak buluruz arkadaslar,122 de mitsubishi td025 turbo var,160 ta kkk03
    Onur 180 lik tsı larda k03s var diye biliyorum. 160 lıkla 180 lik de aynı diye biliyorum. Yanlış mı biliyorum acaba ?
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  10. #200

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hepsinde k03 var diye biliyorum ama

  11. #201
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her güç serisinin turbosu ayrı arkadaslar, K03 müş S miş böyle bir sınıflandırma yok..

    122 liğin turbosuna 180 liğin pervanesini takarsın olur 180 lik turbosu.. bu tarz geçişleri devamlı yapıyoruz..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  12. #202

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    122 ligin turbosuna nasil 180 ligin pervanesini takinca 180 lik oluyormus onu anlamadim
    Birincisi oyle bir imkan yok housing cok ufak comp tarafina 5 mm den 1 mm fazla koyulamiyor
    ureticileri farkli turbolarin
    Egzoz tarafina mudahale 122 liklerde imkan dahilinde degil
    122 liklerin manifold yapisi cok farkli cooler farkli etc
    Yani oyle al takla malesef olmuyor bu isler..

  13. #203
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı audilover Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    122 ligin turbosuna nasil 180 ligin pervanesini takinca 180 lik oluyormus onu anlamadim
    Birincisi oyle bir imkan yok housing cok ufak comp tarafina 5 mm den 1 mm fazla koyulamiyor
    ureticileri farkli turbolarin
    Egzoz tarafina mudahale 122 liklerde imkan dahilinde degil
    122 liklerin manifold yapisi cok farkli cooler farkli etc
    Yani oyle al takla malesef olmuyor bu isler..
    beklediğim cevap misal 122 lik aldık amaç orjinal parçalarla serinin en güçlü versiyonu haline getirmek turbo ve cooler kolay işler fakat twin charge yapanlar hali hazırda var mıdır yada motor içinde sıkıştırma ve kapak egzantrik farkları var mıdır?

  14. #204

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıkıstırma farkı yok

  15. #205

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M U R A T Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beklediğim cevap misal 122 lik aldık amaç orjinal parçalarla serinin en güçlü versiyonu haline getirmek turbo ve cooler kolay işler fakat twin charge yapanlar hali hazırda var mıdır yada motor içinde sıkıştırma ve kapak egzantrik farkları var mıdır?
    Kendimde 125 lik 1.4 sahibiyim superchargerli hale getirmek icin ugrasmadim cunku degismesi gereken cok fazla parca var motor icindeki subap yaylarinin bile 8 tanesi farki twinchargerlarda o yuzden mantik dahilinde ne yapilabilir diye ugrastim ve sonunda orijinal turbosunun comp tarafini 5 mm buyutup saglam bir yazilimla destekledim stock hali 105 g/s max maf degerlerim su anda soft yazilimla 145 g/s ulasti

    3000 devire kadar 1.1 bar
    3000-5000 1 bar 0.9 bar
    5000-6000 0.8
    6000-6500 0.5
    6500-6900 0.3
    bar basincla oldukca guzel oldugunu dusunuyorum daha fazlasi olabilirmi olur ama bence internallara girmek gerek ben sadece hybrid ile neler yapilabilecegini gormek acisinda denedim oldukca keyifli oldu ...

    Superchargerli hale getirmek icin manifold,turbo,kol piston o kadar cok parca varki...

  16. #206

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı audilover Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kendimde 125 lik 1.4 sahibiyim superchargerli hale getirmek icin ugrasmadim cunku degismesi gereken cok fazla parca var motor icindeki subap yaylarinin bile 8 tanesi farki twinchargerlarda o yuzden mantik dahilinde ne yapilabilir diye ugrastim ve sonunda orijinal turbosunun comp tarafini 5 mm buyutup saglam bir yazilimla destekledim stock hali 105 g/s max maf degerlerim su anda soft yazilimla 145 g/s ulasti

    3000 devire kadar 1.1 bar
    3000-5000 1 bar 0.9 bar
    5000-6000 0.8
    6000-6500 0.5
    6500-6900 0.3
    bar basincla oldukca guzel oldugunu dusunuyorum daha fazlasi olabilirmi olur ama bence internallara girmek gerek ben sadece hybrid ile neler yapilabilecegini gormek acisinda denedim oldukca keyifli oldu ...

    Superchargerli hale getirmek icin manifold,turbo,kol piston o kadar cok parca varki...
    tahmini gücünü de soyle de daha net anlaşılsın

  17. #207

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tahmini gücünü de soyle de daha net anlaşılsın

    175-180

  18. #208

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı audilover Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    175-180
    he. şimdi olayın ciddiyeti anlaşılmış oldu

  19. #209

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    he. şimdi olayın ciddiyeti anlaşılmış oldu
    170 lik jetta ila yanyana yuruyor diyolar Ama sen yersin onu haci....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •