User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
26 sonuçtan 20 ile 26 arası

Konu: supercharger

  1. #20
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar nette ararken ararken soyle bıseyle karsılastım sızce nedir ne degildir motor benımkisi gibi gorunuyo DP-engineering

  2. #21
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Leklek şu supercharger konusunda neler öğrendin tam ben aynı konuyu açacakken senin konuyu gördüm neden vazgeçtin ? birde o ilandaki mini cooper s sc si 206 ya uyarmı bilirmisin ?
    Gs 206 GTI, SE ALFA 159,HZK 206 GTİ, KF OUTLANDER

    MagicPerformance

  3. #22
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana genelde soylenen sey kayıslardan sıkıntı yasarsın dedıler kayıs koparır derece fln cok acayıp meşakkatli bı ısmıs ve dusununce banada oyle geldı en ıyı ıs bıldıgımız ıs dedık turboya donduk sc den daha avantajlı onun tek avantajı dusuk dvırlerde bıle canlı olmasıydı ama sıkıntılı bi iş

  4. #23
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LeKLeK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bana genelde soylenen sey kayıslardan sıkıntı yasarsın dedıler kayıs koparır derece fln cok acayıp meşakkatli bı ısmıs ve dusununce banada oyle geldı en ıyı ıs bıldıgımız ıs dedık turboya donduk sc den daha avantajlı onun tek avantajı dusuk dvırlerde bıle canlı olmasıydı ama sıkıntılı bi iş
    Beni çeken tarafıda bu zaten düşük devirlerdeki avantaj derece derken egzantriktenmi bahsediyorsun ?
    Gs 206 GTI, SE ALFA 159,HZK 206 GTİ, KF OUTLANDER

    MagicPerformance

  5. #24
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok bunun hanı volandakı kayıstan alıyoya gucu onun derecelerı konumu ıvırı zıvırı cok zor bı ıs mıs

  6. #25
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DP-Engineering zaten şu an için Peugeot sektöründe tek. Ancak Senin kaput altın baya büyük olması lazım. Yani oradaki turbo kitlerinin fiyatını görmüşsündür. Oldukça pahalı. Arabayı turbo yaparken en kolay halledeceğin şey turbonun kendisi, manifoldu ve montajı. Bence sen önce altyapıyı hazırla. Forged kol ve pistonu hallet. Makinanı OEM parçalar ile sıfırla. Sonra aracın beyin kurulumunu yap. Wideband, EGT ve Oil Press gibi olmazsa olmaz göstergelerini tamamla. Sonrası çocuk oyuncağı gibi olur. Manifold yapımı, Turbo montajı, Yağlama ve intercooler boruları vs.vs.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #26
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman ben kendıme bı ıs planı cıkarıyım kı parca cogaldıkca kafada dagılyo ılk ıs motoru ındırıyorum forged pıstonlar kollar bronz yatak motorun alt yapısını yapıorum rektefıye bıtınce motoru koymadan turbo manıfoldu ımalatınıda yaptırsak ıyı olur gıbı sankı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •