arkadaslar nette ararken ararken soyle bıseyle karsılastım sızce nedir ne degildir motor benımkisi gibi gorunuyo DP-engineering
arkadaslar nette ararken ararken soyle bıseyle karsılastım sızce nedir ne degildir motor benımkisi gibi gorunuyo DP-engineering
Leklek şu supercharger konusunda neler öğrendin tam ben aynı konuyu açacakken senin konuyu gördüm neden vazgeçtin ? birde o ilandaki mini cooper s sc si 206 ya uyarmı bilirmisin ?![]()
bana genelde soylenen sey kayıslardan sıkıntı yasarsın dedıler kayıs koparır derece fln cok acayıp meşakkatli bı ısmıs ve dusununce banada oyle geldı en ıyı ıs bıldıgımız ıs dedık turboya donduk sc den daha avantajlı onun tek avantajı dusuk dvırlerde bıle canlı olmasıydı ama sıkıntılı bi iş
yok bunun hanı volandakı kayıstan alıyoya gucu onun derecelerı konumu ıvırı zıvırı cok zor bı ıs mıs
DP-Engineering zaten şu an için Peugeot sektöründe tek. Ancak Senin kaput altın baya büyük olması lazım. Yani oradaki turbo kitlerinin fiyatını görmüşsündür. Oldukça pahalı. Arabayı turbo yaparken en kolay halledeceğin şey turbonun kendisi, manifoldu ve montajı. Bence sen önce altyapıyı hazırla. Forged kol ve pistonu hallet. Makinanı OEM parçalar ile sıfırla. Sonra aracın beyin kurulumunu yap. Wideband, EGT ve Oil Press gibi olmazsa olmaz göstergelerini tamamla. Sonrası çocuk oyuncağı gibi olur. Manifold yapımı, Turbo montajı, Yağlama ve intercooler boruları vs.vs.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
o zaman ben kendıme bı ıs planı cıkarıyım kı parca cogaldıkca kafada dagılyoılk ıs motoru ındırıyorum forged pıstonlar kollar bronz yatak motorun alt yapısını yapıorum rektefıye bıtınce motoru koymadan turbo manıfoldu ımalatınıda yaptırsak ıyı olur gıbı sankı
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)