Şöle söleyelim. Transit turbosu passata takılabilir. Ama starex turbosu bmwye takılamaz. (Örnekler kafadan atılmıştır.) Yani demek istediğim dizel arabalarda bulunan her turbo benzinli araca takılmaz. Ama uygun olanlar takılabilir.
Şöle söleyelim. Transit turbosu passata takılabilir. Ama starex turbosu bmwye takılamaz. (Örnekler kafadan atılmıştır.) Yani demek istediğim dizel arabalarda bulunan her turbo benzinli araca takılmaz. Ama uygun olanlar takılabilir.
dikkat ettiysen zaten hepsi aynı demedim farklı olanlar var dedim
bw nin s400 serisi mesela git bi araştır bütün benzinli chraları ile dizel aynımı mil büyüklüklerimi aynımı pal tasarımları tam olarak aynımı? kaç tane turbine pal tasarımı var
senden kanıt vs foto isteyen yok yalnız tutturmuşsun tamamen aynı ufakta farklılıklar var ha şu an bwnin performans için ürettiği turbolarda mil vs tasarımları daha güzel dizellere göre ve bu yüzden ciddi spool kazanımları oluyo
körler sağırlar
peki megane a piyasada olan hangi turboyu takacağız? devre yaymalı dedi sato usta? ne turbosu almak lazım?
dostum k03 zaten ufacık bır turbo.1800 aracta 2000dd'den sonra gelmeye baslayıp 6000lerde tamamen bıten bır turbo.transıtın motor hacmı nedır bılmıyorum ama 1800cc den buyuktur sanırım.yanı buyuk hacımlı dızele cok cok uygun olup aynı zamanda ufak hacımlı benzınlı ıcınde cok cok uygun bır turbo..
megane icin uygun aslinda k03 zaten 6binden sonrasi canli degil arabanin![]()
Experience is what you get when you don't get what you want.
alttan gelıp cabuk bıten bır turbo dusunuluyorsa k03 ıyıdır..hem megane 1600cc bıraz daha gec gelıp gec bıter..tam uygun yanı![]()
alltan gelip cabuk bitmesi iyi mi bnm icn ki? cabık biten turbo daha fazla basınc uygalamaycak mı motora?
transitte k04 gt15 gt17 gt20 td03 gibi motor modeline göre değişik turbolar kullanılıyo hangisini kullanıcaksınz?
körler sağırlar
benim bahsettigim kkk k03 vw audi ve seat 1.8T motorlarda kullanilan turbo, transit falan degil...
Experience is what you get when you don't get what you want.
Sato ustaya özellikle sorduk dün k03 ve dizel turbolar için iyi olmaz dedi megane'a, turbo seçiminde yardımcı olucağını söyledi...
Araştırdıkça gözden kaçan noktalar artıyor, bütçeninde kısıtlı olduğunu düşünürsek 30-40hp lik turbo yerine , 25-50 lik bi nos uygulaması daha kolay olmaz mı diye düşünüyorum...
sato ustanin dedigi her devre yayilsin olayi k03 ile olur neden olmuyor onu anlamadim..
Experience is what you get when you don't get what you want.
özellikle olmaz o turbo dedi, pervaneleri kucukmus, bnm alıcaım turbonun pervanesi buyuk olmalıymış...
k03s alırsın...orjınal 4ana-4ufak pallerı olan pervaneyı sokup 6ana-6ufak pallı pervaneye cevırırsın..bahsettıgım kombınasyon benım eskı turbom..kısmet olursa ankaraya gelınce gosterırım sana turboyu sanayıde bulusup..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)