araç 2009 passat 1.8tsi 160hp
otobanda 120 km/h sabit hızla %22 gaz konumunda egt değerim bu şekilde.
gazı köklediğim zaman egt hızlıca düşüyor ama sabit hızda giderken böyle.
tahminim egr iptal edilmiş araçta o yüzdenmi yüksek egt ?
![]()
araç 2009 passat 1.8tsi 160hp
otobanda 120 km/h sabit hızla %22 gaz konumunda egt değerim bu şekilde.
gazı köklediğim zaman egt hızlıca düşüyor ama sabit hızda giderken böyle.
tahminim egr iptal edilmiş araçta o yüzdenmi yüksek egt ?
![]()
Konu selcukkoylu tarafından (24-04-2020 Saat 22:16 ) değiştirilmiştir.
1.8TSI 160hp
Verdiğin linkin sitesine üye olmadığımız için görünmüyor...........
Okumadan imzalamam.....
link göremedim
egt hıza,devire,yol ve yük durumunada bağlıdır.
kat. varmı???
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
İlk nesil Tsi'ların fabrika çıkış yazılımları hatalı, hatalı derken emisyon ve tüketimi düşük tutabilmek için fazla fakir olarak ayarlanmış
Motor kırmalar da genelde bu sebepten oluşuyor
Serviste yazılım güncellemesi ile sorun hallolur
Konu mikelazi tarafından (25-04-2020 Saat 14:03 ) değiştirilmiştir.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Düşük vites düşük devir yarım gazda hafif eğim , yokuş vs cikarken egt yukselmesi normal , cünkü bu şekilde aracin avans degeri baya yüksek olur, tam gaz yapip devir yukseldiginde ise avans düşer bu şekilde egt de düşer
Z3 Roadster
Golf Mk5 GTI
Selam. Aynı mevzu benim de başıma geldi. CAT B1S1 den ölçülen değer hesaplanmış değer olduğu için sürekli yüksek çıkıyor. Bende arabanın orjinal sensörünün bitişiğine yeni bir sensör eklettim onunla ölçüyorum artık. Aracın ölçtüğünden daha düşük çıkıyor çünkü aracın O2 sensörü sıcaklık ölçmeye programlanmış değil, sadece oksijen ölçmeye göre programlanmış, hesaplayarak ölçtüğü için sürekli yüksek çıkıyor. Benim de EGT değerim otobanda 140 - 150 ile giderken 900leri vuruyordu (araca göre) - kendi taktığım AEM marka EGT sensörüne göre ise 650 - 700lerde geziyordu.
Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsin: http://www.techturkey.com/forum/asir...ik_olcumu.html
ek olarak dip gaz yaptığında EGTnin düşmesi değil daha da yükselmesi lazım, orada bir yanlışlık var.
ki zaten oraya yorum yapmışsın, üstte TFSI aracı olan bir arkadaşın yazdıkları seninkiyle aynı zaten.
Konu Fatih06ank tarafından (27-04-2020 Saat 14:11 ) değiştirilmiştir.
araca yazılım yaptırmak istiyorum ama şu haliyle bile egt sınırını aşmış görünüyor.
afr dip gaz yapana kadar sürekli 14.7 civarında kick down yaptığımda 12 lere düşüyor. yazılımda ne yapılmalı bu araca ?
1.8TSI 160hp
"Turbo şarjı, maksimum 0,6 bar (8,7 psi) basınç sağlar. Yakıt, sıralı solenoid kontrollü altı delikli yakıt enjektörlerine sahip doğrudan yakıt enjeksiyon sistemi ile sağlanır."
şuanki stock haliye 160hp ve max egt 940c. Basıncı 1 bar yaptırmak istiyorum ama egt de 800c lerin üstüne çıkmasını istemiyorum. yazılımda ne yapılması gerekiyor.
1.8TSI 160hp
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)