User Tag List

Sayfa 4/7 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
127 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Renault K4M turbo uygulama

  1. #58

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İzo birsey sorucam;

    Regulatore neden gerek duydun, aynı basinc büyük enjektor is görmezimi?

    Turbo27;

    140 hp yukte neden ve nasıl 120 ye duser?
    dynamometreden ölcüm iki şekılde yapılıyor, bant uzerınde yuksuz ve yüklü olarak,yuksuz ölçümde toplam güç örnek verıyorum 100 hp ıse yuklu sıstemde 80 - 90 hp cıkabılıyor,yüklü demektekı kastım, bantın tekerlege gercek yol sartlarındaymıs gıbı uyguladıgı kuvvet..

  2. #59
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.876
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üzerindeki regülatör ayarlı olmadığı için, basıncı açtığında motor içine gönderilen benzin basıncınında açılması gerekli
    sen nelere karısıyon yaa noluyo sizee biri focusu yürütecem biri turbo yapacamm ne içtiniz aynısında getirin
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  3. #60
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bLackModeL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen nelere karısıyon yaa noluyo sizee biri focusu yürütecem biri turbo yapacamm ne içtiniz aynısında getirin
    merak etme adanaya gelince sanada veririz içersin, sonra başlarsın k20 turbo yapıyorum diye
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  4. #61

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üzerindeki regülatör ayarlı olmadığı için, basıncı açtığında motor içine gönderilen benzin basıncınında açılması gerekli
    Adasim, enjektorleri büyütup ve de enjektorleri kontrol edicek piggyback varsa benzin basıncı sabit olsa da olur.. Motora ihtiyacı olan benzini enjektorlerin açık kaldığı sureleri değiştirerek saglanacak

    Ha araç ustundeki regulator kullanilcak basinc 3 olcak ha ayarlı regulator ile 5 bar olcak her iki durumdada enjeksiyon sureleri degisecek

    Senin ihtiyacın bir piggyback + 4 adet clio rs enjektoru. %99 arabandaki benzin pompası clio rs ile aynıdır, bu durumda 170 - 180 beygire kadar oem pompa is gorecek demektir

  5. #62

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dynamometreden ölcüm iki şekılde yapılıyor, bant uzerınde yuksuz ve yüklü olarak,yuksuz ölçümde toplam güç örnek verıyorum 100 hp ıse yuklu sıstemde 80 - 90 hp cıkabılıyor,yüklü demektekı kastım, bantın tekerlege gercek yol sartlarındaymıs gıbı uyguladıgı kuvvet..
    Dyno da zaten sadece tekerdeki gucu olcersin motor gucu hesap edilir..

    Yuksuz olcum diye bisey varsa bu neden yapilir orasida anlaşılır degil? Güç ölçümü demek motorun karsilayabildigi yükün ölçülmesi demek. Yuk olmadan gucu nasıl öldeceksin?

  6. #63
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Adasim, enjektorleri büyütup ve de enjektorleri kontrol edicek piggyback varsa benzin basıncı sabit olsa da olur.. Motora ihtiyacı olan benzini enjektorlerin açık kaldığı sureleri değiştirerek saglanacak

    Ha araç ustundeki regulator kullanilcak basinc 3 olcak ha ayarlı regulator ile 5 bar olcak her iki durumdada enjeksiyon sureleri degisecek

    Senin ihtiyacın bir piggyback + 4 adet clio rs enjektoru. %99 arabandaki benzin pompası clio rs ile aynıdır, bu durumda 170 - 180 beygire kadar oem pompa is gorecek demektir
    teşekkür ederim murat; dediğine katılıyorum. beyin ile gerekli müdahale yapılarak istenilen sonuç alınacak, yalnız şöyle bir durum var. oem sistemde yüksek debili benzin pompası değişimi yapıldığında enjektörlerde nasıl işeme yapıp aracı zengine çekiyorsa, turbo yapıldığında da motor içi basıncı yükseldiğinden dolayı enjektörlere basınç bindiğinden dolayı püskürtmeyi engelliyor. ayarlı regülatör kontrollü şekilde benzin basıncını açmak için gerekli, aksi halde enjektörler tıkanmış gibi davranmaya başlıyor.
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  7. #64

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dyno da zaten sadece tekerdeki gucu olcersin motor gucu hesap edilir..

    Yuksuz olcum diye bisey varsa bu neden yapilir orasida anlaşılır degil? Güç ölçümü demek motorun karsilayabildigi yükün ölçülmesi demek. Yuk olmadan gucu nasıl öldeceksin?
    rolantıdeyken 4000 devıre cıkmanla yolda 4000 devıre cıkman aynımı? rolantıde dıp gaz yapmak bıle tehlıkelıdır,motor yuksuz oldugu ıcın sıbop eger kol yamultur krank keser,demek ıstedıgımı anlamıssındır belkı,dynolar dedıgım gıbı ıkı tıp ölçüyor,yuksuz tekerlek ustunde ve yüklü tekerlek üstünde..ön aks üzerıne 500 kg basınc uyguluyor yüklü tıpte,öbür sistemde bos bantta dönüp duruyor..

  8. #65

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forumun admını kımse sorumu cevaplandırmadı? özel mesaj attım yıne cevap gelmedı,gecerlı bır sebep soyleyın banlanma sebebım nedır? gecerlı bı sebepse saygı duyarım ,ama gecerlı bı sebep yoksa ben üyelık ıptalımı ıstıyorum,burdan duyurulur,daha oncede mesaj attım ama cvp veren olmadı !!!

  9. #66
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forumun admını kımse sorumu cevaplandırmadı? özel mesaj attım yıne cevap gelmedı,gecerlı bır sebep soyleyın banlanma sebebım nedır? gecerlı bı sebepse saygı duyarım ,ama gecerlı bı sebep yoksa ben üyelık ıptalımı ıstıyorum,burdan duyurulur,daha oncede mesaj attım ama cvp veren olmadı !!!

    foruma girmemekte özgürsünüz banlanma sebebiniz şu an görünmüyor yalnız izinsiz reklam olabilir üyeliğiniz girmediiğiniz takdirde silinir zaten
    körler sağırlar

  10. #67

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sebep su an görünmüyormu peki bende özgürlük hakkımı kullanıp foruma artık gırmıyorum,en kısa sürede silerseniz sevınırım...

  11. #68
    TurboJDM
    Misafir
    Murat Bey sonuç olarak turbolama fikri aklınıza yattımı? Benimde K7M 1600cc 90 Bg Clio B var. Atmosferik olarak yüklemeyi düşünsemde araç fazla bi güç alınamayacağı belli atmosferik olarak en iyi turbolamak ama benim clio'mda otomatik kararsız kaldım 90 Bg için üretilen otomatik şanzuman 150-160 Bgleri sorunsuz yürütür mü? Turbolasanda otomatik araçtan genede zevk alınmaz diye düşünüyorum o yüzden kararsızım bu konuda bize öncü olucak gibisiniz.

  12. #69
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat Bey sonuç olarak turbolama fikri aklınıza yattımı? Benimde K7M 1600cc 90 Bg Clio B var. Atmosferik olarak yüklemeyi düşünsemde araç fazla bi güç alınamayacağı belli atmosferik olarak en iyi turbolamak ama benim clio'mda otomatik kararsız kaldım 90 Bg için üretilen otomatik şanzuman 150-160 Bgleri sorunsuz yürütür mü? Turbolasanda otomatik araçtan genede zevk alınmaz diye düşünüyorum o yüzden kararsızım bu konuda bize öncü olucak gibisiniz.
    atmosferik olarak benim aracımda şuan sadece dereceli egzantrik olmasına rağmen keyif veren bir kullanıma sahip, aracın otomatik vites olması drag roll vs gibi durumlar için dezavantaj fakat günlük kullanımda daha avantajlı bir durumda sergileyebilir tamamen kişisel zevkle alakalı. aracınıza ait otomatik şanzıman turbo uygulamasında iddalı bir rakam düşünmüyorsanız dayanabilecek kapasitede.

    en önemli konuyu atlamayalım, renault k4m motora türkiyede ilk turboyu uygulayan @izo "izzet" arkadaşımızdır, bizde ondan fikir alarak yolumuza devam ediyoruz.
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  13. #70
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmosferik olarak benim aracımda şuan sadece dereceli egzantrik olmasına rağmen keyif veren bir kullanıma sahip, aracın otomatik vites olması drag roll vs gibi durumlar için dezavantaj fakat günlük kullanımda daha avantajlı bir durumda sergileyebilir tamamen kişisel zevkle alakalı. aracınıza ait otomatik şanzıman turbo uygulamasında iddalı bir rakam düşünmüyorsanız dayanabilecek kapasitede.

    en önemli konuyu atlamayalım, renault k4m motora türkiyede ilk turboyu uygulayan @izo "izzet" arkadaşımızdır, bizde ondan fikir alarak yolumuza devam ediyoruz.
    sizin aracınız galiba 2 kapı 1.6 105 hp sport modeli vede manuel bu yüzden atmosferik bi yükleme zevkli olabilir düşüncelerime göre 0-100nüz 9 sn civarlarında. benim aracıma atmosferik yüklesekte 0-100ünü kısaltabilmemiz için baya bi güce ihtiyacım var çünkü tam otomatik 4 ileri şanzuman ve vites aralıkları bi o kadarda uzun mesela 1. vites 60 2. vites 115 km gibi bi rakam söz konusu bu yüzden atmosferikteki gibi basit güçlerle bi sonuca varamıcam galiba bunun yerine 140-150 hp olursa aracım 0-100m 9 saniye gibi olucağını düşünüyorum araçlarımızın bi avantajlarıda ağırlıkları 106 gti 950 kg gibi bi rakamlar söz konusu iken bizim 4 kapı hb aracımız 1050 kg buda bi avantaj aracımız için işte düşüncem yapmaktan yana ama şuanlık durum belli değil bu aracımız için turbo kiti olmadığı için custom bi kit yapıcam en büyük sorunsa custom manifold benim sizin K4M motora göre avantajım manifold kısmının ön tarafa bakması turboyu bağlıyacak geniş bi alana sahibim aslında ama genede dediğim gibi maddiyat ve otomatik şanzumandan ötürü kararsızım.

  14. #71
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gözünde çok büyütmüşsün ufak tefek müdahalelerle çok güzel yürür, egzos filtre ve yazılımla çok zevkli hale getirebilirsiniz aracınızı. halen sizin için yeterli gelmezse sc yada turbo projesi düşünülebilir ve son olarak 150 hp gibi bir güçle aracınız beklediğinizden çok daha üst performans sergilediğini göreceksiniz.
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  15. #72
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gözünde çok büyütmüşsün ufak tefek müdahalelerle çok güzel yürür, egzos filtre ve yazılımla çok zevkli hale getirebilirsiniz aracınızı. halen sizin için yeterli gelmezse sc yada turbo projesi düşünülebilir ve son olarak 150 hp gibi bir güçle aracınız beklediğinizden çok daha üst performans sergilediğini göreceksiniz.
    Evet 150 hp gayet yeterli bi güç benim için. Atmosferik olarak 90 hp aracım +10hp yazılımdan kazansam, tahmini +5hp custom yapılacak tampondan direk boğaza kadar bi hava filtresi, tahmini +10hp komple egsoz manifoldndan son susturucuya kadar 51lik bi boru ve son susturucu olarak otto ile bitirsem. birde dereceli eksantrik kaç hp aldığınızı siz bilgilendirirseniz şimdilik tahmini 115 hp gibi bi güç genede yeterli değil bence atmosferik yüklemeye bu kadar masrafı yapıcağıma çıkma turbo, sıfır intercooler falan derken bi turbolama yapsam daha iyi güç alırım

  16. #73
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet 150 hp gayet yeterli bi güç benim için. Atmosferik olarak 90 hp aracım +10hp yazılımdan kazansam, tahmini +5hp custom yapılacak tampondan direk boğaza kadar bi hava filtresi, tahmini +10hp komple egsoz manifoldndan son susturucuya kadar 51lik bi boru ve son susturucu olarak otto ile bitirsem. birde dereceli eksantrik kaç hp aldığınızı siz bilgilendirirseniz şimdilik tahmini 115 hp gibi bi güç genede yeterli değil bence atmosferik yüklemeye bu kadar masrafı yapıcağıma çıkma turbo, sıfır intercooler falan derken bi turbolama yapsam daha iyi güç alırım
    ben hayali beygirleri pek makul görmem, bizim hava filtresi ile çok aşırı derecede güç alınamıyor. özellikle cat back yani komple egzos sistemi olmadıkca -'ye bile düşebilmekteyiz. egzos uygulamalarında bugüne kadar birçok arkadaşımın stock halinde daha iyi yürüdüğüne şahit oldum. benim atmosferik clio için isterseniz tavsiyelerde bulunabilirim, ama elde edilen beygir sorusuna dynoya çıkmadan verdiğim cevaplar sadece kafadan atma olur.
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  17. #74
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben hayali beygirleri pek makul görmem, bizim hava filtresi ile çok aşırı derecede güç alınamıyor. özellikle cat back yani komple egzos sistemi olmadıkca -'ye bile düşebilmekteyiz. egzos uygulamalarında bugüne kadar birçok arkadaşımın stock halinde daha iyi yürüdüğüne şahit oldum. benim atmosferik clio için isterseniz tavsiyelerde bulunabilirim, ama elde edilen beygir sorusuna dynoya çıkmadan verdiğim cevaplar sadece kafadan atma olur.
    Evet dediğim gibi atmosferik bizim araçlara yaramıyor bence. bi honda civic olucak atmosferik yükliceksin tadına doyum olmaz ama gel gelelim bizim araçlar clio. bu yüzden turbo vazgeçilmez bi tercih bence burdada bize rehberlik edicek kişi @izo bence. ***** araçın turbo kiti custom bi kit ve bu kiti nasıl oluşturduğu hakkında bilgi verirse belki aklımıza yatar diye düşünüyorum.

  18. #75
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet dediğim gibi atmosferik bizim araçlara yaramıyor bence. bi honda civic olucak atmosferik yükliceksin tadına doyum olmaz ama gel gelelim bizim araçlar clio. bu yüzden turbo vazgeçilmez bi tercih bence burdada bize rehberlik edicek kişi @izo bence. ***** araçın turbo kiti custom bi kit ve bu kiti nasıl oluşturduğu hakkında bilgi verirse belki aklımıza yatar diye düşünüyorum.
    arkadaşım ya ben anlatamadım yada sen yanlış anladın. ben bu araca atmosferik olmaz demiyorum, olur hemde çokta güzel olur. atmosferik uygulamayı 1000 lira harcayıp 20 hp, turboya 2000 lira harcayıp 60 hp alacağını düşünüyorsan tavsiyem motor kaputunu bile açma. bu aracı atmosferikte yüklesen turboda taksan hem parça bulman zor hemde bir araba parası daha harcayacaksın bunu unutma. o yüzden öncelikle atmosferik olarak aracını yürütüp sonra turbo hayallerine geç.
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  19. #76
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım ya ben anlatamadım yada sen yanlış anladın. ben bu araca atmosferik olmaz demiyorum, olur hemde çokta güzel olur. atmosferik uygulamayı 1000 lira harcayıp 20 hp, turboya 2000 lira harcayıp 60 hp alacağını düşünüyorsan tavsiyem motor kaputunu bile açma. bu aracı atmosferikte yüklesen turboda taksan hem parça bulman zor hemde bir araba parası daha harcayacaksın bunu unutma. o yüzden öncelikle atmosferik olarak aracını yürütüp sonra turbo hayallerine geç.
    Turbo hayalinden vazgeçtim. aracı normal kullanıp kendimi 5-6 ay sonraya bütçe ayarlamaya çalışıyorum en büyük hayalim subaru impreza 2.0 GT Turbo almak istiyorum. gereksiz yere o araca o paraları harcamanın anlamı yok diye düşünüyorum siz harcarsanız hakkını verir manuel ve 2 kapı spor araç ama benim harcamam mantıksız inşallah sizde turbo projenizi uygularsın bizde zevkli bir turbo projesi takip ederiz.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •