User Tag List

Sayfa 5/7 İlkİlk ... 34567 SonSon
127 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Renault K4M turbo uygulama

  1. #77
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. araca hakkını vererek gerekli uygulamaları yapabilmek için eksiksiz olması gerektiği için, ihtiyacım olan ve olabilecek tüm parçaları tedarik etmeden bu işe başlamayacağım, elimde mevcut olan parçalardan hariç ıvır zıvır parçalarda tedarik edildikten sonra hayırlısı ile başalayacağız, tabi bu süre zarfında tüm fikirler benim için önemli. fikrini esirgemeyerek bizlerle paylaşan tüm arkadaşlarımıza sonsuz teşekkürlerimi iletirim.
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  2. #78
    10r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    ist.
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle sana projen de başarılar dilerim,
    k4m motora sahip megane coupe kullanıyorum bu araçta birşeyler yapmaya karar verdiğimde elimde hazır malzemelerin olmasıdan dolayı once turbolamayı düşündüm daha fakat bilindik ex manifoldu konumu beni bu işten caydırdı.

    Ben de bir eaton45 edinip motorun ön kısmına yerleştirdim 0,5 barla yaklasık 20 000 km dir yuruyorum henüz daha arıza yapan bir parça çıkmadı alt devir tork u inanılmaz güzelleşti henüz dinamometre ye çıkmadım fakat güç ve kullanım benim i,çin tatminkar. yakıt işine gelince ben oktan ve fiyat durumundan dolayı LPG kullanıyorum afr yi de LPG beyni üzerinden ayarlıyorum, avans işini de sensörün yerini değiştrerek hallettim. elbette daha prof. uygulamalar yapıla bilinir fakat stock motor da 0,5 bana yeterli geldi. Birkaç saate kadar bende yaptığım proje ile ilgili konu açmayı planlıyorum orada fotoları paylaşırım

    Yardımcı olacağimi düşündüğün birşey olursa pm atabilirsin

  3. #79
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 10r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle sana projen de başarılar dilerim,
    k4m motora sahip megane coupe kullanıyorum bu araçta birşeyler yapmaya karar verdiğimde elimde hazır malzemelerin olmasıdan dolayı once turbolamayı düşündüm daha fakat bilindik ex manifoldu konumu beni bu işten caydırdı.

    Ben de bir eaton45 edinip motorun ön kısmına yerleştirdim 0,5 barla yaklasık 20 000 km dir yuruyorum henüz daha arıza yapan bir parça çıkmadı alt devir tork u inanılmaz güzelleşti henüz dinamometre ye çıkmadım fakat güç ve kullanım benim i,çin tatminkar. yakıt işine gelince ben oktan ve fiyat durumundan dolayı LPG kullanıyorum afr yi de LPG beyni üzerinden ayarlıyorum, avans işini de sensörün yerini değiştrerek hallettim. elbette daha prof. uygulamalar yapıla bilinir fakat stock motor da 0,5 bana yeterli geldi. Birkaç saate kadar bende yaptığım proje ile ilgili konu açmayı planlıyorum orada fotoları paylaşırım

    Yardımcı olacağimi düşündüğün birşey olursa pm atabilirsin

    bende sana pm atabilirmiyim ?
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  4. #80

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 10r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle sana projen de başarılar dilerim,
    k4m motora sahip megane coupe kullanıyorum bu araçta birşeyler yapmaya karar verdiğimde elimde hazır malzemelerin olmasıdan dolayı once turbolamayı düşündüm daha fakat bilindik ex manifoldu konumu beni bu işten caydırdı.

    Ben de bir eaton45 edinip motorun ön kısmına yerleştirdim 0,5 barla yaklasık 20 000 km dir yuruyorum henüz daha arıza yapan bir parça çıkmadı alt devir tork u inanılmaz güzelleşti henüz dinamometre ye çıkmadım fakat güç ve kullanım benim i,çin tatminkar. yakıt işine gelince ben oktan ve fiyat durumundan dolayı LPG kullanıyorum afr yi de LPG beyni üzerinden ayarlıyorum, avans işini de sensörün yerini değiştrerek hallettim. elbette daha prof. uygulamalar yapıla bilinir fakat stock motor da 0,5 bana yeterli geldi. Birkaç saate kadar bende yaptığım proje ile ilgili konu açmayı planlıyorum orada fotoları paylaşırım

    Yardımcı olacağimi düşündüğün birşey olursa pm atabilirsin
    güle güle kullanın öncelıkle,fakat bı kac sorum olacak,motorun rolantı durumundan ıtıbaren ele alırsak,1 bar basınç her türlü çalısabılmesı için motora gereklı,yanı rolantıden ıtıbaren 1 bar basabılıyormu? gaza yuklendıkce basınc halıyle cogalacak,bunu nasıl sabıt yada dengede tutuyorsunuz,birde,rolantıde 1 bar iken,tam gazda 0,5 yanı toplamda 1.5 bar basıncı nasıl saglıyorsunuz,rolantıde 900 devırdeyken supercharge 1 bar basıyorken 3500 yada 5000 devıre cıktıgınızda yıne 0.5 mı ?

  5. #81
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin o 1 barın atmosfer basıncı.. onu hesaba katmayız pek.. zaten o basınc herzamAN motorun ağzındadır..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  6. #82

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende bılıyorum atm basıncı oldugunu, sonucta bu m45 havayı manıfolt gırısıne basmıyormu? calıstıgı andan ıtıbaren 1 atm basıncını basabılıyormu,turbonun motora uyumlu olmasının önemi kadar bu sistemınde uygunlugu olmalı..o yüzden sordum.

  7. #83
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Supercharger motor döndüğü sürece motorun ihtiyac duydugu havayı üzerinden gecirecektir...

    Onur un arabası bu

    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  8. #84

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Supercharger motor döndüğü sürece motorun ihtiyac duydugu havayı üzerinden gecirecektir...

    Onur un arabası bu

    bılıyorum bılıyorum krank döndükce o da blöver sistemi gıbı hava basıyo...anlamadıgım şu,bu süperşarjlar üniversal değildir elbetteki,basınc dengesını nasıl saglamıs olması,ayrıca ronlatıde 1 dönüyosa, 5000 devırde 5 dönüyodur,turbodakı vesgeyt sistemıne benzer bıs sıstem varmı? yoksa o zaman 0.5 den fazla basıyo demektir..sorum anlasılmadı galiba..

  9. #85
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayarlanan basıncdan fazlasını tekrar filtreye gönderen bir dumpvalve var sistemde..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  10. #86

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamamdır anlasıldı şimdi eyvallah saolasın usta...

  11. #87
    10r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    ist.
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende sana pm atabilirmiyim ?
    Herzaman beklerim kardeşim selamlar.


    Arkadaşın sorusuna gelince evet basıncı ayarlayan bir valf var bu valfle ihtiyaç duyulan basınş sağlanmış oluyor.

    montaj aşamasında pek fotografları yok ama en kısa zamanda araçla ilgili konuyu açacağım daha yardımcı olur sanırım.

  12. #88
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gelmedin Onur HydroPower için ((:
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  13. #89
    10r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    ist.
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sorma Mehmet o gün işlerim biraz uzadı gelemedim ama birkaç güne oralardayım ***** tatil olayları km yapıcam

  14. #90
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Supercharger motor döndüğü sürece motorun ihtiyac duydugu havayı üzerinden gecirecektir...

    Onur un arabası bu

    K4M motorda Emme manifoldu önde egsoz manifoldunu arkada olduğunu göz önünde bulundurursak aslında Superchargerı uygulamak Turbo uygulamaktan daha kolay. Murat abi sende Atmosferik seviyorsun atmosferikten bi farkıda kalmıcak arabanın alt devirlerde hissedeceksin güçü. Tam senlik yani abi. Ama peki yaa ürettiği güç

  15. #91
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    K4M motorda Emme manifoldu önde egsoz manifoldunu arkada olduğunu göz önünde bulundurursak aslında Superchargerı uygulamak Turbo uygulamaktan daha kolay. Murat abi sende Atmosferik seviyorsun atmosferikten bi farkıda kalmıcak arabanın alt devirlerde hissedeceksin güçü. Tam senlik yani abi. Ama peki yaa ürettiği güç
    kardeşim turbo ile atmosferik için sarın-esmer benzetmesi vardır benimkisi o misal, öncelikle atmosferik olarak makul çerçevede son demine kadar ne varsa yapmadan turboya geçmek istemiyorum. şahsen kendi aracımda söküp takmadığım 3 yada 5 vidası kalmıştır. bunların hepsi deneyim edinmek adına yapılmakta. filtre ve komple egzoslu sportla denediğimde oem egzos ve kutu içi filtre ile 4 boy öndeyim, aynı araçla tek bir vida bile sıksam deneyerek ne kazandığımızı daha iyi değerlendirebildiğimiz için atmosferik olarak ugraşmaya devam ediyoruz. iyiki bu konuyu açmışım diyorum şuanda türkiyede ilk turbo k4m'i izzet (sağlıklı yürüten) ve yine türkiyedeki il ve tek supercharger k4m yapan onur'da bilgilerini burada paylaşabilmekte. bende yapmayı planladığım sistemde ilk olacağım için arkadaşlarımızın değerli bilgi ve deneyimleri ışığında uygulamamızı yaparak tüm detaylarını açıklayacağım. fikir vermesi açısından uygulamayı düşündüğüm sistemin bir resmi.
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  16. #92

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sesi düşünemiyorum

  17. #93
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sesi düşünemiyorum
    ben düşünmek bile istemiyorum, artık kovalamaca oynar dururuz
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  18. #94

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sesten güçten cok cekeceği ilgiyi düşünebılıyomusun

  19. #95
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mangalı egzosla yakacaz
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •