Motoru arkaya mi alcaksiniz?
06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive
Bunu bn de dusunmustum ama turbo lagi cok olmaz mi?
06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive
STS Single Turbo SRT8 Dodge Challenger 5 psi easy launch - YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=edVHO4WI43I
http://www.youtube.com/watch?v=BdY2_lmeTX0
http://www.youtube.com/watch?v=RKl7E51CVJY
bir kaç tene video ile dahada pekişir sanırım![]()
Insallah istediginiz gibi olur ama bizim motorun 1.6 oldugunu ve bir de sikistirmayi dusurdugunuzu goz onunde bulundurarak zaten bi omur olan spool suresinin cok sacma uzun olacagi dusuncesindeyim. Bu konuda daha bilgili olanlar aydinlatir aslinda bizi..
Bir de arabanin altinda oyle egzoz borusunun yanindan fln hava borusu gecirecek yer de yok.
Benim naciz dusuncem, boyle deneysel sistemden cok profosyenelce motor icine girilip beyniyle fln tam bir proje yapmaniz durumunda ztn yine ilk olursunuz, bnmkisi deneme yanilmayla gecti...
Turbo manifoldu zor ama yapilmayacak birsey degil..
06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive
şuanki proje sadece başlangıç niyetimiz bu sistemle performans almaktan ziyade çalışma şekli ile alakalı, eğerki istediğimiz gibi olursa bu sistem üzerinden devam edeceğiz aksi takdirde geleneksel sistemden devamamacım zaten ilk etap için 0.4 bar olduğu için stock motorda kullanmak ilerleyen zamanlarda forget malzemeleri temin ettikten sonra gerekli basıncı açarak kullanacağız.
edit: motor ilk etapta atosmerik haliyle yani yüksek sıkıştırma ve düşük basınçla yapılacak.
Sen iyice kafayi yedin git bi tatil yap
videolarda lag nerde diye şeklinide yapmişlar ama bana garip geldi turbonun orda olmasi nie böyle bişey yapmak istiyorsunuz turbo manifold yüzünden mi ?
orta susturucu önüne koyduğun zaman otobandan başka yerde aracı kullanma şansın pek kalmaz, otobanda bile yüksek süratte kasisten geçerken turboyu parçalama şansın çok yüksek.
2 günlük mini tatilden yeni geldim, tatil beni bozuyor dinlenmeye başlayınca fikrim geliyor![]()
bizim araçlarda turbo takmak için yer bırakmayı unutmuşlaryer arayışındayken bu sistem aklıma geldi hem turbonun boşaltması daha kolay hemde montaj için fazlasıyla yer mevcut
![]()
günay turbonun yerinin basıncı ile alakası yok, manifoldda olduğu zamanda içerisinden egzos gazı geçmiyormu? çalışması aynı prensibe bağlı. bu sistemi tercih sebebim hem aşırı güçler hedeflemediğim için hemde montajı daha kolay olduğundan. bu uygulama pozitif ve negatif yönlerde mevcut. pozitif olarak bakarsan atmosferik araç için kullandığın egzos sistemi ile kullanarak alt devirlerde doldurmaya başlayabiliyorsun egt daha düşük seviyede oluyor, negatif yönü ise peak değerlerde aşırı derecede egzos gazı oluşması. baştan beri aynısını tekrar ediyorum bu sistemde açılacak basınç 0.4 bar civarında olacak dolayısıyla sistem üzerinde yapılacak olan iyileştirmeler veya oluşan hatalar kullanım sırasında gözlemlenerek düzeltilecek.
namlu ne kadar uzun olursa kurşun o kadar hızlı olur,bu sistemde ona benzer,bu sistemin dezavantajları yağlamanın gec başlaması ,basıncın geç oluşması,sudan çamurdan etkılenmesi,fakat bu geç dolumu daha seri döndürerek pervaneleri tölere edıyor sistem..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)