peugeot 405-406-407-607
citroen xantia-c5
renault laguna initiale-safrane-clio v6
Printable View
peugeot 405-406-407-607
citroen xantia-c5
renault laguna initiale-safrane-clio v6
206 v6 daha doğrusu diğer adı ile 20v6 yapan 3-4 tane araç var İngiltere'de. Ancak 206gti ile 3.0v6 motor arasında sadece motordan 105 kg fark var. Aracın ön tekerine 105 kg ekstra koymak o arabayı sadece düzlük performansına yönelik saçma bir araç yapar. V6 motor bence 205 ve 306 ya yakışıyor. He araç 206 station wagon olsaydı güzel olurdu V6.
http://i384.photobucket.com/albums/o.../garys1344.jpg
http://i384.photobucket.com/albums/o...wstoney016.jpg
http://i384.photobucket.com/albums/o...erapics165.jpg
http://i384.photobucket.com/albums/o.../garys1340.jpg
http://carphotos.cardomain.com/ride_...4002_large.jpg
http://i747.photobucket.com/albums/x...0032011461.jpg
Gibi; evet var, ancak burada yok.
Bence çok mantıklı. Bu motorun fazla modifikasyon sevmediği şeklinde yorumlar var fakat bu motoru taktıktan sonra pek kurcalamaya ihtiyaç duyulacağını sanmyıorum.
dostum turbonu tak 0.6 0.8 üfle ne kırar ne bişey yapar heyecan arama v6 falan filan motor swaplamak kolay değil okadar
bi ara 206 Roland Garros 1.6 2004 kum rengi bi araçta vardı turbo org. piston takımıyla uygulamış ve tüplü 210 Hp güç alıyordu yanlış hatırlamıyosam yanlışım varsa düzeltin. bence 206 gti de olur hemde süper olur :)
http://i384.photobucket.com/albums/o...wstoney016.jpg
c2 gibi hafif bi araçta v6 baya iddalı sanki :)
en azından 10 bin lira para harcaman lazım motora yaptığın kadar frenlerine vs. çeşitli yerlerinede masraf ediceksin ben olsam aracımın üzerine 10 bin lira ekler rc alır ufak tefek modifikasyonlarla 200civarı güçte sorunsuz binmeyi tercih ederdim hem rc ve gti arasında dağlar kadar fark var bildiğim kadarıyla rc ler 206 wrc nin cadde versiyonu
rc gti den çok daha zevkli ikisinide kullanmış biri olarak gti turbolamaktansa rc yi na yüklemek daha sıkıntısız olur