User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 1.4 TSi için Stage 1-2 yazılım farkı

  1. #1
    HPMania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    91
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.4 TSi için Stage 1-2 yazılım farkı

    Polo GTI aracıma komple egsoz takıp (decat) yazılım güncelletmek istiyorum.
    Şunu merak ediyorum, genelde komple sistem satan supersprint ve milltek' in sitelerine baktığımda komple egsoz sonrası stage 2 remap şart olduğu yazıyor.
    Stage 1 yazılım ile stage 2 yazılım arasında sadece araçta cat olmadığı için mi farklılıklar var yoksa başka farklılıklar da var mı ?

  2. #2
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stage diye belli bir standart yok aslında. Firmaların kendi modifikasyonlarında yine kendi standartlarına göre derecelendirmeleri sonucunda stage 1 2 3 diye yazıyorlar. Stage 1 soft iken stage 2 daha yüksek basınçlı fazla avanslı bir yazılım demektir türkçesi. Yapılan cooler egzoz gibi rahatlatan ve egt ' yi düşüren specler sonrasında tolere edilebilen gücte artmaktadır. Bunu açığa çıkarıyorlar sadece.

  3. #3
    HPMania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    91
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki ben stage1 yazılım ile decat egsoz kullanamaz mıyım ? Stage 1 yazılım buna göre değiştirilemez mi ? Bu durumda decat egsozdan yeterince faydalanamıyor olurum sanırım ya da performans düşüklüğü olabilir mi ?

    İşin özünde ben şunu istiyorum;
    Aracıma stage 2 için gerekli tüm bileşenleri takacağım: decat komple egsoz, hava filtre kiti, intercooler. Ve değişebilir yazılım istiyorum, apr' daki switching ya da revodaki select gibi. Burada da 3 çeşit program istiyorum, stock (ama decat egsoz nedeniyle arıza ışığı yakmamalı, basınç avans ne varsa stock değerlerde olmalı), stage 1 ve stage2. Bu yapılabilir mi, yapılırsa herhangi bir problem oluşturur mu ?

  4. #4
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Üstündeki yazılım ile her türlü modifikasyonu yapabilirsin değiştirmeden desteklemiyor diye birşey yok. Sadece Downpipe yaptırırsan yazılımı güncelletmen gerekir. Onuda Yanıltıcı koyarak arıza yakmamasını sağlarsın ama çok verim alamassın . Ancak yinede egt düşer aracın rahatlar.

  5. #5
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cooler cok sart degil.
    İyi bir cai den guzel bir verim alirsin.
    Kat iptali ile bir miktar badinc artirilarak yani stage 2 olursun.
    Keyifle binersin...

  6. #6
    HPMania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    91
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cooler cok sart degil.
    İyi bir cai den guzel bir verim alirsin.
    Kat iptali ile bir miktar badinc artirilarak yani stage 2 olursun.
    Keyifle binersin...
    Ben sürekli arttırılmış basınç,avans vs. ile yürümek istemiyorum. Örnek olarak sabahları köprü trafiğine giriyorum, 1 - 1.5 saatim dur-kalk ile geçiyor. Bu durumda aracı standart değerlerine yakın kullanmak istiyorum. Ama daha rahat trafikte, otobanda vs. stage 2 kullanmak istiyorum, ayarlanabilir olmalı yani.
    Çok mu şey istiyorum ya da saçma mı o kadar da farketmez mi

  7. #7
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stage 2 yapabilirsin. Sanki o dediğin trafikte dip gazmı geziyorsun. Basmadığın zaman araba zaten normal değerlerde gidicek.

  8. #8
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Basinc kopru trafiginde ise yaramazki,bastiginizda hizmetinizdedir. Yani dert etmenize gerek yok.
    Basinc articak derken kat iptalinden dogan rahatlama.
    Zaten cok agresif avans ayari size sorun olacak donecektir...

  9. #9
    kıvancr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Komple egsoza gereksiz para vermeyin,yanlızca downpipe yaptırman yeterli diye dusunuyorum. Yanlızca downpipe ile stage 2 yazılım ecufastte yapıldı ve guc artışından çok memnunum.8000km oldu en ufak sorun yok ve şimdiye kadar hıc arıza ışığı yanmadı .
    stage 1 ile 2 arasında benım aracımda tahmınım 15hp en az almıstır.
    Aracı senden başka kımse kullanmıyorsa, gucte basıncta zaten senın elınde, o şekılde bır cıhaza hıc gerek yok.
    inst. kozgaraj

  10. #10
    ecz_murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizim ibiza cuprayı stage1 eğzos taktık yazılımı güncellemeden kısa bir süre bindik biraz daha istekli ve çatara patara keyiflendi araç.sora kaşıntı başladı yine yazılımı güncelleyip intec taktık stage 2 özellikle üstlerde çok fark yarattı tavsiye edilir
    not.bence,bu araçlarda kolay kolay sorun çıkmaz çıkacak olanda buji ve bobinler olur onlarda 300 ytl civarı

  11. #11
    Cankurt
    Misafir
    birade bakın TSI fln özendiriyosunuz benim RCZ ye napalım da bu araç 400 beygir olsun, adam civicten 1.6 basınçla 440 beygir güç alıyo el insaf okadar para verildi ayıp ayıp

  12. #12
    kıvancr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cankurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birade bakın TSI fln özendiriyosunuz benim RCZ ye napalım da bu araç 400 beygir olsun, adam civicten 1.6 basınçla 440 beygir güç alıyo el insaf okadar para verildi ayıp ayıp
    Can seninle iskender egsozdamı karşılaşmıştık,? Beyaz rcz Hatta aynı gun yay alıp taktırmstın.
    inst. kozgaraj

  13. #13
    Cankurt
    Misafir
    yok kardeşim furkan o kıvanç ben abisiyim o amerikaya göç etti rcz ihalesi bana kaldı iyide oldu ama iskenderin emil in yanına uğrarım çok

  14. #14
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ugrasmaya gerek yok tsi la ya 1.4 tjet motor forge internalla 450hp lere kadar cikiyo ustunde m32 sanzumanda var..bide qualife dif. iyi bi lastik tamamdir
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  15. #15
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ugrasmaya gerek yok tsi la ya 1.4 tjet motor forge internalla 450hp lere kadar cikiyo ustunde m32 sanzumanda var..bide qualife dif. iyi bi lastik tamamdir
    Ilahii sakaci

  16. #16
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MuratGürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ilahii sakaci
    Ahah bi yapan olsada konulu film izlesek
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  17. #17
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ugrasmaya gerek yok tsi la ya 1.4 tjet motor forge internalla 450hp lere kadar cikiyo ustunde m32 sanzumanda var..bide qualife dif. iyi bi lastik tamamdir
    O kadar ugrastin ettin kac hp biniyorsun?
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  18. #18
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O kadar ugrastin ettin kac hp biniyorsun?
    Bende o specler yok stock 180hp parcalari taktik + egzoz,cooler,yazilim(1bar) 190-200hp arasi
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  19. #19
    engin_acr
    Misafir
    tsı candır can bıde yag yakmasa :d

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •