20 derecelerde olması gereken avans 30 derecelerde suan yuksek suratte seyrederken oldu dedın ust vıteslerde vuruntu ve egt daha fazla olur
20 derecelerde olması gereken avans 30 derecelerde suan yuksek suratte seyrederken oldu dedın ust vıteslerde vuruntu ve egt daha fazla olur
Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
Uyanmak Gerek Uykulardan Artık
POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)
Ms cok daha iyi tabi ama en azindan aem fic te is gorecektir.
Ama sadece montaj gunu kurtarmiyor ayar da gerektigi gibi yapilmali.
ewet bu yazılan tecrübelerden sonra fic düşüncesi bitti rota ms ve benzeri standalone dediğiniz beyinlerde.şimdi kapağı alma aşaması ahh vah lar seramonisinden sonra beyin tedariği montajı hakkında yardım isticem.
Geçmiş olsun. Bu işlerde malesef işin kolayına kaçmak başa dert oluyor. Bence de masraftan kaçmayıp standalone ecu kullanmanızı tavsiye ediyorum kesinlikle.
açtık kapağı şükürki bi kırık egsoz sibopuyla atlatmışız pistonlar turbonun pal i bi sıokıntı yok kapakçıya gönderdim hal olacak.sebebi biliyorduk şimdi sonuçta belli oldu şimdi beyin ve enjektörle toplayıp bu dertten kurtulucaz![]()
üstten açtığım için pistonları üstten görebiliyoruz.segman yada etek kontrolünü iki rektefiyeci ustanın el usulu tahmini boşluk yoklamasıyla test edebildik.bir iki tur attırıp motora, gömlekleri inceledik boşluklar normal gömleklerde en ufak çizik,çene yada bir iz görmeyince tamamdır dedik.söküp bakmak en doğrusu tabiki fakat 2 ay önce yeni yapılmıştı komple birde buji erimesinden sonra hepsini söküp boşta bi çevirip yeni bujileri takıp marş yapmıştım bir gözdeki kompresör kaçağı sesini duymuştum ondan sebep olan teklemeyi bi tık gaz verip sabit tuttuğumda makinanın sesi düzgün gelmişti.dediğim gibi tüm bunlar bir araya gelince komple indirmek istemedim açıkçası.
Geçmiş olsun abi, çok emek verdin umarım en kısa zamanda sıkıntısız gazlayacak duruma gelir.
Astra G Coupe Z20LET
Beyin lazim demistim abi sana sukur ucuz kurtarmissin i enj tesisatini sok at dmstm tekrar soluorm sok abi ecu alip enj alip duzgn bi ayar sonra kyfini sur..
aynen tolga afr yokken yüklenmiyordum,afr yi sattın bize bi güven geldi sıktık bufffşimdi sıra ecu enj dediğin gibi aklın yolu bir
![]()
Yahu ms denmiş bu aracın zaten kendi ecusu var. Üstündeki ecudan daha kaliteli daha güçlümü ms2?! Motor karbüratörlü veya platin ateşlemeli filan olsa anlarımda zaten m50b25 eski,çağdışı bir motor değil. dta, motec vb. takarsın anlarım zaten üst seviye bir proje planlanmıyor anladığım kadarıyla(sorunsuz üflesin, nefes alsın yeter mantığıyla)
Yerinde olsam bağlatırım lpg sistemini, 10.0 sıkıştırma oranı zaten lpg için yüksek değil. Avansa müdahele şart değil 1 barı geçmeyeceksen. Hem hesaplı hemde isteğin gibi yakıt ayarını yaparsın. Mesela çok pahalı olmasın dersen atiker,akl vs gibi sistemlerin büyük regülatörlülerini kullanman kafi. (lpg sistemlerinden bir çıkarım yok bana daha mantıklı geliyor şu aşamada)
Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
Uyanmak Gerek Uykulardan Artık
POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)