User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
49 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: turbo bmw bujiler eridi

  1. #1
    bandit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    turbo bmw bujiler eridi

    arkadaşlar sıkıntı büyük uzun zaman sonra sonlandı dediğim projem bugün yeniden başladı sanırım.240+ bi süratteyken birden bi tekleme gariplik dükkana kadar geldi bujileri söktüm 3 ü resmen erimiş tırnakları yok ateşleme ucu bazısınnın yok.yeniledim baktım bi üfleme sesi anladıkki iyi ihtimal süpablar kötü ihtimal delik pistonlar gibi bi sorun yarın açınca görücez.araba m50 b25 bar 0.8 tam gazda afr 11.6 olsada ara ara 12.5 larda orta devirler 14 civarı.üzerindeki bujiler arabanın orj. beru çift tırnaktı.12 leri geçtiğinde fakirliktenmi yoksa kesinlikle buji kaynaklımı bu sorun.ne buji takmalıyız daha soğuk bi buji tahminim.bilenlere yada fikir yürütenlere şimdiden teşekkürler.

  2. #2
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egt ne alemde
    Afr yi yanlış okuyor olabilirsin
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  3. #3
    bandit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maalesef büyük eksik egt saati yok.egt normal olsa bujiler erimezmiydi demekmidir.yoksa egt afr normal olsada orj buji güç ikiye katlanınca otomatikman erirmi.

  4. #4
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bandit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maalesef büyük eksik egt saati yok.egt normal olsa bujiler erimezmiydi demekmidir.yoksa egt afr normal olsada orj buji güç ikiye katlanınca otomatikman erirmi.
    Normal buji dayanmayip patliyor hemen bozuluyor
    Soguk çalıştırdin normal çalışır biraz gazlayınca ısınmaya baslayinca keser boyle arizalar yapiyor
    Senin egt yuksek olduğundan sorun olmus bence
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  5. #5
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi fakirligi nasil cozdun

  6. #6
    bandit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enj leri 250 lik yaptım.3 tanede ek enj bağladım manifold basıncından tahrikli çalışıyor gaza basmana göre devreye giriyor asıldıkça max yapıyor.ama sanırım 9 ad 250 enj de az geldi anlıkda olsa fakir yedi arabayı

  7. #7
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    450cc enjektör - water methanol kit sizin ilacınızdır iridium buji takınız

    egt saati bu işlemden sonra şarttır

    kol piston sağlıklı ise kalın conta ile 1 bar basılıp ciddi güçler alınabilir kolay gelsin

  8. #8
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bandit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enj leri 250 lik yaptım.3 tanede ek enj bağladım manifold basıncından tahrikli çalışıyor gaza basmana göre devreye giriyor asıldıkça max yapıyor.ama sanırım 9 ad 250 enj de az geldi anlıkda olsa fakir yedi arabayı
    beyın işletim sistemi nedir ? veya varmdır ?


    extra enjektor ıle fln araba yurutuyorsanız basınıza cok gelır boyle seyler

    bence arabanıza standolone bı beyın baglayın ayarınızı yapın saglıklı sekılde kullanırsınız

  9. #9
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ek enjektör yapma 97 98 li senelerde kaldi iyi makinaniz var buyuk enjektor benzin pompasi bunlarla yakit gereksinimini giderin insallah subapla kurtulur gecmis olsun ve hayirlisi olsun
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  10. #10
    KSE71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul.
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Keşke EGT saati taksaydınız, böyle sorunlar yüksek güçlerde çok oluyor. Veya güzel bir ayar yapılsaydı. Buji olarak bcpr7es önerebilirim.

  11. #11
    bandit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bosch 044, reg. tomei ek enj le çözeriz sandım ama aem fic ve enjektör ilk sırada artık.teşekkürler iyi dileklerin için.

  12. #12
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bandit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bosch 044, reg. tomei ek enj le çözeriz sandım ama aem fic ve enjektör ilk sırada artık.teşekkürler iyi dileklerin için.
    Fic le bir nebze olsun çözülür ama Standalone beyin kursan cok daha verimli olur.
    Maliyeti düşük olsun istersende ms2 ile devam et bence BMW lerde de sorunsuz çalışıyor.
    Motor ne m20 mi
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  13. #13
    bandit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m50 2.5 . ms2 daha detaylı em fic e göre anladığım kadarıyla.fiyatını bilmem ama 2.el fic 400liraya buldum fiyat cezbetti.ms2 nin fiyatları ne durumdadır sizce.ve ms2 nin üstünlüğü nedir fic e göre.

  14. #14

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fic sadece orjinal beyninden gelen sinyalleri yanıltır, ms tamamen bağımsız bir beyindir kendi işletim sistemiyle tüm sensörlerini ateşleme ve yakıt herşeyi kontrol edebilirsin kısaca.
    RACE WERKS

  15. #15
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bandit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m50 2.5 . ms2 daha detaylı em fic e göre anladığım kadarıyla.fiyatını bilmem ama 2.el fic 400liraya buldum fiyat cezbetti.ms2 nin fiyatları ne durumdadır sizce.ve ms2 nin üstünlüğü nedir fic e göre.
    M50 turbon var isletim sistemi herşeyden once gelsin.
    Biri piggyback oem beyinin arasına girer sensor kandirirsin
    Ms ise standalone beyin herseyi sen belirlersin
    Ms2 montaj ayar cart curt hepsi 2000TL civari olur assa yukarı
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  16. #16
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ek enjektörlerin nerede bulunuyor birde hangi silindirlerin bujileri erimis 1ile6 mı
    starvation problemi yaşamış olama ihtimalin çok yüksek bunu afr ilede anlıyamazsın
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  17. #17
    bandit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emmenin üzerinde 3 eşit parçada takılılar. eriyenler radyatör tarafından sayarsak 2-3-5

  18. #18
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buji erimesinin birkaç nedeni var
    ama temelde preignition sonucu aşırı sıcaklık oluşuyor

    bunlar
    uygun olmayan sıcak buji kullanımı
    fakirde kalma
    yüksek egt
    yüksek ateşleme avansı
    yüksek turbo basıncı

    anlaşılan aracın orjinal ecu`su üzerine turbo yaptınız
    yanlış okumadıysam 1-2 tane sonradan takılan enjektör var
    tamam benzin fazlalaştı ama ateşleme ne oldu?
    ateşleme hala atmosferik araca göre

  19. #19
    bandit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ewt maxi forumu okudukça kasap spec dediğinizin bir örneği olduğumu anlıyorum.orj enj leri 250 lik yaptım 3 adet te ek 250 koydum.yazılım yapıldı beyin e.detaylarını bilmediğim için beyinde yazılım anlamında ne yapıldı bilemiyorum.şimdi kapağı sökücem pistonlarda bişey yoksa şanslı sayıcam kendimi ve sonrasında beyin enjektör işini bütçeye sığdırmaya çalışıcam.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •