aynısnı benim focus yapıyordu ama benimki dizeldi yakıt yetmediği için yapıyordu![]()
yani missfire gibi duruyor ama missfire böyle yapmaz bu çok düzenli bi yakıt filtresine pompasına baktırın basınç yetersiz gibi yakıtın
Arkadaşlar dün uzun ugraşlar sonuçu sorunumun kaynagını buldum.Araçdaki arıza yakıt arızası.Dün ilk olarak araçta hava kaçak testi yaptık burdan nosturkiye nickli arkadaşa tşk ederim.Kaçak testinden sonra benzin filtresin, değiştirdik ve sonuç aynı araç yine kesiliyor gitmiyorOrdan piston garage ekut ve kadir abinin yanına gittim.Biraz sagını solunu kurcaladık bir sonuç çıkaramadık yakıt agrızaı ama lpg dede benzer bir sorun oldugundan ateşleme olabilir deyip erteleyelim buji buji kablosu alalım dedik bu arada bujiler sıfır gıbı söküp baktık.Ordan erkut abinin tavsiyesi turbo garage ali abinin yanına gidip başının etini yemeye başladım
Ali abi arabayı kullanmasıyla bu yüksek ihtimal yakıt arızası dedi ve araç gitmiyor sen bunlamı 106 gti geciyon diye makara yapmaya başladı (: ortak kararımızdan yana kullandık düşüncemi araçın benzin regülatörünü iptal edip tomei marka reğülatörmüzü taktık ve 3 bara ayarladır çktık yola ...
3 barda afr 14 lerde sabit kaldı dedik ozaman sorun hem benzin pompasında hem reğülatörde
ondan sonra patlama sesi kesilmedi ama araçtakı geri garajımıza gelip reğülatörü 3.5 bara ayarladık tekrar testte çıktı bu sefer patlama sesi belli üst devirlerde geliyor ve afr 13 lere indi.Tekrar garajımıza dönüp 3.80 bara ayarladık ve cıktım yola afr 12,3 de sabit patırdama sesi sadede 6000 devirde dip gazda var artık o an anladıkki benzin reğülatörümüz ve pompamız çortingen şıtrayze (: regülatöden daha fazla açmak istemedik afr için en kısa sürede 5 barlık bir pompa ile desteklediğimizde zaten benzin basıncımız acılacagı için yeni bir ayara gerek duyacagız.Burdan en çokta yardımı olan ve eskiden volvo ile çok uğraşan palamut yani öndere çok tşk ederim arabayı aldım alalı hep yanımda ve her konuda volvo ile alakalı beni bilğilendirdigece gündüz demedi yazdı yardımcı oldu gerçekten bu sorunumuda çözmüş bulunuyorum.Artık downpipe ve komple krom 76 lık borumuzu takmanında vakti geldı (: eksoz işimiz bittikten sonraki aşamamız volvonun saçma tasarımını düzeltmek intercooler radyatörün arkasında başka bir intercooler alıp tampon altına alacagız bakalım ufak ufak yapıyoruz birşeyler insallah güzel sonuçlar alıcaz forumdakı maxi -ygt ede sonsuz tşk ederiyorum gerçekten çok başlarını agrıttım (:
arkadaşlar sorun düzelmediyine aynı sorun devam edıyor arac 3500 devıre kadar bir şey yok ama dip gazda kesik kesik devirleniyor
benzın basıncım tam geliyor filtre yeni birde mesela lpg de aracı kaldırırken bıle kesıklık yapıyor ama bezınde yapmıyor araç kesikliğ kalkarken
![]()
Merhaba. Aynı sorunu biz v70 t5 imizde yaşamıştık ilk aldığımızda. İlk olarak oksijen sensörü vs dediler değişti falat yine düzelmedi. Tam turbo basıncı gelmeye başladığında araç kesiyodu. Sonra baktık ki benzin pompasını uyduruk bişey takmışlar. Basıncı yetmiyor. O değişince biraz daha düzeldi fakat tam çözülmedi. En son olarak olay şanzıman çıktı. Yağını çok uzun süre değiştirmemişler. Arka arkaya 3 kere doldur dolaş boşalt şeklinde değiştirdik. Şu an hiçbir problemi kalmadı.Deneyebilirsiniz en azından
Not: Bizimkinde lpg yok.
Legen...wait for it...dary!
çözüm standolane beyin![]()
buji kablolarını kontrol ettin mi değiştirmen de fayda var.
Aynı sorun bende de vardı, turbo dolup yüklenmeye başlayınca pırpırpır edip gaz yemiyordu. Bobinleri değiştirdik sorun kayboldu...
Eşte dostta deneybileceğiniz bobin ya da aynı arabadan varsa önce bir deneyin derim yine de, boşu boşuna parça almak can sıkar![]()
arkadaşlar sonunda dün tam olarak sorunumuzu çözdüm performasn buji kablosu seti bobin kablosu sıfır platınium bujiler hemen dün gece denemelere cıktık araç eskisinden saglıklı yürüyoryüzümgüldü walla ve ankarada bu araçın performans ekipmanları hayaldi dün satan bir yer buldum onada ayrıca cok sevinçliyim
![]()
burdan bana sürekli destek çıkan başının etini yediğim ygtrn -palamut-nosturkye znt volvo servise çok teşşekür ederim şimdi geldik saglıgımıza kavuştuktan sonra ekzantirik takmaya (: haftaya ekzantirik takıp biraz daha hızlanacagız (: ve yeni kaliteli boost selenoidmizde hazır bakalım ne gibi değişiklikler olucak aracımda ekzantirikle dahada iyi devirleneceğimizi düşünüyorum boost selenoidlede daha stabil bir boost alacagımı ümit ediyorum (: ve bu arada fmic porjemizde nerede ise hazır volvo için (:
Eğer aynı sorunla karşılaşırsanız 100/100 oksijen sensörü çıkacaktır oksijen sensörüne bakın derim
Leon 1.8 t . EcuTech loading....
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)