palamut kardeşim git kum havuzunda oyna. Seninle uğraşamiicam. Eziklerle çok uğraştım bi faydası olmuo. Sen büyüksün en babası sensin. Derin bilgilerinle bu arkadaşlarıda volvo konusunda yönlendir. Hadi canım.
Printable View
palamut kardeşim git kum havuzunda oyna. Seninle uğraşamiicam. Eziklerle çok uğraştım bi faydası olmuo. Sen büyüksün en babası sensin. Derin bilgilerinle bu arkadaşlarıda volvo konusunda yönlendir. Hadi canım.
yanlış yönlendirme nerede? Yaw şu aleti 2005 den beri kullanıyorum. Şanzımanı tık demedi. Son 2 senesi yazılımlı. Hala sapasağlam. Sen şanzımanı kırdığın için bütün volvo şanzımanları sıkıntılı. Git araba kullanmayı öğren kardeşim. 2005 den beri manual gibi kullanıyorum arabayı arkadaş. 100 bin km yol yaptım. Şaka mısın?
S40 T4 yani B42 hakkındi hiç bi bilgin yok car car konuşuosun. allah çarşına pazar versin ne diim. En büyük sensin. Ama yaptığın araba ortada yok.
2008den beri volvoyla uğraşmıyorum koltuğuna oturmayalı seneler oldu . hala bitmedi elimdeki sıfır ve çıkma mekanik elektronik şanzuman yürüyen gövde vs parçaları sata sata hala bitiremedim. demekki bende biraz uğraşmışım b5 motorlarla. t4 ün konuyla ne ilgisi var onuda anlamış değilim neyse herhangi bi konuda senle uzlaşamadığımız belli uzatmıycam tork konvertörü hakkında tavsiyenizi çok mantıklı bulmuyorum mekanik aşınma ve bozulma oranı zaten yüksek olan bir parçanın öyle yüksek bir tansiyona sokularak sıfır kalkış yapılması bana mantıklı gelmiyor.
araba kullanmayı öğrenmek vs gibi konularda gereksiz yere çirkin ithamlara girme benim araçlarımı afişe etmek gibi bi derdim yok kendimi sana ispatlamama da gerek yok arkadaşlarım ankara çevresindeki bu işlerle uğraşan insanlar zaten tanıyor biliyor.
bak daha önce ne demişim. Subaru evo gibi her ışıkta arabayı dikersen dayanmaz. Ama arada sırada arka arkaya olmayacak şekilde yapabilirsin. 100 k km yaptım. Ne şanzımanı tık dedi ne turbosu. Araba şu anda 150 binde. S60 T5 olsa evet sakın bulaşma derdim. Şanzımanı sıkıntılı. S60 R bi nebze sağlam. C70 T5 te sen kötü macera yaşamış olabilirsin. Yürüyeni konusunda da sıkıntı yaşamadım salıncak sadece 1 kere değişti. Akslar sapasağlam. Yazın sürekli assosta darmadağın köy yollarında kullanılıyor. Amortisörler aldığımda ses yapıyordu değiştirdim hala sıkıntısız. Kapılar kapanmıyordu kilitleri değişti. Sağ far her 6 ayda bir ya xenon balastını ya da lambasını bozuyor. Yarın fren merkezi değişecek. Bunlarında dışında bir kere devirdaim kitledi hararet yaptı. Üst kapak taşlandı. başka da problem yaşamadım.
biriniz sponsor olunda su ekzantırıklerı takalım :) bırakın tartışmayı en büyük benim :)
hüseyin abi merakla bekliyorum takipteyim hayırlısıyla bakalım nası bişey çıkacak:)
hazır volvocular burdayken bende merak ettiklerimi sorayım s60 ile s70 veya 850 otomatik şanzumanları arasında ne gibi farklar var ? mesela süre-hız farkı varmı ? s60 ortalama 150 binden sonra şanzuman istiyor s70'ler de benimde bildiğim kadarıyla çok dayanıklı ve uzun ömürlü şanzumanları var bu neden? s60 t5 nası bi araçtır s40 2.0t'den sonra ona geçmeyi düşünüyorum şanzuman masrafı ortalama ne kadar tutuyo ? :)
2004 te s40 2.0t'(B4204T2)yle bende uğraştım ,palamut'la vakti zamanında fikir alışverişimiz olmuştu msn'den en son gaz kelebeğinden lanet ediyordu hatta yıllar önce ,kelalper biraz karşındakini bilip bilmeden konuşmuşun kusura bakma da..yazdığın "brc"firmasını hakkaten bende duymadım,sıralı lpg olarak biliyorum sadece..Kaç modeldi s40'ın bilmiyorum ama zaten Siemens beyinlere remap yapılabiliyordu,onun haricinde standalone dta,civinco vs takabilen bir kaç kişi vardı s40concepts'de fln o yıllarda..
ya tamamda siz beni ne kadar tanıosunuz ben onu anlamadım. S40 concepts te carlosun ilk setup ının hemen hemen aynısı yapıldı. BRC racing i de ingiltere forumlarda gördüm ve yazıştım.Beyini yolladım eprom falan değişip yazılımı yapılıp geri geldi. 2005 yılında acaba brc diye lpg sistemi türkiyede var mıydı düşündünüz mü. Ben hatırlamıyorum.
Gell gell takalım :)
sonun benim S60 gibi olacak ya hayırlısı.
Prins beyin prins yazlılıma rağmen yenik düşen bir şanzıman vardı :)
10 km dayanmadan iflası çekti şanzıman. ilk sıkıntın hala bu olabilir düşüncesindeyim.
ekzantriklerden sonra ne yazacaksın bakalım.
Konuya ek bilgi olsun şanzımanlar sıkıntılı siz siz olun gazı freni ayrı kullanın.
Hüseyine sponsorluk kapsamımız 2 pedalı kullanmayı kapsamamaktadır :)
İşler yolunda birkaç görsel ile desteğe devam:)
http://i.hizliresim.com/lYdVPr.jpg
http://i.hizliresim.com/Vp0b8v.jpg
http://i.hizliresim.com/vzbqA4.jpg
http://i.hizliresim.com/7mq4pL.jpg
eticet06-hüseyin keyfi yerinde :)
yeni eksantrik yüksek performans kayış :)
Tanışmasakta teşekkürler palamut-önder...
http://i.hizliresim.com/YPDnyl.jpg
http://i.hizliresim.com/8nMqOQ.jpg
http://i.hizliresim.com/DXPz16.jpg
eticet06-hüseyin e birazda eğlence der...
eticet06-hüseyin ve fatih usta
3. turboda montajlandı :)
nos araca takıldı yeni intercooler yeni turbolar ekstra tetikleyici pompa vee ekstra aydınlatma :) eticet06 günün eğlencesi için teşekkürler...
http://i.hizliresim.com/zR3WkB.jpg
http://i.hizliresim.com/O20W60.jpg
http://i.hizliresim.com/4mPdo0.jpg
http://i.hizliresim.com/GnBqAy.jpg
hahahaha resimler şahane olmuş abi,emeğiniz karşılıksız kalmaz inşallah :)
Huseyin seni cetinin orda gormusdum sanirim hayirli olsun parcalarin egzantirik baya fark ettirmesi lazim hayirli olsun.